Teose tõlkija Anu Põldsam ütleb oma saatesõnas, et judaism on kirju nii horisontaalses plaanis ehk oma esindajate poolest kui ka sügavuti minnes ehk selle õpetuse tõlgendamise ja selle järgi elamise osas ning lisaks sellele on ta pidevas endaksjäämise ja kohanemise protsessis, muutudes ning oma olemuse juurde jäädes.
Leo Baeck oli mõtleja ja õpetlane, ent samal ajal ka rabi ja kogukonna juht. «Judaismi olemus» nägi ilmavalgust aastal 1905 vastusena protestantliku teoloogi Adolf von Harnacki aastal 1900 avaldatud teosele «Kristluse olemus». Baecki jaoks oli kristlus romantiline ja judaism klassikaline religioon. Kui kristlus oli tema arvates suunatud üksikute hingede päästmisele, siis judaismi eesmärgiks on kogu inimkonna kollektiivne lunastus.
«Judaismi olemus» kujutab endast ühtlasi püüdlust hoida alal juudi teoloogia iseseisvust. Baecki jaoks on judaismis olulisel kohal inimese igapäevane tegutsemine ning üheleainsale õiglusele, Jumala õiglusele tuginev otsustamine kaasinimese kasuks – ligimesearmastus kui usk kaasinimesse ja vastutus tema eest, nii et mina ja sina, mina ja teine saavad judaismis religioosseks-eetiliseks tervikuks.
Teose tõlkija Anu Põldsam ütleb oma saatesõnas, et judaism on kirju nii horisontaalses plaanis ehk oma esindajate poolest kui ka sügavuti minnes ehk selle õpetuse tõlgendamise ja selle järgi elamise osas ning lisaks sellele on ta pidevas endaksjäämise ja kohanemise protsessis, muutudes ning oma olemuse juurde jäädes.
Leo Baeck oli mõtleja ja õpetlane, ent samal ajal ka rabi ja kogukonna juht. «Judaismi olemus» nägi ilmavalgust aastal 1905 vastusena protestantliku teoloogi Adolf von Harnacki aastal 1900 avaldatud teosele «Kristluse olemus». Baecki jaoks oli kristlus romantiline ja judaism klassikaline religioon. Kui kristlus oli tema arvates suunatud üksikute hingede päästmisele, siis judaismi eesmärgiks on kogu inimkonna kollektiivne lunastus.
«Judaismi olemus» kujutab endast ühtlasi püüdlust hoida alal juudi teoloogia iseseisvust. Baecki jaoks on judaismis olulisel kohal inimese igapäevane tegutsemine ning üheleainsale õiglusele, Jumala õiglusele tuginev otsustamine kaasinimese kasuks – ligimesearmastus kui usk kaasinimesse ja vastutus tema eest, nii et mina ja sina, mina ja teine saavad judaismis religioosseks-eetiliseks tervikuks.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/judaismi-olemus13861Judaismi olemushttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985774625-512_4.webp1818EURInStock/Kõik teemad/religioon10312125Teose tõlkija Anu Põldsam ütleb oma saatesõnas, et judaism on kirju nii horisontaalses plaanis ehk oma esindajate poolest kui ka sügavuti minnes ehk selle õpetuse tõlgendamise ja selle järgi elamise osas ning lisaks sellele on ta pidevas endaksjäämise ja kohanemise protsessis, muutudes ning oma olemuse juurde jäädes. <br /> <br />Leo Baeck oli mõtleja ja õpetlane, ent samal ajal ka rabi ja kogukonna juht. «Judaismi olemus» nägi ilmavalgust aastal 1905 vastusena protestantliku teoloogi Adolf von Harnacki aastal 1900 avaldatud teosele «Kristluse olemus». Baecki jaoks oli kristlus romantiline ja judaism klassikaline religioon. Kui kristlus oli tema arvates suunatud üksikute hingede päästmisele, siis judaismi eesmärgiks on kogu inimkonna kollektiivne lunastus. <br /> <br />«Judaismi olemus» kujutab endast ühtlasi püüdlust hoida alal juudi teoloogia iseseisvust. Baecki jaoks on judaismis olulisel kohal inimese igapäevane tegutsemine ning üheleainsale õiglusele, Jumala õiglusele tuginev otsustamine kaasinimese kasuks – ligimesearmastus kui usk kaasinimesse ja vastutus tema eest, nii et mina ja sina, mina ja teine saavad judaismis religioosseks-eetiliseks tervikuks. Teose tõlkija Anu Põldsam ütleb oma saatesõnas, et judaism on kirju nii horisontaalses plaanis ehk oma esindajate poolest kui ka sügavuti minnes ehk selle õpetuse tõlgendamise ja selle järgi elamise osas ning lisaks sellele on ta pidevas endaksjäämise ja kohanemise protsessis, muutudes ning oma olemuse juurde jäädes. <br /> <br />Leo Baeck oli mõtleja ja õpetlane, ent samal ajal ka rabi ja kogukonna juht. «Judaismi olemus» nägi ilmavalgust aastal 1905 vastusena protestantliku teoloogi Adolf von Harnacki aastal 1900 avaldatud teosele «Kristluse olemus». Baecki jaoks oli kristlus romantiline ja judaism klassikaline religioon. Kui kristlus oli tema arvates suunatud üksikute hingede päästmisele, siis judaismi eesmärgiks on kogu inimkonna kollektiivne lunastus. <br /> <br />«Judaismi olemus» kujutab endast ühtlasi püüdlust hoida alal juudi teoloogia iseseisvust. Baecki jaoks on judaismis olulisel kohal inimese igapäevane tegutsemine ning üheleainsale õiglusele, Jumala õiglusele tuginev otsustamine kaasinimese kasuks – ligimesearmastus kui usk kaasinimesse ja vastutus tema eest, nii et mina ja sina, mina ja teine saavad judaismis religioosseks-eetiliseks tervikuks.