De Bottoni esseede «mina» on klassikaline jumaldav armastaja, kuid siiski valvas -- aina peab ta kaitsma oma tunnet kultuuri ahistuste eest, mis teda (ja igaüht) seest ja väljast luuravad. Ta tõstab mässu Herakleitose vastu, nõudes jõe alla teist, muutumatut jõge, külvab põlgusega üle argpüksidest stoikud, sirutab käe Kanti kõlbluse järele ja kõrvetab näpud. «Magamistoas järgime Hobbesi ja Benthamit,» nendib ta nukralt. Mõningast tuge leiab ta marksistidelt, adub nende alaväärsustundes sugulust enda omaga ning ürgab seejärel ehtsa raevuga sõda moosipurgi pärast -- sest jumaldatu laskub vastuarmastuse ja pudrukeetmiseni. Loo lõpuks, hüljatuna, kuuldes naabertoast ekstaasis armupaari häälitsusi, jõuab armunu Jeesuse-kompleksini; ta on tegelane jumalikus näitemängus, «keskel etendust juhtiv Zeus/Freud määramas motiive, kõuemürinaid, välke, needusi».
De Bottoni esseede «mina» on klassikaline jumaldav armastaja, kuid siiski valvas -- aina peab ta kaitsma oma tunnet kultuuri ahistuste eest, mis teda (ja igaüht) seest ja väljast luuravad. Ta tõstab mässu Herakleitose vastu, nõudes jõe alla teist, muutumatut jõge, külvab põlgusega üle argpüksidest stoikud, sirutab käe Kanti kõlbluse järele ja kõrvetab näpud. «Magamistoas järgime Hobbesi ja Benthamit,» nendib ta nukralt. Mõningast tuge leiab ta marksistidelt, adub nende alaväärsustundes sugulust enda omaga ning ürgab seejärel ehtsa raevuga sõda moosipurgi pärast -- sest jumaldatu laskub vastuarmastuse ja pudrukeetmiseni. Loo lõpuks, hüljatuna, kuuldes naabertoast ekstaasis armupaari häälitsusi, jõuab armunu Jeesuse-kompleksini; ta on tegelane jumalikus näitemängus, «keskel etendust juhtiv Zeus/Freud määramas motiive, kõuemürinaid, välke, needusi».
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/armunu-esseed49691Armunu esseedhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/a/r/armunu-esseed.jpg1010EURInStock/ilukirjandus/esseistika, dokumentalistika/Kõik teemad/perekond ja kodu/peresuhted/Kõik teemad/tervis ja elustiil/suhted, käitumine/Kõik teemad/tervis ja elustiil/seks/Kõik teemad/humaniora, socialia/filosoofia ja loogika55578384861210125111585De Bottoni esseede «mina» on klassikaline jumaldav armastaja, kuid siiski valvas -- aina peab ta kaitsma oma tunnet kultuuri ahistuste eest, mis teda (ja igaüht) seest ja väljast luuravad. Ta tõstab mässu Herakleitose vastu, nõudes jõe alla teist, muutumatut jõge, külvab põlgusega üle argpüksidest stoikud, sirutab käe Kanti kõlbluse järele ja kõrvetab näpud. <br />«Magamistoas järgime Hobbesi ja Benthamit,» nendib ta nukralt. Mõningast tuge leiab ta marksistidelt, adub nende alaväärsustundes sugulust enda omaga ning ürgab seejärel ehtsa raevuga sõda moosipurgi pärast -- sest jumaldatu laskub vastuarmastuse ja pudrukeetmiseni. Loo lõpuks, hüljatuna, kuuldes naabertoast ekstaasis armupaari häälitsusi, jõuab armunu Jeesuse-kompleksini; ta on tegelane jumalikus näitemängus, «keskel etendust juhtiv Zeus/Freud määramas motiive, kõuemürinaid, välke, needusi». De Bottoni esseede «mina» on klassikaline jumaldav armastaja, kuid siiski valvas -- aina peab ta kaitsma oma tunnet kultuuri ahistuste eest, mis teda (ja igaüht) seest ja väljast luuravad. Ta tõstab mässu Herakleitose vastu, nõudes jõe alla teist, muutumatut jõge, külvab põlgusega üle argpüksidest stoikud, sirutab käe Kanti kõlbluse järele ja kõrvetab näpud. <br />«Magamistoas järgime Hobbesi ja Benthamit,» nendib ta nukralt. Mõningast tuge leiab ta marksistidelt, adub nende alaväärsustundes sugulust enda omaga ning ürgab seejärel ehtsa raevuga sõda moosipurgi pärast -- sest jumaldatu laskub vastuarmastuse ja pudrukeetmiseni. Loo lõpuks, hüljatuna, kuuldes naabertoast ekstaasis armupaari häälitsusi, jõuab armunu Jeesuse-kompleksini; ta on tegelane jumalikus näitemängus, «keskel etendust juhtiv Zeus/Freud määramas motiive, kõuemürinaid, välke, needusi».