Käsiraamat pakub õpetajale teavet õpilase arengu ja õppimise ning õppe-kasvatustöö kohta. Raamat algab õppe-kasvatustöö eesmärgistamise ning õpilase isiksuse ja arengu vaatlemisega, jätkub olulisemate õpiteooriate ja nende rakenduste tutvustamisega ning lõpeb õppe-kasvatustöö käsitlemisega. Viimatinimetatud teema haarab õppe-kasvatustöö planeerimist meetodite valikut õpioskuste ja õpimotivatsiooni kujundamist distsipliini kindlustamist õpitulemuste väljaselgitamist ja hindamist.
Pedagoogiliste probleemide süstemaatiline, terviklik ja teaduskirjandusele toetuv käsitlus ühelt poolt ning teksti hea liigendus, detailne sisukord ja aineregister teiselt poolt võimaldavad kasutada teost nii õpikuna kui ka käsiraamatuna.
Käsiraamat pakub õpetajale teavet õpilase arengu ja õppimise ning õppe-kasvatustöö kohta. Raamat algab õppe-kasvatustöö eesmärgistamise ning õpilase isiksuse ja arengu vaatlemisega, jätkub olulisemate õpiteooriate ja nende rakenduste tutvustamisega ning lõpeb õppe-kasvatustöö käsitlemisega. Viimatinimetatud teema haarab õppe-kasvatustöö planeerimist meetodite valikut õpioskuste ja õpimotivatsiooni kujundamist distsipliini kindlustamist õpitulemuste väljaselgitamist ja hindamist.
Pedagoogiliste probleemide süstemaatiline, terviklik ja teaduskirjandusele toetuv käsitlus ühelt poolt ning teksti hea liigendus, detailne sisukord ja aineregister teiselt poolt võimaldavad kasutada teost nii õpikuna kui ka käsiraamatuna.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/pedagoogilise-psühholoogia-käsiraamat_200177545Pedagoogilise psühholoogia käsiraamathttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/p/e/pedagoogilise-psuhholoogia-kasiraamat_2001.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/psühholoogia/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus88951212585Käsiraamat pakub õpetajale teavet õpilase arengu ja õppimise ning õppe-kasvatustöö kohta. Raamat algab õppe-kasvatustöö eesmärgistamise ning õpilase isiksuse ja arengu vaatlemisega, jätkub olulisemate õpiteooriate ja nende rakenduste tutvustamisega ning lõpeb õppe-kasvatustöö käsitlemisega. Viimatinimetatud teema haarab <li /> õppe-kasvatustöö planeerimist <li /> meetodite valikut <li /> õpioskuste ja õpimotivatsiooni kujundamist <li /> distsipliini kindlustamist <li /> õpitulemuste väljaselgitamist ja hindamist. <br /> <br />Pedagoogiliste probleemide süstemaatiline, terviklik ja teaduskirjandusele toetuv käsitlus ühelt poolt ning teksti hea liigendus, detailne sisukord ja aineregister teiselt poolt võimaldavad kasutada teost nii õpikuna kui ka käsiraamatuna. <br /> <br />Teine, parandatud trükk Käsiraamat pakub õpetajale teavet õpilase arengu ja õppimise ning õppe-kasvatustöö kohta. Raamat algab õppe-kasvatustöö eesmärgistamise ning õpilase isiksuse ja arengu vaatlemisega, jätkub olulisemate õpiteooriate ja nende rakenduste tutvustamisega ning lõpeb õppe-kasvatustöö käsitlemisega. Viimatinimetatud teema haarab <li /> õppe-kasvatustöö planeerimist <li /> meetodite valikut <li /> õpioskuste ja õpimotivatsiooni kujundamist <li /> distsipliini kindlustamist <li /> õpitulemuste väljaselgitamist ja hindamist. <br /> <br />Pedagoogiliste probleemide süstemaatiline, terviklik ja teaduskirjandusele toetuv käsitlus ühelt poolt ning teksti hea liigendus, detailne sisukord ja aineregister teiselt poolt võimaldavad kasutada teost nii õpikuna kui ka käsiraamatuna. <br /> <br />Teine, parandatud trükk