Tugev persoonibränd aitab sul eristuda, leida uusi kliente ja kasvatada müüginumbreid ükskõik millises valdkonnas. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Niisiis tasub persoonibrändingusse investeerida ja panustada igal ettevõttel ja inimesel, sest sellel on alati ka rahaline väärtus.
Sinu bränd on kõige olulisem investeering, mida oma ettevõtte jaoks teha saad. Steve Forbes, majandusajakirja Forbes peatoimetaja
Olesija ja Evelin on kokku pannud väärt varalaeka. Samm-sammuline teekond enda eri aspektide parema tundma õppimise suunas aitab lugejal tulevikus paremini olla tema ise. See aitab ka õigete eesmärkide valikul ning nende saavutamisel. Raamatu suurim väärtus peitub sajas praktilises ülesandes, mille ise mõttega läbitegemine aitab kindlasti igaüht tema persoonibrändi loomisel ja arendamisel. Peep Vain, ettevõtja, koolitaja ja tulemustekeskse juhtimise koolituste teerajaja Eestis
Olen persoonibrändiga tegelenud 10 aastat, hoides teema kommunikatsiooni ja suhtekorralduse äärealadel vaikselt tiksumas nagu Shetlandi poni uhkes hobusekoplis. Huvitav, tähtsusetu, ei sega kedagi. Lugedes Olesija ja Evelini raamatut, olin esimesest peatükist võlutud. Pekki, kui hea. See esimene eestikeelne persoonibrändi raamat on absoluutselt hädavajalik igaühele, kes tahavad äris õnnestuda. Aune Past, kommunikatsiooniekspert, autor, konsultant ja Eesti suhtekorralduse ema
21. sajandi alguses oli oluline, et ajakirjaniku telefonimälus oleks su number, siis said esitada oma arvamust ühe või teise sündmuse kohta. Täna saab ja tuleb endal luua sündmusi, sõnumeid ja uudiseid, et neid seejärel sihiteadlikult meedia avarustesse lennutada. Ole nähtav ja huvitav, räägi oma lugu, kuidas SINA saad teiste edule kaasa aidata. Autorid on suure töö meie eest ära teinud, luues lihtsa ja loogilise süsteemi, kuhu oma lugu sisse mõelda. Elluviimine jääb aga ikka igaühe enda hooleks! Peep Aaviksoo, Eesti tippjuht ja poliitik
Elus on kõige raskem astuda ette. Astuda samm ühtlasest rivist välja ja öelda: mina võtan vastutuse, mina teen. Et midagi saavutada, on oluline olla julge. Tegemisjulgusega kaasnevad aga sageli momendid, mis panevad proovile inimese tugevuse. Kui sinu isikust saab bränd, pead arvestama, et sa ei pruugi kõigile meeldida: sinu kohta võib arvamust avaldada ja kriitikat teha. Sul on edaspidises elus vähem võimalusi eksida. Samas on sul võimalus olla eeskujuks, kuidas keerulisi hetki ületada ja neist võitjana välja tulla. See süvendab persoonibrändi rohkemgi kui lakkamatu kadestama panev edu. Ainult julguse ja tugevusega on aga vähe peale hakata, kui puudub oskus midagi hästi teha. Tuleb olla oma ala parim! Kui juba teed midagi väga hästi ja tahad rohkem pärituult tiibadesse, aitavad sind need nutikad näpunäited, mis on kirjas selles raamatus. Mina pole kunagi teadlikult oma persoonibrändi arendanud, ent lugesin suure huviga, mida olen seni õigesti teinud. Sain teada ka seda, mida peaksin veel tegema, et Ingridi bränd püsiks jätkuvalt tugevana. Ingrid Veidenberg, Kroonika peatoimetaja ja Taagepera lossi valitsejaproua
Tugev persoonibränd aitab sul eristuda, leida uusi kliente ja kasvatada müüginumbreid ükskõik millises valdkonnas. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Niisiis tasub persoonibrändingusse investeerida ja panustada igal ettevõttel ja inimesel, sest sellel on alati ka rahaline väärtus.
