«Läbimurre» kõneleb pidevast täiustamisest – liikumisest ideaali suunas. Autorid püüavad näidata kätte suuna, kuhu ettevõtted saavad liikuda ning teekonnal ise kõige sobivamad lahendused välja töötada. Raamat on rikastatud paljude praktiliste näidetega Eesti ettevõtete kogemustest äriprotsesside timmimisel. Väärt näpunäiteid leiavad siit nii tootmis- kui ka teenindusettevõtted.
Raamat keskendub tuntud Toyota Production Systemil põhinevale lean-filosoofiale. Sõnal «lean« puudub otsene eestikeelne vaste, nii nagu paljudes teisteski keeltes; sellega tähistatakse kimpu erinevaid põhimõtteid ja rakendusi. Lean'i peamine põhimõte on tegelikult lihtne – saavutada vähemaga rohkem. Eelkõige ressursside raiskamise vähendamist, läbimõeldult tegutsemist, koostööd ning pidevat, lõpptähtajata täiustamist. Alustada tuleb hetkeolukorra hindamisest ning sellest lähtuvalt asuda planeerima oma tegevusi. Tavaliselt on väljakutseid palju ning mõnikord on raske näha puude tagant metsa – alustada tuleb strateegilistest teemadest ja keskenduda algpõhjustele. Kindlasti annab raamat ideid, kuidas oma praegust olukorda hinnata, milliste tegevustega alustada liikumist täiuse poole ning kuidas leida parimaid lahendusi ka tulevikus. Teekond lean-mõtlemise juurde tähendab filosoofilises plaanis teekonda maailmavaate muutusteni. Tuleb varuda kannatlikkust, sest hoiakute ja arusaamade kujunemine nõuab aega ning alati ei ole tulemused kiired tulema.
Raamat ongi suunatud eelkõige ettevõtete juhtidele, sest lean'i juurutamisel ettevõttes on juhil väga oluline roll suunaja, selgitaja ning hoiakute kujundajana. Kuigi tõhusate tulemuste saavutamiseks peab maailmavaate muutus puudutama ettevõtte kõikide tasandite töötajaid, on mõistagi juhi ülesanne teha selgeks suund ja muudatuse vajadus. Töötajatele tuleb anda vabadus, mõelda välja, kuidas kokkulepitud tulemusi saavutada ning töötajaid nende püüdlustes eesmärkide poole toetada. Käib ju pidev võitlus, kes suudab toota kiiremini, odavamalt ja kvaliteetsemalt ning selles võitluses jääb püsima ainult terviklik ning ühtselt mõtlev meeskond. See omakorda tähendab, et muutuste vajalikkust tuleb selgitada organisatsiooni kõigil tasanditel sobivas võtmes. Töötajat ei motiveeri, kui öelda, et ettevõte tahab teenida suuremat kasumit. Ta tahab teada, mida muutused temale endale tähendavad, kuidas seostuvad tema igapäevatööga.
Raamatu üheksa peatükki on üles ehitatud teljel «planeeri-tegutse-hoia», mis peaks rõhutama lean'i ideed, et samavõrd oluline, kui on muutuste elluviimine, on ka tulemuste hoidmine. Teisisõnu, suuremaid karisid lean'i juurutamisel ettevõttes on mugavusmõtlemine – «me oleme nii juba 20 aastat teinud ning teeme ka edaspidi». Seetõttu on äärmiselt oluline, et töötajatel oleks tahe murda läbi juba kinnistunud rutiinidest, alles siis saavad muutused toimuda. Peale lühikeste näidete leiate raamatu lõpust mitme Eesti ettevõtte lean'i eduka juurutamise lood. Ehk saate nende hulgast just endale sobiva lahenduse.
«Läbimurre» kõneleb pidevast täiustamisest – liikumisest ideaali suunas. Autorid püüavad näidata kätte suuna, kuhu ettevõtted saavad liikuda ning teekonnal ise kõige sobivamad lahendused välja töötada. Raamat on rikastatud paljude praktiliste näidetega Eesti ettevõtete kogemustest äriprotsesside timmimisel. Väärt näpunäiteid leiavad siit nii tootmis- kui ka teenindusettevõtted.
Raamat keskendub tuntud Toyota Production Systemil põhinevale lean-filosoofiale. Sõnal «lean« puudub otsene eestikeelne vaste, nii nagu paljudes teisteski keeltes; sellega tähistatakse kimpu erinevaid põhimõtteid ja rakendusi. Lean'i peamine põhimõte on tegelikult lihtne – saavutada vähemaga rohkem. Eelkõige ressursside raiskamise vähendamist, läbimõeldult tegutsemist, koostööd ning pidevat, lõpptähtajata täiustamist. Alustada tuleb hetkeolukorra hindamisest ning sellest lähtuvalt asuda planeerima oma tegevusi. Tavaliselt on väljakutseid palju ning mõnikord on raske näha puude tagant metsa – alustada tuleb strateegilistest teemadest ja keskenduda algpõhjustele. Kindlasti annab raamat ideid, kuidas oma praegust olukorda hinnata, milliste tegevustega alustada liikumist täiuse poole ning kuidas leida parimaid lahendusi ka tulevikus. Teekond lean-mõtlemise juurde tähendab filosoofilises plaanis teekonda maailmavaate muutusteni. Tuleb varuda kannatlikkust, sest hoiakute ja arusaamade kujunemine nõuab aega ning alati ei ole tulemused kiired tulema.
