Raamat sisaldab rea väljapaistvate poliitikafilosoofide ja ühiskonnakriitikute (Marx, Nietzsche, Schmitt, Althusser, Foucault, Badiou, Laclau, Deleuze ja Guattari) loomingu tutvustamisele pühendatud etüüde. Kõiki neid radikaalseid, s.o juurteni välja minevaid mõtlejaid läbib punase niidina äratundmine, et poliitika kujutab endast ontoloogilist võtit inimliku ühiselulise kogemuse avamiseks. Alates hetkest, mil Nietzsche paneb hullumeelse hüüdma: «Jumal on surnud, ja meie oleme ta tapnud!», on selge, et filosoofia puhul on alati tegemist millegi erakordse ja ohtlikuga.
Mõte on ses täpses tähenduses mõrv ning mõtlemine – ühiskonnas toime pandud kuritegu. Kuid kus on laip, kes on tegelik roimar ja mis asjaoludel see kõik juhtus, seda püütaksegi kogumiku tekstides lahti harutada. Meie praeguses olukorras, kus tulevik tundub erakordselt lahtine ja ebakindel ning aeg kinnistunud eelarvamuste revideerimiseks ja põhjaliku pöörde läbiviimiseks nii isiklikus mõttelaadis kui ka ühiskondlikus eluviisis on enam kui soodne, on kriitilise filosoofia mõisteloome valdamine ja selle mõttepärandi teadvustamine pea vältimatu eeltingimus värskete pagemisjoonte visandamisel ja uute maailmavaadete väljaarendamisel.
Raamat sisaldab rea väljapaistvate poliitikafilosoofide ja ühiskonnakriitikute (Marx, Nietzsche, Schmitt, Althusser, Foucault, Badiou, Laclau, Deleuze ja Guattari) loomingu tutvustamisele pühendatud etüüde. Kõiki neid radikaalseid, s.o juurteni välja minevaid mõtlejaid läbib punase niidina äratundmine, et poliitika kujutab endast ontoloogilist võtit inimliku ühiselulise kogemuse avamiseks. Alates hetkest, mil Nietzsche paneb hullumeelse hüüdma: «Jumal on surnud, ja meie oleme ta tapnud!», on selge, et filosoofia puhul on alati tegemist millegi erakordse ja ohtlikuga.
Mõte on ses täpses tähenduses mõrv ning mõtlemine – ühiskonnas toime pandud kuritegu. Kuid kus on laip, kes on tegelik roimar ja mis asjaoludel see kõik juhtus, seda püütaksegi kogumiku tekstides lahti harutada. Meie praeguses olukorras, kus tulevik tundub erakordselt lahtine ja ebakindel ning aeg kinnistunud eelarvamuste revideerimiseks ja põhjaliku pöörde läbiviimiseks nii isiklikus mõttelaadis kui ka ühiskondlikus eluviisis on enam kui soodne, on kriitilise filosoofia mõisteloome valdamine ja selle mõttepärandi teadvustamine pea vältimatu eeltingimus värskete pagemisjoonte visandamisel ja uute maailmavaadete väljaarendamisel.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/etüüdid-punases355375Etüüdid punaseshttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949747528-249.webp9.99.9EURInStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/filosoofia ja loogika/ilukirjandus/esseistika, dokumentalistika8655121258510Raamat sisaldab rea väljapaistvate poliitikafilosoofide ja ühiskonnakriitikute (Marx, Nietzsche, Schmitt, Althusser, Foucault, Badiou, Laclau, Deleuze ja Guattari) loomingu tutvustamisele pühendatud etüüde. Kõiki neid radikaalseid, s.o juurteni välja minevaid mõtlejaid läbib punase niidina äratundmine, et poliitika kujutab endast ontoloogilist võtit inimliku ühiselulise kogemuse avamiseks. Alates hetkest, mil Nietzsche paneb hullumeelse hüüdma: «Jumal on surnud, ja meie oleme ta tapnud!», on selge, et filosoofia puhul on alati tegemist millegi erakordse ja ohtlikuga. <br /><br />Mõte on ses täpses tähenduses mõrv ning mõtlemine – ühiskonnas toime pandud kuritegu. Kuid kus on laip, kes on tegelik roimar ja mis asjaoludel see kõik juhtus, seda püütaksegi kogumiku tekstides lahti harutada. Meie praeguses olukorras, kus tulevik tundub erakordselt lahtine ja ebakindel ning aeg kinnistunud eelarvamuste revideerimiseks ja põhjaliku pöörde läbiviimiseks nii isiklikus mõttelaadis kui ka ühiskondlikus eluviisis on enam kui soodne, on kriitilise filosoofia mõisteloome valdamine ja selle mõttepärandi teadvustamine pea vältimatu eeltingimus värskete pagemisjoonte visandamisel ja uute maailmavaadete väljaarendamisel. Raamat sisaldab rea väljapaistvate poliitikafilosoofide ja ühiskonnakriitikute (Marx, Nietzsche, Schmitt, Althusser, Foucault, Badiou, Laclau, Deleuze ja Guattari) loomingu tutvustamisele pühendatud etüüde. Kõiki neid radikaalseid, s.o juurteni välja minevaid mõtlejaid läbib punase niidina äratundmine, et poliitika kujutab endast ontoloogilist võtit inimliku ühiselulise kogemuse avamiseks. Alates hetkest, mil Nietzsche paneb hullumeelse hüüdma: «Jumal on surnud, ja meie oleme ta tapnud!», on selge, et filosoofia puhul on alati tegemist millegi erakordse ja ohtlikuga. <br /><br />Mõte on ses täpses tähenduses mõrv ning mõtlemine – ühiskonnas toime pandud kuritegu. Kuid kus on laip, kes on tegelik roimar ja mis asjaoludel see kõik juhtus, seda püütaksegi kogumiku tekstides lahti harutada. Meie praeguses olukorras, kus tulevik tundub erakordselt lahtine ja ebakindel ning aeg kinnistunud eelarvamuste revideerimiseks ja põhjaliku pöörde läbiviimiseks nii isiklikus mõttelaadis kui ka ühiskondlikus eluviisis on enam kui soodne, on kriitilise filosoofia mõisteloome valdamine ja selle mõttepärandi teadvustamine pea vältimatu eeltingimus värskete pagemisjoonte visandamisel ja uute maailmavaadete väljaarendamisel.