Suure tõenäosusega kasutad sa Google Analyticsit järgmiselt:
kord kuus või harvem logid sisse ja vaatad, mitu inimest on su kodulehel käinud ja missuguse sisu vastu nad on huvi tundnud, või uurid, mis kanali kaudu on nad sinu kodulehele jõudnud.
Sellega tavaliselt kogu analüüs piirdubki, kuid nii vähese ja pealiskaudse info põhjal ei ole kodulehel võimalik teha olulisi muudatusi, mis aitaksid sul kasvatada käivet. Õigupoolest ei ole veebianalüütika üksnes selleks, et veebiliiklust mõõta ja kodulehe kasutatavust parandada. Veebianalüütika on ka sinu äri ja müügimudelite tasuvuse tööriist, mis ühtlasi aitab parandada sinu kodulehe efektiivsust.
Esimesest eestikeelsest veebianalüütika õpikust saad
täpselt teada, millele veebianalüütikas tähelepanu pöörata, juhised, kuidas luua töölaudu, aruandeid ja segmente, oskuse seadistada eesmärke ja moodustada kasutajarühmasid taasturundamiseks Google Adsis, väärt nõuandeid, kuidas leida üles müüki mõjutavad tehnilised kitsaskohad.
Olen Eve Keerus-Jusupov ja annan siin õpikus ette olulised küsimused, mida peaks küsima iga kodulehe või e-poe omanik või sisuturundaja või Google Adsi tegija, soovides Google Analyticsiga kogutud andmeid analüüsida ja neid tõlgendada.
Abiks on sul 151 joonist ja samm-sammulised juhised, mida on lihtne jälgida. Kõik see kokku moodustabki sinu targa abimehe – veebianalüütika õpiku ettevõtjale ja turundajale. Soovin sulle edukat kodulehe analüüsimist!
Suure tõenäosusega kasutad sa Google Analyticsit järgmiselt:
kord kuus või harvem logid sisse ja vaatad, mitu inimest on su kodulehel käinud ja missuguse sisu vastu nad on huvi tundnud, või uurid, mis kanali kaudu on nad sinu kodulehele jõudnud.
Sellega tavaliselt kogu analüüs piirdubki, kuid nii vähese ja pealiskaudse info põhjal ei ole kodulehel võimalik teha olulisi muudatusi, mis aitaksid sul kasvatada käivet. Õigupoolest ei ole veebianalüütika üksnes selleks, et veebiliiklust mõõta ja kodulehe kasutatavust parandada. Veebianalüütika on ka sinu äri ja müügimudelite tasuvuse tööriist, mis ühtlasi aitab parandada sinu kodulehe efektiivsust.
Esimesest eestikeelsest veebianalüütika õpikust saad
täpselt teada, millele veebianalüütikas tähelepanu pöörata, juhised, kuidas luua töölaudu, aruandeid ja segmente, oskuse seadistada eesmärke ja moodustada kasutajarühmasid taasturundamiseks Google Adsis, väärt nõuandeid, kuidas leida üles müüki mõjutavad tehnilised kitsaskohad.
Olen Eve Keerus-Jusupov ja annan siin õpikus ette olulised küsimused, mida peaks küsima iga kodulehe või e-poe omanik või sisuturundaja või Google Adsi tegija, soovides Google Analyticsiga kogutud andmeid analüüsida ja neid tõlgendada.
Abiks on sul 151 joonist ja samm-sammulised juhised, mida on lihtne jälgida. Kõik see kokku moodustabki sinu targa abimehe – veebianalüütika õpiku ettevõtjale ja turundajale. Soovin sulle edukat kodulehe analüüsimist!
