Õpik on mõeldud turismi-, majutus- ja toitlustusvaldkondade erialade õppijatele alusteadmiste omandamiseks hotellimajandusest, kuid vajalikku leiab siit igaüks, kes soovib süstematiseerida ja laiendada olemasolevaid teadmisi, ning ka rännuhuviline, kes ise oma reise korraldab. Õpiku peatükkides käsitletakse:
hotellimajanduse olulisi mõisteid ja seoseid teiste valdkondadegahotellimajanduse arengulugu ja tähtsamaid organisatsioonekliente ja nende segmenteerimise võimalusihotelli organisatsiooni, mis tagab kvaliteetse klienditeenindusekliendile pakutavaid olulisemaid põhi- ja lisateenuseidteenuse hinda ja seda mõjutavaid tegureidhotellide liigitamist erinevatest kriteeriumitest lähtuvaltEesti majutusturgu ja kvaliteedisüsteemehotellide omandivorme ja juhtimissüsteeme ning hotellimajanduse trende lähiaastatel
Õpik on mõeldud turismi-, majutus- ja toitlustusvaldkondade erialade õppijatele alusteadmiste omandamiseks hotellimajandusest, kuid vajalikku leiab siit igaüks, kes soovib süstematiseerida ja laiendada olemasolevaid teadmisi, ning ka rännuhuviline, kes ise oma reise korraldab. Õpiku peatükkides käsitletakse:
hotellimajanduse olulisi mõisteid ja seoseid teiste valdkondadegahotellimajanduse arengulugu ja tähtsamaid organisatsioonekliente ja nende segmenteerimise võimalusihotelli organisatsiooni, mis tagab kvaliteetse klienditeenindusekliendile pakutavaid olulisemaid põhi- ja lisateenuseidteenuse hinda ja seda mõjutavaid tegureidhotellide liigitamist erinevatest kriteeriumitest lähtuvaltEesti majutusturgu ja kvaliteedisüsteemehotellide omandivorme ja juhtimissüsteeme ning hotellimajanduse trende lähiaastatel
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/hottellimajanduse-alused173669Hottellimajanduse alusedhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949466443-876.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/õpikud11712125Õpik on mõeldud turismi-, majutus- ja toitlustusvaldkondade erialade õppijatele alusteadmiste omandamiseks hotellimajandusest, kuid vajalikku leiab siit igaüks, kes soovib süstematiseerida ja laiendada olemasolevaid teadmisi, ning ka rännuhuviline, kes ise oma reise korraldab. Õpiku peatükkides käsitletakse:<ul><li/>hotellimajanduse olulisi mõisteid ja seoseid teiste valdkondadega<li/>hotellimajanduse arengulugu ja tähtsamaid organisatsioone<li/>kliente ja nende segmenteerimise võimalusi<li/>hotelli organisatsiooni, mis tagab kvaliteetse klienditeeninduse<li/>kliendile pakutavaid olulisemaid põhi- ja lisateenuseid<li/>teenuse hinda ja seda mõjutavaid tegureid<li/>hotellide liigitamist erinevatest kriteeriumitest lähtuvalt<li/>Eesti majutusturgu ja kvaliteedisüsteeme<li/>hotellide omandivorme ja juhtimissüsteeme ning hotellimajanduse trende lähiaastatel</ul> Õpik on mõeldud turismi-, majutus- ja toitlustusvaldkondade erialade õppijatele alusteadmiste omandamiseks hotellimajandusest, kuid vajalikku leiab siit igaüks, kes soovib süstematiseerida ja laiendada olemasolevaid teadmisi, ning ka rännuhuviline, kes ise oma reise korraldab. Õpiku peatükkides käsitletakse:<ul><li/>hotellimajanduse olulisi mõisteid ja seoseid teiste valdkondadega<li/>hotellimajanduse arengulugu ja tähtsamaid organisatsioone<li/>kliente ja nende segmenteerimise võimalusi<li/>hotelli organisatsiooni, mis tagab kvaliteetse klienditeeninduse<li/>kliendile pakutavaid olulisemaid põhi- ja lisateenuseid<li/>teenuse hinda ja seda mõjutavaid tegureid<li/>hotellide liigitamist erinevatest kriteeriumitest lähtuvalt<li/>Eesti majutusturgu ja kvaliteedisüsteeme<li/>hotellide omandivorme ja juhtimissüsteeme ning hotellimajanduse trende lähiaastatel</ul>