Sinu bränd on kõige olulisem investeering, mida oma ettevõtte jaoks teha saad. Steve Forbes, majandusajakirja Forbes peatoimetaja
Olesija ja Evelin on kokku pannud väärt varalaeka. Samm-sammuline teekond enda eri aspektide parema tundma õppimise suunas aitab lugejal tulevikus paremini olla tema ise. See aitab ka õigete eesmärkide valikul ning nende saavutamisel. Raamatu suurim väärtus peitub sajas praktilises ülesandes, mille ise mõttega läbitegemine aitab kindlasti igaüht tema persoonibrändi loomisel ja arendamisel. Peep Vain, ettevõtja, koolitaja ja tulemustekeskse juhtimise koolituste teerajaja Eestis
Olen persoonibrändiga tegelenud 10 aastat, hoides teema kommunikatsiooni ja suhtekorralduse äärealadel vaikselt tiksumas nagu Shetlandi poni uhkes hobusekoplis. Huvitav, tähtsusetu, ei sega kedagi. Lugedes Olesija ja Evelini raamatut, olin esimesest peatükist võlutud. Pekki, kui hea. See esimene eestikeelne persoonibrändi raamat on absoluutselt hädavajalik igaühele, kes tahavad äris õnnestuda. Aune Past, kommunikatsiooniekspert, autor, konsultant ja Eesti suhtekorralduse ema
21. sajandi alguses oli oluline, et ajakirjaniku telefonimälus oleks su number, siis said esitada oma arvamust ühe või teise sündmuse kohta. Täna saab ja tuleb endal luua sündmusi, sõnumeid ja uudiseid, et neid seejärel sihiteadlikult meedia avarustesse lennutada. Ole nähtav ja huvitav, räägi oma lugu, kuidas SINA saad teiste edule kaasa aidata. Autorid on suure töö meie eest ära teinud, luues lihtsa ja loogilise süsteemi, kuhu oma lugu sisse mõelda. Elluviimine jääb aga ikka igaühe enda hooleks! Peep Aaviksoo, Eesti tippjuht ja poliitik
Elus on kõige raskem astuda ette. Astuda samm ühtlasest rivist välja ja öelda: mina võtan vastutuse, mina teen. Et midagi saavutada, on oluline olla julge. Tegemisjulgusega kaasnevad aga sageli momendid, mis panevad proovile inimese tugevuse. Kui sinu isikust saab bränd, pead arvestama, et sa ei pruugi kõigile meeldida: sinu kohta võib arvamust avaldada ja kriitikat teha. Sul on edaspidises elus vähem võimalusi eksida. Samas on sul võimalus olla eeskujuks, kuidas keerulisi hetki ületada ja neist võitjana välja tulla. See süvendab persoonibrändi rohkemgi kui lakkamatu kadestama panev edu. Ainult julguse ja tugevusega on aga vähe peale hakata, kui puudub oskus midagi hästi teha. Tuleb olla oma ala parim! Kui juba teed midagi väga hästi ja tahad rohkem pärituult tiibadesse, aitavad sind need nutikad näpunäited, mis on kirjas selles raamatus. Mina pole kunagi teadlikult oma persoonibrändi arendanud, ent lugesin suure huviga, mida olen seni õigesti teinud. Sain teada ka seda, mida peaksin veel tegema, et Ingridi bränd püsiks jätkuvalt tugevana. Ingrid Veidenberg, Kroonika peatoimetaja ja Taagepera lossi valitsejaproua
