Eesti filmikunsti loomingulised kontaktid eesti kirjandusega on olnud pidevad. Kuid samal ajal on eesti filmikunsti tabanud etteheidetest kõige kibedamad suunatud ekraniseeringutele. Kuigi vead on igal konkreetsel juhul erinevad, võib need koondada ühise nimetaja alla: kirjanduse ekraniseerimise teoreetiliste lähtekohtade puudumine. Käesolev töö püüabki süstematiseerida nõukogude filmoloogia kaasaegseid seisukohti ekraniseerimise sõlmprobleemide suhtes, kirjeldada ekraniseerimisprotsessi esteetilist olemust, defineerida ekraniseeringut tema klassikalises tähenduses ja määratleda lähtekohad kirjanduse filmis kasutamise uue kontseptsiooni kujundamiseks. Kuna meie vabariigis filmiteoreetiline kirjandus täiesti puudub ja käesolev töö on tegelikult esimene arglik katsetus selles valdkonnas, siis on tema lünklikkus enam kui tõenäoline. Autor
Eesti filmikunsti loomingulised kontaktid eesti kirjandusega on olnud pidevad. Kuid samal ajal on eesti filmikunsti tabanud etteheidetest kõige kibedamad suunatud ekraniseeringutele. Kuigi vead on igal konkreetsel juhul erinevad, võib need koondada ühise nimetaja alla: kirjanduse ekraniseerimise teoreetiliste lähtekohtade puudumine. Käesolev töö püüabki süstematiseerida nõukogude filmoloogia kaasaegseid seisukohti ekraniseerimise sõlmprobleemide suhtes, kirjeldada ekraniseerimisprotsessi esteetilist olemust, defineerida ekraniseeringut tema klassikalises tähenduses ja määratleda lähtekohad kirjanduse filmis kasutamise uue kontseptsiooni kujundamiseks. Kuna meie vabariigis filmiteoreetiline kirjandus täiesti puudub ja käesolev töö on tegelikult esimene arglik katsetus selles valdkonnas, siis on tema lünklikkus enam kui tõenäoline. Autor
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/kirjandus-ja-film104787Kirjandus ja filmhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/k/i/kirjandus-ja-film-874.webp33EURInStock/Kõik teemad/teater, film, lavakunstid2412125Eesti filmikunsti loomingulised kontaktid eesti kirjandusega on olnud pidevad. Kuid samal ajal on eesti filmikunsti tabanud etteheidetest kõige kibedamad suunatud ekraniseeringutele. Kuigi vead on igal konkreetsel juhul erinevad, võib need koondada ühise nimetaja alla: kirjanduse ekraniseerimise teoreetiliste lähtekohtade puudumine. <br />Käesolev töö püüabki süstematiseerida nõukogude filmoloogia kaasaegseid seisukohti ekraniseerimise sõlmprobleemide suhtes, kirjeldada ekraniseerimisprotsessi esteetilist olemust, defineerida ekraniseeringut tema klassikalises tähenduses ja määratleda lähtekohad kirjanduse filmis kasutamise uue kontseptsiooni kujundamiseks. Kuna meie vabariigis filmiteoreetiline kirjandus täiesti puudub ja käesolev töö on tegelikult esimene arglik katsetus selles valdkonnas, siis on tema lünklikkus enam kui tõenäoline. <br />Autor Eesti filmikunsti loomingulised kontaktid eesti kirjandusega on olnud pidevad. Kuid samal ajal on eesti filmikunsti tabanud etteheidetest kõige kibedamad suunatud ekraniseeringutele. Kuigi vead on igal konkreetsel juhul erinevad, võib need koondada ühise nimetaja alla: kirjanduse ekraniseerimise teoreetiliste lähtekohtade puudumine. <br />Käesolev töö püüabki süstematiseerida nõukogude filmoloogia kaasaegseid seisukohti ekraniseerimise sõlmprobleemide suhtes, kirjeldada ekraniseerimisprotsessi esteetilist olemust, defineerida ekraniseeringut tema klassikalises tähenduses ja määratleda lähtekohad kirjanduse filmis kasutamise uue kontseptsiooni kujundamiseks. Kuna meie vabariigis filmiteoreetiline kirjandus täiesti puudub ja käesolev töö on tegelikult esimene arglik katsetus selles valdkonnas, siis on tema lünklikkus enam kui tõenäoline. <br />Autor