Raamat ongi suunatud eelkõige ettevõtete juhtidele, sest lean'i juurutamisel ettevõttes on juhil väga oluline roll suunaja, selgitaja ning hoiakute kujundajana. Kuigi tõhusate tulemuste saavutamiseks peab maailmavaate muutus puudutama ettevõtte kõikide tasandite töötajaid, on mõistagi juhi ülesanne teha selgeks suund ja muudatuse vajadus. Töötajatele tuleb anda vabadus, mõelda välja, kuidas kokkulepitud tulemusi saavutada ning töötajaid nende püüdlustes eesmärkide poole toetada. Käib ju pidev võitlus, kes suudab toota kiiremini, odavamalt ja kvaliteetsemalt ning selles võitluses jääb püsima ainult terviklik ning ühtselt mõtlev meeskond. See omakorda tähendab, et muutuste vajalikkust tuleb selgitada organisatsiooni kõigil tasanditel sobivas võtmes. Töötajat ei motiveeri, kui öelda, et ettevõte tahab teenida suuremat kasumit. Ta tahab teada, mida muutused temale endale tähendavad, kuidas seostuvad tema igapäevatööga.
Raamatu üheksa peatükki on üles ehitatud teljel «planeeri-tegutse-hoia», mis peaks rõhutama lean'i ideed, et samavõrd oluline, kui on muutuste elluviimine, on ka tulemuste hoidmine. Teisisõnu, suuremaid karisid lean'i juurutamisel ettevõttes on mugavusmõtlemine – «me oleme nii juba 20 aastat teinud ning teeme ka edaspidi». Seetõttu on äärmiselt oluline, et töötajatel oleks tahe murda läbi juba kinnistunud rutiinidest, alles siis saavad muutused toimuda. Peale lühikeste näidete leiate raamatu lõpust mitme Eesti ettevõtte lean'i eduka juurutamise lood. Ehk saate nende hulgast just endale sobiva lahenduse.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/läbimurre_201217674Läbimurrehttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949464555-814.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/majandus, äri/Kõik teemad/ettevõtted, organisatsioonid, asutused303212125«Läbimurre» kõneleb pidevast täiustamisest – liikumisest ideaali suunas. Autorid püüavad näidata kätte suuna, kuhu ettevõtted saavad liikuda ning teekonnal ise kõige sobivamad lahendused välja töötada. Raamat on rikastatud paljude praktiliste näidetega Eesti ettevõtete kogemustest äriprotsesside timmimisel. Väärt näpunäiteid leiavad siit nii tootmis- kui ka teenindusettevõtted. <br /> <br />Raamat keskendub tuntud Toyota Production Systemil põhinevale lean-filosoofiale. Sõnal «lean« puudub otsene eestikeelne vaste, nii nagu paljudes teisteski keeltes; sellega tähistatakse kimpu erinevaid põhimõtteid ja rakendusi. Lean'i peamine põhimõte on tegelikult lihtne – saavutada vähemaga rohkem. Eelkõige ressursside raiskamise vähendamist, läbimõeldult tegutsemist, koostööd ning pidevat, lõpptähtajata täiustamist. Alustada tuleb hetkeolukorra hindamisest ning sellest lähtuvalt asuda planeerima oma tegevusi. Tavaliselt on väljakutseid palju ning mõnikord on raske näha puude tagant metsa – alustada tuleb strateegilistest teemadest ja keskenduda algpõhjustele. Kindlasti annab raamat ideid, kuidas oma praegust olukorda hinnata, milliste tegevustega alustada liikumist täiuse poole ning kuidas leida parimaid lahendusi ka tulevikus. Teekond lean-mõtlemise juurde tähendab filosoofilises plaanis teekonda maailmavaate muutusteni. Tuleb varuda kannatlikkust, sest hoiakute ja arusaamade kujunemine nõuab aega ning alati ei ole tulemused kiired tulema. <br /> <br />Raamat ongi suunatud eelkõige ettevõtete juhtidele, sest lean'i juurutamisel ettevõttes on juhil väga oluline roll suunaja, selgitaja ning hoiakute kujundajana. Kuigi tõhusate tulemuste saavutamiseks peab maailmavaate muutus puudutama ettevõtte kõikide tasandite töötajaid, on mõistagi juhi ülesanne teha selgeks suund ja muudatuse vajadus. Töötajatele tuleb anda vabadus, mõelda välja, kuidas kokkulepitud tulemusi saavutada ning töötajaid nende püüdlustes eesmärkide poole toetada. Käib ju pidev võitlus, kes suudab toota kiiremini, odavamalt ja kvaliteetsemalt ning selles võitluses jääb püsima ainult terviklik ning ühtselt mõtlev meeskond. See