The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Raamat sobib iga endise, praeguse ja tulevase seto ning setode ja Setomaa sõbra riiulisse.
Viktor Lõhmus sündis praeguse Eesti – Vene kontrolljoone siksakil Helbis, mis on üks viimaseid külasid siinpool Pelska jõge ja enne Vene asualasid. Helbi kuulub Üle-Pelska nulka (Setomaa piirkondlik üksus, kus on olnud keskmiselt 20 küla). Ta õppis Meldova (Veretino) algkoolis, Obinitsas, Meremäel ja Tartu Ülikoolis, mille lõpetamisele on järgnenud tööaastad üksnes Põlvamaal – õpetajana ja muinsuskaitsesüsteemis.
Mälestustekogumikus «Setomaa uhtorgude kallastelt 1950 – 1974», milles on ka fotod erakogust, annab autor mitmekülgse ülevaate kodutalust, vanematest, nende hoolest, iga pereliikme pingutusest. Autor kirjeldab lapsepõlveaastatel kogetud seto kultuuri omapära ja selle hilisemat kahanemist. Lugeja saab ülevaate tolleaegsest koolielust, kodukandi setode elust-olust, maa- ja kodutöödest ning nõukoguaegsete juhtimisgrimasside virvarrist. Mälestustes on puudutatud ka õigeusu kiriku mõju, eriti kirikunimede teemat ning Setomaal sirgunud noore kohanemisraskusi Eesti kultuuriruumis, kus alati ei oldud setode vastu sõbralikud.
Raamat sobib iga endise, praeguse ja tulevase seto ning setode ja Setomaa sõbra riiulisse.
Viktor Lõhmus sündis praeguse Eesti – Vene kontrolljoone siksakil Helbis, mis on üks viimaseid külasid siinpool Pelska jõge ja enne Vene asualasid. Helbi kuulub Üle-Pelska nulka (Setomaa piirkondlik üksus, kus on olnud keskmiselt 20 küla). Ta õppis Meldova (Veretino) algkoolis, Obinitsas, Meremäel ja Tartu Ülikoolis, mille lõpetamisele on järgnenud tööaastad üksnes Põlvamaal – õpetajana ja muinsuskaitsesüsteemis.
Mälestustekogumikus «Setomaa uhtorgude kallastelt 1950 – 1974», milles on ka fotod erakogust, annab autor mitmekülgse ülevaate kodutalust, vanematest, nende hoolest, iga pereliikme pingutusest. Autor kirjeldab lapsepõlveaastatel kogetud seto kultuuri omapära ja selle hilisemat kahanemist. Lugeja saab ülevaate tolleaegsest koolielust, kodukandi setode elust-olust, maa- ja kodutöödest ning nõukoguaegsete juhtimisgrimasside virvarrist. Mälestustes on puudutatud ka õigeusu kiriku mõju, eriti kirikunimede teemat ning Setomaal sirgunud noore kohanemisraskusi Eesti kultuuriruumis, kus alati ei oldud setode vastu sõbralikud.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/setomaa-uhtorgude-kallastelt-1950-1974375024Setomaa uhtorgude kallastelt 1950-1974https://raamatukoi.ee/media/catalog/product/s/e/setomaa-uhtorgude-kallastelt-1950-1974.jpg00EUROutOfStock/elulood ja mälestused/eesti/Kõik teemad/Eesti eile ja täna351221234125Raamat sobib iga endise, praeguse ja tulevase seto ning setode ja Setomaa sõbra riiulisse.<br /><br />Viktor Lõhmus sündis praeguse Eesti – Vene kontrolljoone siksakil Helbis, mis on üks viimaseid külasid siinpool Pelska jõge ja enne Vene asualasid. Helbi kuulub Üle-Pelska nulka (Setomaa piirkondlik üksus, kus on olnud keskmiselt 20 küla). Ta õppis Meldova (Veretino) algkoolis, Obinitsas, Meremäel ja Tartu Ülikoolis, mille lõpetamisele on järgnenud tööaastad üksnes Põlvamaal – õpetajana ja muinsuskaitsesüsteemis.<br /><br />Mälestustekogumikus «Setomaa uhtorgude kallastelt 1950 – 1974», milles on ka fotod erakogust, annab autor mitmekülgse ülevaate kodutalust, vanematest, nende hoolest, iga pereliikme pingutusest. Autor kirjeldab lapsepõlveaastatel kogetud seto kultuuri omapära ja selle hilisemat kahanemist. Lugeja saab ülevaate tolleaegsest koolielust, kodukandi setode elust-olust, maa- ja kodutöödest ning nõukoguaegsete juhtimisgrimasside virvarrist. Mälestustes on puudutatud ka õigeusu kiriku mõju, eriti kirikunimede teemat ning Setomaal sirgunud noore kohanemisraskusi Eesti kultuuriruumis, kus alati ei oldud setode vastu sõbralikud.<br /><br />Head lugemist! Raamat sobib iga endise, praeguse ja tulevase seto ning setode ja Setomaa sõbra riiulisse.<br /><br />Viktor Lõhmus sündis praeguse Eesti – Vene kontrolljoone siksakil Helbis, mis on üks viimaseid külasid siinpool Pelska jõge ja enne Vene asualasid. Helbi kuulub Üle-Pelska nulka (Setomaa piirkondlik üksus, kus on olnud keskmiselt 20 küla). Ta õppis Meldova (Veretino) algkoolis, Obinitsas, Meremäel ja Tartu Ülikoolis, mille lõpetamisele on järgnenud tööaastad üksnes Põlvamaal – õpetajana ja muinsuskaitsesüsteemis.<br /><br />Mälestustekogumikus «Setomaa uhtorgude kallastelt 1950 – 1974», milles on ka fotod erakogust, annab autor mitmekülgse ülevaate kodutalust, vanematest, nende hoolest, iga pereliikme pingutusest. Autor kirjeldab lapsepõlveaastatel kogetud seto kultuuri omapära ja selle hilisemat kahanemist. Lugeja saab ülevaate tolleaegsest koolielust, kodukandi setode elust-olust, maa- ja kodutöödest ning nõukoguaegsete juhtimisgrimasside virvarrist. Mälestustes on puudutatud ka õigeusu kiriku mõju, eriti kirikunimede teemat ning Setomaal sirgunud noore kohanemisraskusi Eesti kultuuriruumis, kus alati ei oldud setode vastu sõbralikud.<br /><br />Head lugemist!