The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Õpik keskendub kunstilise teksti mõistmisele ja tõlgendamisele. Käsitluse alla võetakse teosed eesti ja maailmakirjandusest, temaatika valimisel püütakse arvestada õpilaste huvitatust. Esindatud on eri žanrid ja ajastud. Kirjandusvooludest tulevad vaatluse alla romantism ja realism nende tunnuste ja tuntumate esindajatega. Kirjandusteooria põhimõistetest tutvustatakse kirjandusvoolu, romantismi, realismi eepikat, lüürikat, dramaatikat žanri eepost, legendi, müüti karakterit, kirjandusteose kompositsiooni stiilikujundeid uudis, arvamus, juhtkiri, reklaam jne
Näiteid tuuakse järgmiste autorite tekstidest: Faehlmann, Kreutzwald, Bornhöhe, Vilde, Kitzberg, Gailit, Ristikivi, Kross, Kaugver, Unt; Tšehhov, Hugo, Dickens, Dumas, Marshall, Saint-Exupéry, Poe, Golding jne; luuletajatest on esindatud Koidula, Enno, Liiv, Suits, Ridala, Visnapuu, Under, Sütiste, Smuul, Alver, Viiding, Luik, Kareva; Puškin, Petöfi jne. Kunstilise teksti kõrval käsitletakse tarbe- ja meediatekste. Õpikus on viis suuremat sisulist plokki: müüt, proosa, luule, draama, meedia. Igas plokis on tööülesandeid, mis võimaldavad : nii eesti kui maailmakirjanduse tekstide abil avardada õpilaste maailmapilti rikastada õpilaste tundemaailma, kujundada väärtushinnanguid ja väärtustada kirjandust kui kunstiliiki kujundada õpilaste esteetilisi ja eetilisi tõekspidamisi ja loovust omandada sisuploki teemaga seotud kirjanduse põhimõisted kujundada tegevuslikul tasandil konkreetsete tööülesannete kaudu kommunikatiivseid oskusi lõpetada iga sisulise ploki mingi pikemaajalise projektiga.
Õppematerjali käsitlus on suunatud õpilaste mõtestatud lugemise, iseseisva ja kriitilise mõtlemise ning arutlemis- ja analüüsioskuse arendamisele. Tööülesanded väärtustavad eriti iseseisvat ja rühmatööd, palju kasutatakse aktiivõppe meetodeid. Tööülesannetest johtuvalt saab õppeaasta jooksul läbitud materjali põhjal kokku panna õpimapi. Õpik tuleb rikkalikult illustreeritud värvitrükis, uudse ja atraktiivse kujundusega. Õpiku lõpus on sõnaseletused, võõrnimede ligikaudne hääldus, kirjandusterminite meelespea.
Haridusministeerium kinnitab: õpik vastab riiklikule õppekavale
Õpik keskendub kunstilise teksti mõistmisele ja tõlgendamisele. Käsitluse alla võetakse teosed eesti ja maailmakirjandusest, temaatika valimisel püütakse arvestada õpilaste huvitatust. Esindatud on eri žanrid ja ajastud. Kirjandusvooludest tulevad vaatluse alla romantism ja realism nende tunnuste ja tuntumate esindajatega. Kirjandusteooria põhimõistetest tutvustatakse kirjandusvoolu, romantismi, realismi eepikat, lüürikat, dramaatikat žanri eepost, legendi, müüti karakterit, kirjandusteose kompositsiooni stiilikujundeid uudis, arvamus, juhtkiri, reklaam jne
Näiteid tuuakse järgmiste autorite tekstidest: Faehlmann, Kreutzwald, Bornhöhe, Vilde, Kitzberg, Gailit, Ristikivi, Kross, Kaugver, Unt; Tšehhov, Hugo, Dickens, Dumas, Marshall, Saint-Exupéry, Poe, Golding jne; luuletajatest on esindatud Koidula, Enno, Liiv, Suits, Ridala, Visnapuu, Under, Sütiste, Smuul, Alver, Viiding, Luik, Kareva; Puškin, Petöfi jne. Kunstilise teksti kõrval käsitletakse tarbe- ja meediatekste. Õpikus on viis suuremat sisulist plokki: müüt, proosa, luule, draama, meedia. Igas plokis on tööülesandeid, mis võimaldavad : nii eesti kui maailmakirjanduse tekstide abil avardada õpilaste maailmapilti rikastada õpilaste tundemaailma, kujundada väärtushinnanguid ja väärtustada kirjandust kui kunstiliiki kujundada õpilaste esteetilisi ja eetilisi tõekspidamisi ja loovust omandada sisuploki teemaga seotud kirjanduse põhimõisted kujundada tegevuslikul tasandil konkreetsete tööülesannete kaudu kommunikatiivseid oskusi lõpetada iga sisulise ploki mingi pikemaajalise projektiga.
