Chris J. Robinson annab ülevaate Eesti animafilmi loost ajaloolises kontekstis, keskendudes sellele, kuidas muutuv ideoloogia on mõjutanud iga filmitegija individuaalset käekirja. Eesti ainulaadne asukoht ida ja lääne kultuuride kokkupuutepunktis on alati soodustanud uudse kunstilise mõtlemise teket ning Priit Pärna, Mati Küti, Rein Raamatu ja Elbert Tuganovi juhtimisel iseloomustab Eesti animafilmi omalaadne mõistuspärasuse ja absurdi kombinatsioon.
Erinevalt paljudest teistest endistest nõukogude liiduvabariikidest elas animatsioon Eestis üle ka raudse eesriide langemise ning tänaselgi päeval, kui ühtlustavalt steriilne ja homogeenne korporatiivkultuur tõrjub omalaadsed kultuurid üle kogu maailma kõrvale, saavutavad Eesti animafilmid tänu isikupärasele, uuendusmeelsele ja omanäolisele lähenemisele rahvusvahelistel festivalidel märkimisväärset edu. Chris J. Robinson on Ottawa rahvusvahelise animafestivali kunstiline juht ja kaks korda aastas ilmuva ajakirja ASIFA toimetaja. Robinson on olnud filmiprogrammide kuraator ja žüriiliige festivalidel üle kogu maailma ja ta kirjutab kolumne mitmetele erialastele väljaannetele.
Chris J. Robinson annab ülevaate Eesti animafilmi loost ajaloolises kontekstis, keskendudes sellele, kuidas muutuv ideoloogia on mõjutanud iga filmitegija individuaalset käekirja. Eesti ainulaadne asukoht ida ja lääne kultuuride kokkupuutepunktis on alati soodustanud uudse kunstilise mõtlemise teket ning Priit Pärna, Mati Küti, Rein Raamatu ja Elbert Tuganovi juhtimisel iseloomustab Eesti animafilmi omalaadne mõistuspärasuse ja absurdi kombinatsioon.
Erinevalt paljudest teistest endistest nõukogude liiduvabariikidest elas animatsioon Eestis üle ka raudse eesriide langemise ning tänaselgi päeval, kui ühtlustavalt steriilne ja homogeenne korporatiivkultuur tõrjub omalaadsed kultuurid üle kogu maailma kõrvale, saavutavad Eesti animafilmid tänu isikupärasele, uuendusmeelsele ja omanäolisele lähenemisele rahvusvahelistel festivalidel märkimisväärset edu. Chris J. Robinson on Ottawa rahvusvahelise animafestivali kunstiline juht ja kaks korda aastas ilmuva ajakirja ASIFA toimetaja. Robinson on olnud filmiprogrammide kuraator ja žüriiliige festivalidel üle kogu maailma ja ta kirjutab kolumne mitmetele erialastele väljaannetele.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/geniaalsuse-ja-täieliku-kirjaoskamatuse-vahel49923Geniaalsuse ja täieliku kirjaoskamatuse vahelhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985319956-108_5_1.png2020EURInStock/Kõik teemad/teater, film, lavakunstid/Kõik teemad/Eesti eile ja täna2412212125Chris J. Robinson annab ülevaate Eesti animafilmi loost ajaloolises kontekstis, keskendudes sellele, kuidas muutuv ideoloogia on mõjutanud iga filmitegija individuaalset käekirja. Eesti ainulaadne asukoht ida ja lääne kultuuride kokkupuutepunktis on alati soodustanud uudse kunstilise mõtlemise teket ning Priit Pärna, Mati Küti, Rein Raamatu ja Elbert Tuganovi juhtimisel iseloomustab Eesti animafilmi omalaadne mõistuspärasuse ja absurdi kombinatsioon. <br /> <br />Erinevalt paljudest teistest endistest nõukogude liiduvabariikidest elas animatsioon Eestis üle ka raudse eesriide langemise ning tänaselgi päeval, kui ühtlustavalt steriilne ja homogeenne korporatiivkultuur tõrjub omalaadsed kultuurid üle kogu maailma kõrvale, saavutavad Eesti animafilmid tänu isikupärasele, uuendusmeelsele ja omanäolisele lähenemisele rahvusvahelistel festivalidel märkimisväärset edu. Chris J. Robinson on Ottawa rahvusvahelise animafestivali kunstiline juht ja kaks korda aastas ilmuva ajakirja ASIFA toimetaja. Robinson on olnud filmiprogrammide kuraator ja žüriiliige festivalidel üle kogu maailma ja ta kirjutab kolumne mitmetele erialastele väljaannetele. Chris J. Robinson annab ülevaate Eesti animafilmi loost ajaloolises kontekstis, keskendudes sellele, kuidas muutuv ideoloogia on mõjutanud iga filmitegija individuaalset käekirja. Eesti ainulaadne asukoht ida ja lääne kultuuride kokkupuutepunktis on alati soodustanud uudse kunstilise mõtlemise teket ning Priit Pärna, Mati Küti, Rein Raamatu ja Elbert Tuganovi juhtimisel iseloomustab Eesti animafilmi omalaadne mõistuspärasuse ja absurdi kombinatsioon. <br /> <br />Erinevalt paljudest teistest endistest nõukogude liiduvabariikidest elas animatsioon Eestis üle ka raudse eesriide langemise ning tänaselgi päeval, kui ühtlustavalt steriilne ja homogeenne korporatiivkultuur tõrjub omalaadsed kultuurid üle kogu maailma kõrvale, saavutavad Eesti animafilmid tänu isikupärasele, uuendusmeelsele ja omanäolisele lähenemisele rahvusvahelistel festivalidel märkimisväärset edu. Chris J. Robinson on Ottawa rahvusvahelise animafestivali kunstiline juht ja kaks korda aastas ilmuva ajakirja ASIFA toimetaja. Robinson on olnud filmiprogrammide kuraator ja žüriiliige festivalidel üle kogu maailma ja ta kirjutab kolumne mitmetele erialastele väljaannetele.