omakorda tähendab, et muutuste vajalikkust tuleb selgitada organisatsiooni kõigil tasanditel sobivas võtmes. Töötajat ei motiveeri, kui öelda, et ettevõte tahab teenida suuremat kasumit. Ta tahab teada, mida muutused temale endale tähendavad, kuidas seostuvad tema igapäevatööga. <br /> <br />Raamatu üheksa peatükki on üles ehitatud teljel «planeeri-tegutse-hoia», mis peaks rõhutama lean'i ideed, et samavõrd oluline, kui on muutuste elluviimine, on ka tulemuste hoidmine. Teisisõnu, suuremaid karisid lean'i juurutamisel ettevõttes on mugavusmõtlemine – «me oleme nii juba 20 aastat teinud ning teeme ka edaspidi». Seetõttu on äärmiselt oluline, et töötajatel oleks tahe murda läbi juba kinnistunud rutiinidest, alles siis saavad muutused toimuda. Peale lühikeste näidete leiate raamatu lõpust mitme Eesti ettevõtte lean'i eduka juurutamise lood. Ehk saate nende hulgast just endale sobiva lahenduse. «Läbimurre» kõneleb pidevast täiustamisest – liikumisest ideaali suunas. Autorid püüavad näidata kätte suuna, kuhu ettevõtted saavad liikuda ning teekonnal ise kõige sobivamad lahendused välja töötada. Raamat on rikastatud paljude praktiliste näidetega Eesti ettevõtete kogemustest äriprotsesside timmimisel. Väärt näpunäiteid leiavad siit nii tootmis- kui ka teenindusettevõtted. <br /> <br />Raamat keskendub tuntud Toyota Production Systemil põhinevale lean-filosoofiale. Sõnal «lean« puudub otsene eestikeelne vaste, nii nagu paljudes teisteski keeltes; sellega tähistatakse kimpu erinevaid põhimõtteid ja rakendusi. Lean'i peamine põhimõte on tegelikult lihtne – saavutada vähemaga rohkem. Eelkõige ressursside raiskamise vähendamist, läbimõeldult tegutsemist, koostööd ning pidevat, lõpptähtajata täiustamist. Alustada tuleb hetkeolukorra hindamisest ning sellest lähtuvalt asuda planeerima oma tegevusi. Tavaliselt on väljakutseid palju ning mõnikord on raske näha puude tagant metsa – alustada tuleb strateegilistest teemadest ja keskenduda algpõhjustele. Kindlasti annab raamat ideid, kuidas oma praegust olukorda hinnata, milliste tegevustega alustada liikumist täiuse poole ning kuidas leida parimaid lahendusi ka tulevikus. Teekond lean-mõtlemise juurde tähendab filosoofilises plaanis teekonda maailmavaate muutusteni. Tuleb varuda kannatlikkust, sest hoiakute ja arusaamade kujunemine nõuab aega ning alati ei ole tulemused kiired tulema. <br /> <br />Raamat ongi suunatud eelkõige ettevõtete juhtidele, sest lean'i juurutamisel ettevõttes on juhil väga oluline roll suunaja, selgitaja ning hoiakute kujundajana. Kuigi tõhusate tulemuste saavutamiseks peab maailmavaate muutus puudutama ettevõtte kõikide tasandite töötajaid, on mõistagi juhi ülesanne teha selgeks suund ja muudatuse vajadus. Töötajatele tuleb anda vabadus, mõelda välja, kuidas kokkulepitud tulemusi saavutada ning töötajaid nende püüdlustes eesmärkide poole toetada. Käib ju pidev võitlus, kes suudab toota kiiremini, odavamalt ja kvaliteetsemalt ning selles võitluses jääb püsima ainult terviklik ning ühtselt mõtlev meeskond. See omakorda tähendab, et muutuste vajalikkust tuleb selgitada organisatsiooni kõigil tasanditel sobivas võtmes. Töötajat ei motiveeri, kui öelda, et ettevõte tahab teenida suuremat kasumit. Ta tahab teada, mida muutused temale endale tähendavad, kuidas seostuvad tema igapäevatööga. <br /> <br />Raamatu üheksa peatükki on üles ehitatud teljel «planeeri-tegutse-hoia», mis peaks rõhutama lean'i ideed, et samavõrd oluline, kui on muutuste elluviimine, on ka tulemuste hoidmine. Teisisõnu, suuremaid karisid lean'i juurutamisel ettevõttes on mugavusmõtlemine – «me oleme nii juba 20 aastat teinud ning teeme ka edaspidi». Seetõttu on äärmiselt oluline, et töötajatel oleks tahe murda läbi juba kinnistunud rutiinidest, alles siis saavad muutused toimuda. Peale lühikeste näidete leiate raamatu lõpust mitme Eesti ettevõtte lean'i eduka juurutamise lood. Ehk saate nende hulgast just endale sobiva lahenduse.