Õppematerjali käsitlus on suunatud õpilaste mõtestatud lugemise, iseseisva ja kriitilise mõtlemise ning arutlemis- ja analüüsioskuse arendamisele. Tööülesanded väärtustavad eriti iseseisvat ja rühmatööd, palju kasutatakse aktiivõppe meetodeid. Tööülesannetest johtuvalt saab õppeaasta jooksul läbitud materjali põhjal kokku panna õpimapi. Õpik tuleb rikkalikult illustreeritud värvitrükis, uudse ja atraktiivse kujundusega. Õpiku lõpus on sõnaseletused, võõrnimede ligikaudne hääldus, kirjandusterminite meelespea.
Haridusministeerium kinnitab: õpik vastab riiklikule õppekavale
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/sõna-vägi_2002_r001889378061Sõna vägihttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/s/o/sona-vagi_2002_r0018893.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/õpikud/eesti keel ja kirjandus11812125117Õpik keskendub kunstilise teksti mõistmisele ja tõlgendamisele. Käsitluse alla võetakse teosed eesti ja maailmakirjandusest, temaatika valimisel püütakse arvestada õpilaste huvitatust. Esindatud on eri žanrid ja ajastud. Kirjandusvooludest tulevad vaatluse alla romantism ja realism nende tunnuste ja tuntumate esindajatega. Kirjandusteooria põhimõistetest tutvustatakse <li /> kirjandusvoolu, romantismi, realismi <li /> eepikat, lüürikat, dramaatikat <li /> žanri <li /> eepost, legendi, müüti <li /> karakterit, kirjandusteose kompositsiooni <li /> stiilikujundeid <li /> uudis, arvamus, juhtkiri, reklaam jne <br /> <br />Näiteid tuuakse järgmiste autorite tekstidest: Faehlmann, Kreutzwald, Bornhöhe, Vilde, Kitzberg, Gailit, Ristikivi, Kross, Kaugver, Unt; Tšehhov, Hugo, Dickens, Dumas, Marshall, Saint-Exupéry, Poe, Golding jne; luuletajatest on esindatud Koidula, Enno, Liiv, Suits, Ridala, Visnapuu, Under, Sütiste, Smuul, Alver, Viiding, Luik, Kareva; Puškin, Petöfi jne. Kunstilise teksti kõrval käsitletakse tarbe- ja meediatekste. Õpikus on viis suuremat sisulist plokki: müüt, proosa, luule, draama, meedia. Igas plokis on tööülesandeid, mis võimaldavad : <li /> nii eesti kui maailmakirjanduse tekstide abil avardada õpilaste maailmapilti <li /> rikastada õpilaste tundemaailma, kujundada väärtushinnanguid ja väärtustada kirjandust kui kunstiliiki <li /> kujundada õpilaste esteetilisi ja eetilisi tõekspidamisi ja loovust <li /> omandada sisuploki teemaga seotud kirjanduse põhimõisted <li /> kujundada tegevuslikul tasandil konkreetsete tööülesannete kaudu kommunikatiivseid oskusi <li /> lõpetada iga sisulise ploki mingi pikemaajalise projektiga. <br /> <br />Õppematerjali käsitlus on suunatud õpilaste mõtestatud lugemise, iseseisva ja kriitilise mõtlemise ning arutlemis- ja analüüsioskuse arendamisele. Tööülesanded väärtustavad