Täielik juhi käsiraamat juhtimise võtmeoskuste omandamiseks ja põhiliste ärikontseptsioonide mõistmiseks ning edukaks karjääri planeerimiseks. Raamat sobib sissejuhatuseks uutele juhtidele, kogenud juhtidele oma teadmiste värskendamiseks ning on hädavajalik väikeettevõtte juhtidele. Juhtidelt ei ole kunagi nii palju nõutud kui praegu. Kui varem arvati, et hea juht peab olema tubli ainult omas valdkonnas, siis praegu on saadud aru, et ettevõtte iga protsess algab kliendi väärtuste defineerimisega ja lõpeb klientidele väärtuse loomisega ning kõik juhid peavad mõistma ettevõtte tegevust tervikuna. Sellest raamatust ei õpi mitte niivõrd oma valdkonna kohta, kui just laiemalt teistest funktsioonidest ning ettevõtte tervikpildist. Peavad ju finantside põhialuseid teadma ka turunduse ja tootmise juhid ning planeerimine ei ole enam planeerimisosakonna või värbamine personaliosakonna ainuvastutus. Raamat annab kiire, kuid samas ka põhjaliku ülevaate põhilistest valdkondadest alatest turundusest ja tootmisest ning lõpetades internetiäri, finantside ja rahvusvahelise juhtimisega.
Täielik juhi käsiraamat juhtimise võtmeoskuste omandamiseks ja põhiliste ärikontseptsioonide mõistmiseks ning edukaks karjääri planeerimiseks. Raamat sobib sissejuhatuseks uutele juhtidele, kogenud juhtidele oma teadmiste värskendamiseks ning on hädavajalik väikeettevõtte juhtidele. Juhtidelt ei ole kunagi nii palju nõutud kui praegu. Kui varem arvati, et hea juht peab olema tubli ainult omas valdkonnas, siis praegu on saadud aru, et ettevõtte iga protsess algab kliendi väärtuste defineerimisega ja lõpeb klientidele väärtuse loomisega ning kõik juhid peavad mõistma ettevõtte tegevust tervikuna. Sellest raamatust ei õpi mitte niivõrd oma valdkonna kohta, kui just laiemalt teistest funktsioonidest ning ettevõtte tervikpildist. Peavad ju finantside põhialuseid teadma ka turunduse ja tootmise juhid ning planeerimine ei ole enam planeerimisosakonna või värbamine personaliosakonna ainuvastutus. Raamat annab kiire, kuid samas ka põhjaliku ülevaate põhilistest valdkondadest alatest turundusest ja tootmisest ning lõpetades internetiäri, finantside ja rahvusvahelise juhtimisega.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/juhi-käsiraamat_200312875Juhi käsiraamathttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985307663-116_1.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/majandus, äri/Kõik teemad/tervis ja elustiil/suhted, käitumine30831212515Täielik juhi käsiraamat juhtimise võtmeoskuste omandamiseks ja põhiliste ärikontseptsioonide mõistmiseks ning edukaks karjääri planeerimiseks. Raamat sobib sissejuhatuseks uutele juhtidele, kogenud juhtidele oma teadmiste värskendamiseks ning on hädavajalik väikeettevõtte juhtidele. <br />Juhtidelt ei ole kunagi nii palju nõutud kui praegu. Kui varem arvati, et hea juht peab olema tubli ainult omas valdkonnas, siis praegu on saadud aru, et ettevõtte iga protsess algab kliendi väärtuste defineerimisega ja lõpeb klientidele väärtuse loomisega ning kõik juhid peavad mõistma ettevõtte tegevust tervikuna. <br />Sellest raamatust ei õpi mitte niivõrd oma valdkonna kohta, kui just laiemalt teistest funktsioonidest ning ettevõtte tervikpildist. Peavad ju finantside põhialuseid teadma ka turunduse ja tootmise juhid ning planeerimine ei ole enam planeerimisosakonna või värbamine personaliosakonna ainuvastutus. <br />Raamat annab kiire, kuid samas ka põhjaliku ülevaate põhilistest valdkondadest alatest turundusest ja tootmisest ning lõpetades internetiäri, finantside ja rahvusvahelise juhtimisega. Täielik juhi käsiraamat juhtimise võtmeoskuste omandamiseks ja põhiliste ärikontseptsioonide mõistmiseks ning edukaks karjääri planeerimiseks. Raamat sobib sissejuhatuseks uutele juhtidele, kogenud juhtidele oma teadmiste värskendamiseks ning on hädavajalik väikeettevõtte juhtidele. <br />Juhtidelt ei ole kunagi nii palju nõutud kui praegu. Kui varem arvati, et hea juht peab olema tubli ainult omas valdkonnas, siis praegu on saadud aru, et ettevõtte iga protsess algab kliendi väärtuste defineerimisega ja lõpeb klientidele väärtuse loomisega ning kõik juhid peavad mõistma ettevõtte tegevust tervikuna. <br />Sellest raamatust ei õpi mitte niivõrd oma valdkonna kohta, kui just laiemalt teistest funktsioonidest ning ettevõtte tervikpildist. Peavad ju finantside põhialuseid teadma ka turunduse ja tootmise juhid ning planeerimine ei ole enam planeerimisosakonna või värbamine personaliosakonna ainuvastutus. <br />Raamat annab kiire, kuid samas ka põhjaliku ülevaate põhilistest valdkondadest alatest turundusest ja tootmisest ning lõpetades internetiäri, finantside ja rahvusvahelise juhtimisega.