Merike Lees

Kuidas koostada müügikirja?

157-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat sarjast Äripäeva raamat

Äripäev 2008


Iga päev jõuab e-kirjakastidesse kümneid müügipakkumisi. Enamik neist leiavad otsetee prügikasti ja kustutatakse avamata. Saatja jaoks aga valmistab selline olukord suurt peavalu – kuidas ikkagi jõuda oletatava sihtgrupini, panna teda pakkumist lugema ja mis kõige olulisem, ka pakutavat ostma. Seepärast tuleb leida üha uusi ja uusi võimalusi ning nippe, kuidas massilises e-kirjade tulvas silma paista. Just siin on abiks Merike Leesi uus raamat.
Raamatu autor on võtnud eesmärgiks vaadelda müügikirja koostamise protsessi algusest lõpuni, analüüsida kirja sisu koostamise põhimõtteid ja läbi erinevate näidete pakkuda turundusega tegelevatele inimestele abi kirjalike müügitekstide koostamiseks. Raamatu põhirõhk on müügikirjal, andes praktilist nõu, kuidas müügipakkumise tulemuslikkust kindlustada. Räägitakse ka postituskampaaniast ja seadusest tulenevatest piirangutest kirja laialisaatmisel.
Lisaks raamatu autor Merike Leesile andsid oma panuse raamatusse läbi erialaste kommentaaride Tartu Ülikooli õigusinstituudi professor ja reklaamipsühholoog Talis Bachmann, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiob ning keeletoimetaja eriala õppejõud Reili Argus, Tallinna Ülikooli magistrant Katrin Rikberg, Leo Expressi juht Rivo Räim, Eesti Elektronposti juht Tõnu Kõiv ja advokaadibüroo Raidla & Partnerid vandeadvokaat Ants Nõmper.
Raamatuga on kaasas CD-plaat!
Koos raamatuga saab lugeja seekord kaasa ka CD-plaadi, millelt leiab erinevad kirja- ja dokumendinäidised. Erinevad kirjatüübid lihtsustavad kindlasti nii era- kui tööasjus kirjade koostamist, samuti annavad need hea aluse müügikirjade korrektseks vormistamiseks.
Plaadil on näidistena:
  • akt
  • algatuskiri
  • algatuskirja vastus
  • avaldus
  • CV
  • e-kiri
  • faks
  • garantiikiri
  • kaaskiri
  • kirjaplank
  • käskkiri
  • meeldetuletuskiri
  • motivatsioonikiri
  • protokoll
  • soovituskiri
  • tellimiskiri
  • vastuskiri
  • volikiri
  • üldplank
  • üleandmise-vastuvõtmise akt
  • ümbriku vormistamine

    Merike Lees on ajakirjanduses töötanud kolmteist aastat, neist viimased kuus aastat toimetajana Äripäevas.
  • Alates 5,00 €
    Ainult %1 järel
    Iga päev jõuab e-kirjakastidesse kümneid müügipakkumisi. Enamik neist leiavad otsetee prügikasti ja kustutatakse avamata. Saatja jaoks aga valmistab selline olukord suurt peavalu – kuidas ikkagi jõuda oletatava sihtgrupini, panna teda pakkumist lugema ja mis kõige olulisem, ka pakutavat ostma. Seepärast tuleb leida üha uusi ja uusi võimalusi ning nippe, kuidas massilises e-kirjade tulvas silma paista. Just siin on abiks Merike Leesi uus raamat.
    Raamatu autor on võtnud eesmärgiks vaadelda müügikirja koostamise protsessi algusest lõpuni, analüüsida kirja sisu koostamise põhimõtteid ja läbi erinevate näidete pakkuda turundusega tegelevatele inimestele abi kirjalike müügitekstide koostamiseks. Raamatu põhirõhk on müügikirjal, andes praktilist nõu, kuidas müügipakkumise tulemuslikkust kindlustada. Räägitakse ka postituskampaaniast ja seadusest tulenevatest piirangutest kirja laialisaatmisel.
    Lisaks raamatu autor Merike Leesile andsid oma panuse raamatusse läbi erialaste kommentaaride Tartu Ülikooli õigusinstituudi professor ja reklaamipsühholoog Talis Bachmann, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiob ning keeletoimetaja eriala õppejõud Reili Argus, Tallinna Ülikooli magistrant Katrin Rikberg, Leo Expressi juht Rivo Räim, Eesti Elektronposti juht Tõnu Kõiv ja advokaadibüroo Raidla & Partnerid vandeadvokaat Ants Nõmper.
    Raamatuga on kaasas CD-plaat!
    Koos raamatuga saab lugeja seekord kaasa ka CD-plaadi, millelt leiab erinevad kirja- ja dokumendinäidised. Erinevad kirjatüübid lihtsustavad kindlasti nii era- kui tööasjus kirjade koostamist, samuti annavad need hea aluse müügikirjade korrektseks vormistamiseks.
    Plaadil on näidistena:
  • akt
  • algatuskiri
  • algatuskirja vastus
  • avaldus
  • CV
  • e-kiri
  • faks
  • garantiikiri
  • kaaskiri
  • kirjaplank
  • käskkiri
  • meeldetuletuskiri
  • motivatsioonikiri
  • protokoll
  • soovituskiri
  • tellimiskiri
  • vastuskiri
  • volikiri
  • üldplank
  • üleandmise-vastuvõtmise akt
  • ümbriku vormistamine

    Merike Lees on ajakirjanduses töötanud kolmteist aastat, neist viimased kuus aastat toimetajana Äripäevas.
  • Tooteinfo
    Tootekood R0164467
    Aasta 2008
    Autor Merike Lees
    Sari Äripäeva raamat
    Kirjastus Äripäev
    Kujundaja Siiri Timmerman
    Köide pehme
    Lehekülgi 157
    EAN 9789949434152
    Ümbris ei
    Keel eesti
    Teema majandus, äri

    Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

    Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

    Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


    Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

    Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
    Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
    leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


    Kuidas raamatud kätte saab?

    Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.


    Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

    Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.