Kunstitunnid peaksid tänapäeval olema märgatavalt mitmekülgsemad kui ilusate piltide tegemine ning enamat kui vaheldus muudele õppeainetele.
Lisaks praktilisele väljundile tuleks kunstitundides uurida ja avastada õppija jaoks vajalikku infot, vestelda kunstiteostest, arendada ideid ja planeerida õppeprotsessi. Kunstitundides tuleks katsetada tehnikate ja materjalidega ning leida unikaalsed viisid ja väljundid kunstiga suhestumiseks.
Selle raamatu kaante vahele on jõudnud mõtted, ettepanekud ja näited, mis toetavad kunstiõppeprotsessi muutmist tänapäeva ootustele ja vajadustele vastavaks. Aluseks on Edna Vahteri Tallinna Ülikoolis kaitstud doktoritöö teemal «Otsides võimalusi kunstiõppe täiustamiseks põhikooli I astmes».
Kunstitunnid peaksid tänapäeval olema märgatavalt mitmekülgsemad kui ilusate piltide tegemine ning enamat kui vaheldus muudele õppeainetele.
Lisaks praktilisele väljundile tuleks kunstitundides uurida ja avastada õppija jaoks vajalikku infot, vestelda kunstiteostest, arendada ideid ja planeerida õppeprotsessi. Kunstitundides tuleks katsetada tehnikate ja materjalidega ning leida unikaalsed viisid ja väljundid kunstiga suhestumiseks.
Selle raamatu kaante vahele on jõudnud mõtted, ettepanekud ja näited, mis toetavad kunstiõppeprotsessi muutmist tänapäeva ootustele ja vajadustele vastavaks. Aluseks on Edna Vahteri Tallinna Ülikoolis kaitstud doktoritöö teemal «Otsides võimalusi kunstiõppe täiustamiseks põhikooli I astmes».
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/aga-võiks-ju-ka-nii672289Aga võiks ju ka niihttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789916620373-561.webp2929EURInStock/Kõik teemad/kunst/kunstikriitika ja -teooria/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus209512125885Kunstitunnid peaksid tänapäeval olema märgatavalt mitmekülgsemad kui ilusate piltide tegemine ning enamat kui vaheldus muudele õppeainetele.<br /><br />Lisaks praktilisele väljundile tuleks kunstitundides uurida ja avastada õppija jaoks vajalikku infot, vestelda kunstiteostest, arendada ideid ja planeerida õppeprotsessi. Kunstitundides tuleks katsetada tehnikate ja materjalidega ning leida unikaalsed viisid ja väljundid kunstiga suhestumiseks. <br /><br />Selle raamatu kaante vahele on jõudnud mõtted, ettepanekud ja näited, mis toetavad kunstiõppeprotsessi muutmist tänapäeva ootustele ja vajadustele vastavaks. Aluseks on <b>Edna Vahteri</b> Tallinna Ülikoolis kaitstud doktoritöö teemal «Otsides võimalusi kunstiõppe täiustamiseks põhikooli I astmes». Kunstitunnid peaksid tänapäeval olema märgatavalt mitmekülgsemad kui ilusate piltide tegemine ning enamat kui vaheldus muudele õppeainetele.<br /><br />Lisaks praktilisele väljundile tuleks kunstitundides uurida ja avastada õppija jaoks vajalikku infot, vestelda kunstiteostest, arendada ideid ja planeerida õppeprotsessi. Kunstitundides tuleks katsetada tehnikate ja materjalidega ning leida unikaalsed viisid ja väljundid kunstiga suhestumiseks. <br /><br />Selle raamatu kaante vahele on jõudnud mõtted, ettepanekud ja näited, mis toetavad kunstiõppeprotsessi muutmist tänapäeva ootustele ja vajadustele vastavaks. Aluseks on <b>Edna Vahteri</b> Tallinna Ülikoolis kaitstud doktoritöö teemal «Otsides võimalusi kunstiõppe täiustamiseks põhikooli I astmes».