The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Tänapäeva pneumosüsteemid on küllaltki keerulise ehitusega ja kallid. Nende remondiks ja tehnohoolduseks peab olema täidetud kolm eeltingimust:
1.remondimeestel on põhjalikud teadmised seadmete ehitusest ja tööpõhimõttest; 2.on kasutada valmistajatehase remondi- ja tehnohooldusjuhised; 3.on olemas selleks tööks ettenähtud seadmed ja vahendid.
Käesoleva õpikuga on püütud aidata täita esimest tingimust. Õpiku alguses on kirjeldatud pneumosüsteemide esitamist skeemidena ja ühendusnumbrite tähendust skeemidel. Pidurisüsteemide käsitluses on antud ülevaade eri piduriharude ehitusest, seejärel aga selgitatud ükshaaval piduriseadiste ehitust ja tööpõhimõtet. Käsitletud on nii blokeerumis- kui kaapimisvastase süsteemiga pidureid. Tähelepanu on pööratud pneumovedrustusele ja teljetõsteseadistele ning auto läbivustsuurendavatele mehhanismidele. Õpiku lõpus on käsitletud pidurite tehnohooldust ja lisas on esitatud pneumoskeemide tingmärgid. Õpiku koostamisel on aluseks võetud Eestis enamkasutatavate veoautode Sisu, Volvo, Mercedes-Benz ja Scania ning nende haagiste piduriskeemid. Õpik on mõeldud eeskätt autoeriala õpilastele kuid sobib ka automehaanikutele ja pneumoseadistega autode kasutajatele.
Tänapäeva pneumosüsteemid on küllaltki keerulise ehitusega ja kallid. Nende remondiks ja tehnohoolduseks peab olema täidetud kolm eeltingimust:
1.remondimeestel on põhjalikud teadmised seadmete ehitusest ja tööpõhimõttest; 2.on kasutada valmistajatehase remondi- ja tehnohooldusjuhised; 3.on olemas selleks tööks ettenähtud seadmed ja vahendid.
Käesoleva õpikuga on püütud aidata täita esimest tingimust. Õpiku alguses on kirjeldatud pneumosüsteemide esitamist skeemidena ja ühendusnumbrite tähendust skeemidel. Pidurisüsteemide käsitluses on antud ülevaade eri piduriharude ehitusest, seejärel aga selgitatud ükshaaval piduriseadiste ehitust ja tööpõhimõtet. Käsitletud on nii blokeerumis- kui kaapimisvastase süsteemiga pidureid. Tähelepanu on pööratud pneumovedrustusele ja teljetõsteseadistele ning auto läbivustsuurendavatele mehhanismidele. Õpiku lõpus on käsitletud pidurite tehnohooldust ja lisas on esitatud pneumoskeemide tingmärgid. Õpiku koostamisel on aluseks võetud Eestis enamkasutatavate veoautode Sisu, Volvo, Mercedes-Benz ja Scania ning nende haagiste piduriskeemid. Õpik on mõeldud eeskätt autoeriala õpilastele kuid sobib ka automehaanikutele ja pneumoseadistega autode kasutajatele.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/juhtimisseadised55750Juhtimisseadisedhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/j/u/juhtimisseadised.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/õpikud11712125Tänapäeva pneumosüsteemid on küllaltki keerulise ehitusega ja kallid. Nende remondiks ja tehnohoolduseks peab olema täidetud kolm eeltingimust: <br /> <br />1.remondimeestel on põhjalikud teadmised seadmete ehitusest ja tööpõhimõttest; <br />2.on kasutada valmistajatehase remondi- ja tehnohooldusjuhised; <br />3.on olemas selleks tööks ettenähtud seadmed ja vahendid. <br /> <br />Käesoleva õpikuga on püütud aidata täita esimest tingimust. Õpiku alguses on kirjeldatud pneumosüsteemide esitamist skeemidena ja ühendusnumbrite tähendust skeemidel. Pidurisüsteemide käsitluses on antud ülevaade eri piduriharude ehitusest, seejärel aga selgitatud ükshaaval piduriseadiste ehitust ja tööpõhimõtet. Käsitletud on nii blokeerumis- kui kaapimisvastase süsteemiga pidureid. Tähelepanu on pööratud pneumovedrustusele ja teljetõsteseadistele ning auto läbivustsuurendavatele mehhanismidele. Õpiku lõpus on käsitletud pidurite tehnohooldust ja lisas on esitatud pneumoskeemide tingmärgid. <br />Õpiku koostamisel on aluseks võetud Eestis enamkasutatavate veoautode Sisu, Volvo, Mercedes-Benz ja Scania ning nende haagiste piduriskeemid. Õpik on mõeldud eeskätt autoeriala õpilastele kuid sobib ka automehaanikutele ja pneumoseadistega autode kasutajatele. <br /> Tänapäeva pneumosüsteemid on küllaltki keerulise ehitusega ja kallid. Nende remondiks ja tehnohoolduseks peab olema täidetud kolm eeltingimust: <br /> <br />1.remondimeestel on põhjalikud teadmised seadmete ehitusest ja tööpõhimõttest; <br />2.on kasutada valmistajatehase remondi- ja tehnohooldusjuhised; <br />3.on olemas selleks tööks ettenähtud seadmed ja vahendid. <br /> <br />Käesoleva õpikuga on püütud aidata täita esimest tingimust. Õpiku alguses on kirjeldatud pneumosüsteemide esitamist skeemidena ja ühendusnumbrite tähendust skeemidel. Pidurisüsteemide käsitluses on antud ülevaade eri piduriharude ehitusest, seejärel aga selgitatud ükshaaval piduriseadiste ehitust ja tööpõhimõtet. Käsitletud on nii blokeerumis- kui kaapimisvastase süsteemiga pidureid. Tähelepanu on pööratud pneumovedrustusele ja teljetõsteseadistele ning auto läbivustsuurendavatele mehhanismidele. Õpiku lõpus on käsitletud pidurite tehnohooldust ja lisas on esitatud pneumoskeemide tingmärgid. <br />Õpiku koostamisel on aluseks võetud Eestis enamkasutatavate veoautode Sisu, Volvo, Mercedes-Benz ja Scania ning nende haagiste piduriskeemid. Õpik on mõeldud eeskätt autoeriala õpilastele kuid sobib ka automehaanikutele ja pneumoseadistega autode kasutajatele. <br />