The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Lugema õppimine on üks imeline sündmus. Kuidas lapsed lugema õpivad? Miks lugema õppimine mõnikord raske on? Kuidas lapsest saaks aktiivne lugeja? Käesolev raamat annab muuhulgas vastused ka nendele küsimustele. Raamat on haarav ja kergesti loetav, ajakohane ja laiahaardeline ülevaade lugema ja kirjutama õppimisest, milles on ühendatud teoreetilised taustteadmised praktilise kogemuse ja katse-tajate ideedega. Raamat on mõeldud lasteaia- ja klassiõpetajatele, sobib hästi ka eripedagoogidele ja emakeeleõpetajatele ning õpetajakoolituse üliõpilastele.
Marja-Kristiina Lerkkanen on algõpetuse pedagoogika lektor Jyväskylä Ülikooli õpetajakoolituse kateedris ja uurija Soome Akadeemia tipp-uuringu projektis «Õppimine ja motivatsioon». Ta on kaitsnud väitekirja laste lugema õppimisest ja avaldanud arvukaid uurimuslikke artikleid nimetatud teemal. European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) on omistanud talle auhinna parima teadusliku publikatsiooni eest 2005. aastal. Ta on osalenud ka esi- ja algõpetuse riiklike õppekavade ja õppematerjalide koostamisel.
Lugema õppimine on üks imeline sündmus. Kuidas lapsed lugema õpivad? Miks lugema õppimine mõnikord raske on? Kuidas lapsest saaks aktiivne lugeja? Käesolev raamat annab muuhulgas vastused ka nendele küsimustele. Raamat on haarav ja kergesti loetav, ajakohane ja laiahaardeline ülevaade lugema ja kirjutama õppimisest, milles on ühendatud teoreetilised taustteadmised praktilise kogemuse ja katse-tajate ideedega. Raamat on mõeldud lasteaia- ja klassiõpetajatele, sobib hästi ka eripedagoogidele ja emakeeleõpetajatele ning õpetajakoolituse üliõpilastele.
Marja-Kristiina Lerkkanen on algõpetuse pedagoogika lektor Jyväskylä Ülikooli õpetajakoolituse kateedris ja uurija Soome Akadeemia tipp-uuringu projektis «Õppimine ja motivatsioon». Ta on kaitsnud väitekirja laste lugema õppimisest ja avaldanud arvukaid uurimuslikke artikleid nimetatud teemal. European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) on omistanud talle auhinna parima teadusliku publikatsiooni eest 2005. aastal. Ta on osalenud ka esi- ja algõpetuse riiklike õppekavade ja õppematerjalide koostamisel.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/lugema-õppimine-ja-õpetamine-alus-ja-algõpetuses709139Lugema õppimine ja õpetamine alus- ja algõpetuseshttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/l/u/lugema-oppimine-ja-opetamine-alus-ja-algopetuses.jpg1010EURInStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus/Kõik teemad/õpikud/eesti keel ja kirjandus951181212585117Lugema õppimine on üks imeline sündmus. Kuidas lapsed lugema õpivad? Miks lugema õppimine mõnikord raske on? Kuidas lapsest saaks aktiivne lugeja? Käesolev raamat annab muuhulgas vastused ka nendele küsimustele. Raamat on haarav ja kergesti loetav, ajakohane ja laiahaardeline ülevaade lugema ja kirjutama õppimisest, milles on ühendatud teoreetilised taustteadmised praktilise kogemuse ja katse-tajate ideedega. Raamat on mõeldud lasteaia- ja klassiõpetajatele, sobib hästi ka eripedagoogidele ja emakeeleõpetajatele ning õpetajakoolituse üliõpilastele. <br /> <br /><b>Marja-Kristiina Lerkkanen</b> on algõpetuse pedagoogika lektor Jyväskylä Ülikooli õpetajakoolituse kateedris ja uurija Soome Akadeemia tipp-uuringu projektis «Õppimine ja motivatsioon». Ta on kaitsnud väitekirja laste lugema õppimisest ja avaldanud arvukaid uurimuslikke artikleid nimetatud teemal. European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) on omistanud talle auhinna parima teadusliku publikatsiooni eest 2005. aastal. Ta on osalenud ka esi- ja algõpetuse riiklike õppekavade ja õppematerjalide koostamisel. Lugema õppimine on üks imeline sündmus. Kuidas lapsed lugema õpivad? Miks lugema õppimine mõnikord raske on? Kuidas lapsest saaks aktiivne lugeja? Käesolev raamat annab muuhulgas vastused ka nendele küsimustele. Raamat on haarav ja kergesti loetav, ajakohane ja laiahaardeline ülevaade lugema ja kirjutama õppimisest, milles on ühendatud teoreetilised taustteadmised praktilise kogemuse ja katse-tajate ideedega. Raamat on mõeldud lasteaia- ja klassiõpetajatele, sobib hästi ka eripedagoogidele ja emakeeleõpetajatele ning õpetajakoolituse üliõpilastele. <br /> <br /><b>Marja-Kristiina Lerkkanen</b> on algõpetuse pedagoogika lektor Jyväskylä Ülikooli õpetajakoolituse kateedris ja uurija Soome Akadeemia tipp-uuringu projektis «Õppimine ja motivatsioon». Ta on kaitsnud väitekirja laste lugema õppimisest ja avaldanud arvukaid uurimuslikke artikleid nimetatud teemal. European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) on omistanud talle auhinna parima teadusliku publikatsiooni eest 2005. aastal. Ta on osalenud ka esi- ja algõpetuse riiklike õppekavade ja õppematerjalide koostamisel.