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/google-analyticsi-õpik-ettevõtjale-ja-turundajale346568Google Analyticsi õpik ettevõtjale ja turundajalehttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949017225-472_3.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/majandus, äri/Kõik teemad/infotehnoloogia303312125Google Analyticsi õpik ettevõtjale ja turundajale<br /><br />Suure tõenäosusega kasutad sa Google Analyticsit järgmiselt:<ul> <li /> kord kuus või harvem logid sisse ja vaatad, mitu inimest on su kodulehel käinud ja <li /> missuguse sisu vastu nad on huvi tundnud, või <li /> uurid, mis kanali kaudu on nad sinu kodulehele jõudnud.</ul> Sellega tavaliselt kogu analüüs piirdubki, kuid nii vähese ja pealiskaudse info põhjal ei ole kodulehel võimalik teha olulisi muudatusi, mis aitaksid sul kasvatada käivet. Õigupoolest ei ole veebianalüütika üksnes selleks, et veebiliiklust mõõta ja kodulehe kasutatavust parandada. Veebianalüütika on ka sinu äri ja müügimudelite tasuvuse tööriist, mis ühtlasi aitab parandada sinu kodulehe efektiivsust. <br /><br />Esimesest eestikeelsest veebianalüütika õpikust saad<ul> <li /> täpselt teada, millele veebianalüütikas tähelepanu pöörata, <li /> juhised, kuidas luua töölaudu, aruandeid ja segmente, <li /> oskuse seadistada eesmärke ja moodustada kasutajarühmasid taasturundamiseks Google Adsis, <li /> väärt nõuandeid, kuidas leida üles müüki mõjutavad tehnilised kitsaskohad.</ul> Olen Eve Keerus-Jusupov ja annan siin õpikus ette olulised küsimused, mida peaks küsima iga kodulehe või e-poe omanik või sisuturundaja või Google Adsi tegija, soovides Google Analyticsiga kogutud andmeid analüüsida ja neid tõlgendada.<br /><br />Abiks on sul 151 joonist ja samm-sammulised juhised, mida on lihtne jälgida. Kõik see kokku moodustabki sinu targa abimehe – veebianalüütika õpiku ettevõtjale ja turundajale. Soovin sulle edukat kodulehe analüüsimist! Google Analyticsi õpik ettevõtjale ja turundajale<br /><br />Suure tõenäosusega kasutad sa Google Analyticsit järgmiselt:<ul> <li /> kord kuus või harvem logid sisse ja vaatad, mitu inimest on su kodulehel käinud ja <li /> missuguse sisu vastu nad on huvi tundnud, või <li /> uurid, mis kanali kaudu on nad sinu kodulehele jõudnud.</ul> Sellega tavaliselt kogu analüüs piirdubki, kuid nii vähese ja pealiskaudse info põhjal ei ole kodulehel võimalik teha olulisi muudatusi, mis aitaksid sul kasvatada käivet. Õigupoolest ei ole veebianalüütika üksnes selleks, et veebiliiklust mõõta ja kodulehe kasutatavust parandada. Veebianalüütika on ka sinu äri ja müügimudelite tasuvuse tööriist, mis ühtlasi aitab parandada sinu kodulehe efektiivsust. <br /><br />Esimesest eestikeelsest veebianalüütika õpikust saad<ul> <li /> täpselt teada, millele veebianalüütikas tähelepanu pöörata, <li /> juhised, kuidas luua töölaudu, aruandeid ja segmente, <li /> oskuse seadistada eesmärke ja moodustada kasutajarühmasid taasturundamiseks Google Adsis, <li /> väärt nõuandeid, kuidas leida üles müüki mõjutavad tehnilised kitsaskohad.</ul> Olen Eve Keerus-Jusupov ja annan siin õpikus ette olulised küsimused, mida peaks küsima iga kodulehe või e-poe omanik või sisuturundaja või Google Adsi tegija, soovides Google Analyticsiga kogutud andmeid analüüsida ja neid tõlgendada.<br /><br />Abiks on sul 151 joonist ja samm-sammulised juhised, mida on lihtne jälgida. Kõik see kokku moodustabki sinu targa abimehe – veebianalüütika õpiku ettevõtjale ja turundajale. Soovin sulle edukat kodulehe analüüsimist!