Aare Mae Heli Tooman

Inimeselt inimesele

Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat

248-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat

Avita 1999


Raamatu kaanelt:
Me kõik puutume pidevalt kokku teenindamisega – olgu see kaupluses, turul, pangas, polikliinikus, koolis, linnavalitsuses või oma perekonna ja sõprade keskel. Teenindamist ei saa pidada vaid müüja-ostja vaheliseks suhtlemiseks, see on kõikjal meie ümber.
Raamatu autorid on lähenenud teemale tavatu ja harjumatu nurga alt – selgitada kogu teenindamist maailmavaatelisest aspektist lähtudes. Kasutatud on tavalugejale arusaadavaid filosoofilisi mõisteid. Teoreetilisi selgitusi täiendavad argielust võetud näited. Põhimõtteliselt on tegemist väga lihtsa probleemiga. Kuna aga tuleme kõikvõimalike fondide ja limiitide ühiskonnast ning «hüvede» jaotamise iseenesestmõistetava «õiguse» juurest, siis on teeninduse sügavamat olemust tajuda täna veel üllatavalt raske. Põhjus peitub selles, et igapäevaelus suheldes ja teenindades pole me suutnud teadvustada ning praktikas rakendada indiviidi ja isiksust eristavat mõttelaadi. Seepärast puudub tihti ka Eesti uues ühiskonnas tervikuna empaatia, tolerantsus ja vastastikune lugupidamine.
Raamatus on püütud näidata neid teid, kuidas isiksust piiravalt mõtlemisviisilt üle minna valikuvabaduslikule isiksust austavale mõtlemisele.
Alates 9,00 €
Ainult %1 järel
Raamatu kaanelt:
Me kõik puutume pidevalt kokku teenindamisega – olgu see kaupluses, turul, pangas, polikliinikus, koolis, linnavalitsuses või oma perekonna ja sõprade keskel. Teenindamist ei saa pidada vaid müüja-ostja vaheliseks suhtlemiseks, see on kõikjal meie ümber.
Raamatu autorid on lähenenud teemale tavatu ja harjumatu nurga alt – selgitada kogu teenindamist maailmavaatelisest aspektist lähtudes. Kasutatud on tavalugejale arusaadavaid filosoofilisi mõisteid. Teoreetilisi selgitusi täiendavad argielust võetud näited. Põhimõtteliselt on tegemist väga lihtsa probleemiga. Kuna aga tuleme kõikvõimalike fondide ja limiitide ühiskonnast ning «hüvede» jaotamise iseenesestmõistetava «õiguse» juurest, siis on teeninduse sügavamat olemust tajuda täna veel üllatavalt raske. Põhjus peitub selles, et igapäevaelus suheldes ja teenindades pole me suutnud teadvustada ning praktikas rakendada indiviidi ja isiksust eristavat mõttelaadi. Seepärast puudub tihti ka Eesti uues ühiskonnas tervikuna empaatia, tolerantsus ja vastastikune lugupidamine.
Raamatus on püütud näidata neid teid, kuidas isiksust piiravalt mõtlemisviisilt üle minna valikuvabaduslikule isiksust austavale mõtlemisele.
Tooteinfo
Tootekood R0001959
Aasta 1999
Autor Aare Mae, Heli Tooman
Kirjastus Avita
Köide kõva
Lehekülgi 248
Ümbris ei
ISBN 9985201272
Keel eesti
Teema majandus, äri

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.