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/bränd-nimega-sina_2024680837Bränd nimega Sinahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789916145791-106.webp2323EURInStock/Kõik teemad/majandus, äri/Kõik teemad/ühiskond3010012125Tugev persoonibränd aitab sul eristuda, leida uusi kliente ja kasvatada müüginumbreid ükskõik millises valdkonnas. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Niisiis tasub persoonibrändingusse investeerida ja panustada igal ettevõttel ja inimesel, sest sellel on alati ka rahaline väärtus. <blockquote>Sinu bränd on kõige olulisem investeering, mida oma ettevõtte jaoks teha saad. <span>Steve Forbes, majandusajakirja Forbes peatoimetaja</span></blockquote> <blockquote>Olesija ja Evelin on kokku pannud väärt varalaeka. Samm-sammuline teekond enda eri aspektide parema tundma õppimise suunas aitab lugejal tulevikus paremini olla tema ise. See aitab ka õigete eesmärkide valikul ning nende saavutamisel. Raamatu suurim väärtus peitub sajas praktilises ülesandes, mille ise mõttega läbitegemine aitab kindlasti igaüht tema persoonibrändi loomisel ja arendamisel. <span>Peep Vain, ettevõtja, koolitaja ja tulemustekeskse juhtimise koolituste teerajaja Eestis</span></blockquote> <blockquote>Olen persoonibrändiga tegelenud 10 aastat, hoides teema kommunikatsiooni ja suhtekorralduse äärealadel vaikselt tiksumas nagu Shetlandi poni uhkes hobusekoplis. Huvitav, tähtsusetu, ei sega kedagi. Lugedes Olesija ja Evelini raamatut, olin esimesest peatükist võlutud. Pekki, kui hea. See esimene eestikeelne persoonibrändi raamat on absoluutselt hädavajalik igaühele, kes tahavad äris õnnestuda. <span>Aune Past, kommunikatsiooniekspert, autor, konsultant ja Eesti suhtekorralduse ema</span></blockquote> <blockquote>21. sajandi alguses oli oluline, et ajakirjaniku telefonimälus oleks su number, siis said esitada oma arvamust ühe või teise sündmuse kohta. Täna saab ja tuleb endal luua sündmusi, sõnumeid ja uudiseid, et neid seejärel sihiteadlikult meedia avarustesse lennutada. Ole nähtav ja huvitav, räägi oma lugu, kuidas SINA saad teiste edule kaasa aidata. Autorid on suure töö meie eest ära teinud, luues lihtsa ja loogilise süsteemi, kuhu oma lugu sisse mõelda. Elluviimine jääb aga ikka igaühe enda hooleks! <span>Peep Aaviksoo, Eesti tippjuht ja poliitik</span></blockquote> <blockquote>Elus on kõige raskem astuda ette. Astuda samm ühtlasest rivist välja ja öelda: mina võtan vastutuse, mina teen. Et midagi saavutada, on oluline olla julge. Tegemisjulgusega kaasnevad aga sageli momendid, mis panevad proovile inimese tugevuse. Kui sinu isikust saab bränd, pead arvestama, et sa ei pruugi kõigile meeldida: sinu kohta võib arvamust avaldada ja kriitikat teha. Sul on edaspidises elus vähem võimalusi eksida. Samas on sul võimalus olla eeskujuks, kuidas keerulisi hetki ületada ja neist võitjana välja tulla. See süvendab persoonibrändi rohkemgi kui lakkamatu kadestama panev edu. Ainult julguse ja tugevusega on aga vähe peale hakata, kui puudub oskus midagi hästi teha. Tuleb olla oma ala parim! Kui juba teed midagi väga hästi ja tahad rohkem pärituult tiibadesse, aitavad sind need nutikad näpunäited, mis on kirjas selles raamatus. Mina pole kunagi teadlikult oma persoonibrändi arendanud, ent lugesin suure huviga, mida olen seni õigesti teinud. Sain teada ka seda, mida peaksin veel tegema, et Ingridi bränd püsiks jätkuvalt tugevana. <span>Ingrid Veidenberg, Kroonika peatoimetaja ja Taagepera lossi valitsejaproua</span></blockquote> Tugev persoonibränd aitab sul eristuda, leida uusi kliente ja kasvatada müüginumbreid ükskõik millises valdkonnas. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Niisiis tasub persoonibrändingusse investeerida ja panustada igal ettevõttel ja inimesel, sest sellel on alati ka rahaline väärtus. <blockquote>Sinu bränd on kõige olulisem investeering, mida oma ettevõtte jaoks teha saad. <span>Steve Forbes, majandusajakirja Forbes peatoimetaja</span></blockquote> <blockquote>Olesija ja Evelin on kokku pannud väärt varalaeka. Samm-sammuline teekond enda eri aspektide parema tundma õppimise suunas aitab lugejal tulevikus paremini olla tema ise. See aitab ka õigete eesmärkide valikul ning nende saavutamisel. Raamatu suurim väärtus peitub sajas praktilises ülesandes, mille ise mõttega läbitegemine aitab kindlasti igaüht tema persoonibrändi loomisel ja arendamisel. <span>Peep Vain, ettevõtja, koolitaja ja tulemustekeskse juhtimise koolituste teerajaja Eestis</span></blockquote> <blockquote>Olen persoonibrändiga tegelenud 10 aastat, hoides teema kommunikatsiooni ja suhtekorralduse äärealadel vaikselt tiksumas nagu Shetlandi poni uhkes hobusekoplis. Huvitav, tähtsusetu, ei sega kedagi. Lugedes Olesija ja Evelini raamatut, olin esimesest peatükist võlutud. Pekki, kui hea. See esimene eestikeelne persoonibrändi raamat on absoluutselt hädavajalik igaühele, kes tahavad äris õnnestuda. <span>Aune Past, kommunikatsiooniekspert, autor, konsultant ja Eesti suhtekorralduse ema</span></blockquote> <blockquote>21. sajandi alguses oli oluline, et ajakirjaniku telefonimälus oleks su number, siis said esitada oma arvamust ühe või teise sündmuse kohta. Täna saab ja tuleb endal luua sündmusi, sõnumeid ja uudiseid, et neid seejärel sihiteadlikult meedia avarustesse lennutada. Ole nähtav ja huvitav, räägi oma lugu, kuidas SINA saad teiste edule kaasa aidata. Autorid on suure töö meie eest ära teinud, luues lihtsa ja loogilise süsteemi, kuhu oma lugu sisse mõelda. Elluviimine jääb aga ikka igaühe enda hooleks! <span>Peep Aaviksoo, Eesti tippjuht ja poliitik</span></blockquote> <blockquote>Elus on kõige raskem astuda ette. Astuda samm ühtlasest rivist välja ja öelda: mina võtan vastutuse, mina teen. Et midagi saavutada, on oluline olla julge. Tegemisjulgusega kaasnevad aga sageli momendid, mis panevad proovile inimese tugevuse. Kui sinu isikust saab bränd, pead arvestama, et sa ei pruugi kõigile meeldida: sinu kohta võib arvamust avaldada ja kriitikat teha. Sul on edaspidises elus vähem võimalusi eksida. Samas on sul võimalus olla eeskujuks, kuidas keerulisi hetki ületada ja neist võitjana välja tulla. See süvendab persoonibrändi rohkemgi kui lakkamatu kadestama panev edu. Ainult julguse ja tugevusega on aga vähe peale hakata, kui puudub oskus midagi hästi teha. Tuleb olla oma ala parim! Kui juba teed midagi väga hästi ja tahad rohkem pärituult tiibadesse, aitavad sind need nutikad näpunäited, mis on kirjas selles raamatus. Mina pole kunagi teadlikult oma persoonibrändi arendanud, ent lugesin suure huviga, mida olen seni õigesti teinud. Sain teada ka seda, mida peaksin veel tegema, et Ingridi bränd püsiks jätkuvalt tugevana. <span>Ingrid Veidenberg, Kroonika peatoimetaja ja Taagepera lossi valitsejaproua</span></blockquote>