310-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat
2019
Üksteisega teevad äri inimesed, mitte ettevõtted. Nii on ka Eesti esimene persoonibrändingu raamat «Bränd nimega Sina» mõeldud eelkõige kõigile neile, kes on huvitatud, läbi oma oskuste, annete, tugevuste ja eripära, oma toote või teenuse müümisest. Tugev persoonibränd aitab sul eristuda ja leida kliente ükskõik millises valdkonnas, olgu selleks siis koolituste müük, ärinõustamine, kinnisvara, B2B (ärilt ärile) müük ja eksport, poliitika, kokakunst, personaaltreeningud, iluteenused, veebilehtede kujundamine, koerte dresseerimine või hoopis midagi muud, millega sa tegeled või millele soovid tulevikus keskenduda.
Selle raamatu eesmärk on aidata sul läbi mõelda ja kirja panna oma ideaalne bränd ja kui see on tehtud, seda ka atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada. Aitame sul lahti mõtestada oma persoonibrändi tervikuna, luua selge visiooni, kuhu, millises suunas ja miks liikuda, ja paika panna oma persoonibrändi konkreetse tegevusplaani, et seeläbi oma eesmärke saavutada (näiteks leida uusi kliente, käivet ja kasumit suurendada, saada valdkonna arvamusliidriks jne).
Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Sarnaselt saab tugevdada oma firma brändi selle omanike, tegevjuhi ja ka töötajate strateegilise persoonibrändinguga.
Üksteisega teevad äri inimesed, mitte ettevõtted. Nii on ka Eesti esimene persoonibrändingu raamat «Bränd nimega Sina» mõeldud eelkõige kõigile neile, kes on huvitatud, läbi oma oskuste, annete, tugevuste ja eripära, oma toote või teenuse müümisest. Tugev persoonibränd aitab sul eristuda ja leida kliente ükskõik millises valdkonnas, olgu selleks siis koolituste müük, ärinõustamine, kinnisvara, B2B (ärilt ärile) müük ja eksport, poliitika, kokakunst, personaaltreeningud, iluteenused, veebilehtede kujundamine, koerte dresseerimine või hoopis midagi muud, millega sa tegeled või millele soovid tulevikus keskenduda.
Selle raamatu eesmärk on aidata sul läbi mõelda ja kirja panna oma ideaalne bränd ja kui see on tehtud, seda ka atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada. Aitame sul lahti mõtestada oma persoonibrändi tervikuna, luua selge visiooni, kuhu, millises suunas ja miks liikuda, ja paika panna oma persoonibrändi konkreetse tegevusplaani, et seeläbi oma eesmärke saavutada (näiteks leida uusi kliente, käivet ja kasumit suurendada, saada valdkonna arvamusliidriks jne).
Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Sarnaselt saab tugevdada oma firma brändi selle omanike, tegevjuhi ja ka töötajate strateegilise persoonibrändinguga.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/bränd-nimega-sina16515Bränd nimega Sinahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949015030-194.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/majandus, äri3012125Üksteisega teevad äri inimesed, mitte ettevõtted. Nii on ka Eesti esimene persoonibrändingu raamat «Bränd nimega Sina» mõeldud eelkõige kõigile neile, kes on huvitatud, läbi oma oskuste, annete, tugevuste ja eripära, oma toote või teenuse müümisest. Tugev persoonibränd aitab sul eristuda ja leida kliente ükskõik millises valdkonnas, olgu selleks siis koolituste müük, ärinõustamine, kinnisvara, B2B (ärilt ärile) müük ja eksport, poliitika, kokakunst, personaaltreeningud, iluteenused, veebilehtede kujundamine, koerte dresseerimine või hoopis midagi muud, millega sa tegeled või millele soovid tulevikus keskenduda. <br /><br />Selle raamatu eesmärk on aidata sul läbi mõelda ja kirja panna oma ideaalne bränd ja kui see on tehtud, seda ka atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada. Aitame sul lahti mõtestada oma persoonibrändi tervikuna, luua selge visiooni, kuhu, millises suunas ja miks liikuda, ja paika panna oma persoonibrändi konkreetse tegevusplaani, et seeläbi oma eesmärke saavutada (näiteks leida uusi kliente, käivet ja kasumit suurendada, saada valdkonna arvamusliidriks jne).<br /><br />Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Sarnaselt saab tugevdada oma firma brändi selle omanike, tegevjuhi ja ka töötajate strateegilise persoonibrändinguga. Üksteisega teevad äri inimesed, mitte ettevõtted. Nii on ka Eesti esimene persoonibrändingu raamat «Bränd nimega Sina» mõeldud eelkõige kõigile neile, kes on huvitatud, läbi oma oskuste, annete, tugevuste ja eripära, oma toote või teenuse müümisest. Tugev persoonibränd aitab sul eristuda ja leida kliente ükskõik millises valdkonnas, olgu selleks siis koolituste müük, ärinõustamine, kinnisvara, B2B (ärilt ärile) müük ja eksport, poliitika, kokakunst, personaaltreeningud, iluteenused, veebilehtede kujundamine, koerte dresseerimine või hoopis midagi muud, millega sa tegeled või millele soovid tulevikus keskenduda. <br /><br />Selle raamatu eesmärk on aidata sul läbi mõelda ja kirja panna oma ideaalne bränd ja kui see on tehtud, seda ka atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada. Aitame sul lahti mõtestada oma persoonibrändi tervikuna, luua selge visiooni, kuhu, millises suunas ja miks liikuda, ja paika panna oma persoonibrändi konkreetse tegevusplaani, et seeläbi oma eesmärke saavutada (näiteks leida uusi kliente, käivet ja kasumit suurendada, saada valdkonna arvamusliidriks jne).<br /><br />Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Sarnaselt saab tugevdada oma firma brändi selle omanike, tegevjuhi ja ka töötajate strateegilise persoonibrändinguga.