eriti iseseisvat ja rühmatööd, palju kasutatakse aktiivõppe meetodeid. Tööülesannetest johtuvalt saab õppeaasta jooksul läbitud materjali põhjal kokku panna õpimapi. <br />Õpik tuleb rikkalikult illustreeritud värvitrükis, uudse ja atraktiivse kujundusega. Õpiku lõpus on sõnaseletused, võõrnimede ligikaudne hääldus, kirjandusterminite meelespea. <br /> <br />Haridusministeerium kinnitab: õpik vastab riiklikule õppekavale Õpik keskendub kunstilise teksti mõistmisele ja tõlgendamisele. Käsitluse alla võetakse teosed eesti ja maailmakirjandusest, temaatika valimisel püütakse arvestada õpilaste huvitatust. Esindatud on eri žanrid ja ajastud. Kirjandusvooludest tulevad vaatluse alla romantism ja realism nende tunnuste ja tuntumate esindajatega. Kirjandusteooria põhimõistetest tutvustatakse <li /> kirjandusvoolu, romantismi, realismi <li /> eepikat, lüürikat, dramaatikat <li /> žanri <li /> eepost, legendi, müüti <li /> karakterit, kirjandusteose kompositsiooni <li /> stiilikujundeid <li /> uudis, arvamus, juhtkiri, reklaam jne <br /> <br />Näiteid tuuakse järgmiste autorite tekstidest: Faehlmann, Kreutzwald, Bornhöhe, Vilde, Kitzberg, Gailit, Ristikivi, Kross, Kaugver, Unt; Tšehhov, Hugo, Dickens, Dumas, Marshall, Saint-Exupéry, Poe, Golding jne; luuletajatest on esindatud Koidula, Enno, Liiv, Suits, Ridala, Visnapuu, Under, Sütiste, Smuul, Alver, Viiding, Luik, Kareva; Puškin, Petöfi jne. Kunstilise teksti kõrval käsitletakse tarbe- ja meediatekste. Õpikus on viis suuremat sisulist plokki: müüt, proosa, luule, draama, meedia. Igas plokis on tööülesandeid, mis võimaldavad : <li /> nii eesti kui maailmakirjanduse tekstide abil avardada õpilaste maailmapilti <li /> rikastada õpilaste tundemaailma, kujundada väärtushinnanguid ja väärtustada kirjandust kui kunstiliiki <li /> kujundada õpilaste esteetilisi ja eetilisi tõekspidamisi ja loovust <li /> omandada sisuploki teemaga seotud kirjanduse põhimõisted <li /> kujundada tegevuslikul tasandil konkreetsete tööülesannete kaudu kommunikatiivseid oskusi <li /> lõpetada iga sisulise ploki mingi pikemaajalise projektiga. <br /> <br />Õppematerjali käsitlus on suunatud õpilaste mõtestatud lugemise, iseseisva ja kriitilise mõtlemise ning arutlemis- ja analüüsioskuse arendamisele. Tööülesanded väärtustavad eriti iseseisvat ja rühmatööd, palju kasutatakse aktiivõppe meetodeid. Tööülesannetest johtuvalt saab õppeaasta jooksul läbitud materjali põhjal kokku panna õpimapi. <br />Õpik tuleb rikkalikult illustreeritud värvitrükis, uudse ja atraktiivse kujundusega. Õpiku lõpus on sõnaseletused, võõrnimede ligikaudne hääldus, kirjandusterminite meelespea. <br /> <br />Haridusministeerium kinnitab: õpik vastab riiklikule õppekavale