The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Viimase aja sündmused (eelkõige sõda Ukrainas) sunnivad vaatama lähiajaloo sündmustele teravama pilguga, leidma sealt praeguse pingelise rahvusvahelise olukorra juuri ja lähteid.
Õpik hõlmab ajavahemikku esimese maailmasõja lõpust kuni tänapäevani ning koosneb kahest osast. Esimeses osas käsitletakse maailma ja Eesti ajalugu kahe maailmasõja vahel ning teise maailmasõja sündmusi. Teine osa on pühendatud maailma ja Eesti ajaloolisele arengule alates teise maailmasõja lõpust tänapäevani.
Õpik käsitleb rahvusvaheliste suhete, majanduse ja kultuurielu arengut ning muutusi inimeste eluolus viimase rohkem kui saja aasta jooksul. Peaeesmärgiks on olulisemate ajaloosündmuste põhjuste ning ajalooprotsesside omavaheliste seoste mõtestamine.
Lähiajalugu vaadeldakse teemavaldkondade kaupa. Iga teemavaldkonna puhul on toodud tähtsamate riikide näiteid, aga ka paralleele Eesti ajaloost. Lisaks põhipeatükkidele on õpikus ka lisatekstid, mis võimaldavad üksikutesse küsimustesse rohkem süveneda.
Märkimisväärseimaks muutuseks võrreldes samade autorite varasema õpikuga on suurem tähelepanu n-ö inimeste ajaloole. Õpik vaatleb, kuidas on erinevad sotsiaalsed ja majanduslikud protsessid mõjutanud inimeste igapäeva- ja kultuurielu, aga ka mõttemaailma. Sõdu ja poliitilisi protsesse käsitleb õpik mitte ainult globaalpoliitilisest, vaid ka tavainimese vaatevinklist. Taotlus on mitte lihtsalt õppida ajalugu, vaid õppida ajaloost, arendada ajalooõppe abil kriitilist mõtlemist, õpioskusi, loomingulisust.
Inimesekeskse ajaloo tähtsustamine peab juhtima tähelepanu ka sellele, et lähiajaloo tehnoloogiline areng on põhjalikult muutnud inimese elukeskkonda. Muutunud on töö iseloom, aga ka vaba aja mõiste. Inimese elukvaliteet ei piirdu enam ainult põhivajadustega (sh toit, riided, eluase), vaid siia on lisandunud ka nt kultuuri-, vaba aja veetmise vajadused jne.
Viimaste aastate tehnoloogia areng võimaldab rikastada ka ülesannete valikut. Lisaks traditsioonilistele kordamisküsimustele pakub õpik ülesandeid, mis eeldavad nt tehisintellekti kasutamist (sh ette antud teemal teksti koostamine TI abil ja seejärel selle teksti kriitiline analüüs). Õpikus on ka ülesandeid, mis eeldavad erinevate andmebaaside kasutamist (sh digiteeritud arhiivdokumendid Rahvusarhiivi virtuaalses uurimissaalis või ajakirjanduslikud materjalid Rahvusraamatukogu digitaalarhiivis DIGAR).
Viimase aja sündmused (eelkõige sõda Ukrainas) sunnivad vaatama lähiajaloo sündmustele teravama pilguga, leidma sealt praeguse pingelise rahvusvahelise olukorra juuri ja lähteid.
Õpik hõlmab ajavahemikku esimese maailmasõja lõpust kuni tänapäevani ning koosneb kahest osast. Esimeses osas käsitletakse maailma ja Eesti ajalugu kahe maailmasõja vahel ning teise maailmasõja sündmusi. Teine osa on pühendatud maailma ja Eesti ajaloolisele arengule alates teise maailmasõja lõpust tänapäevani.
Õpik käsitleb rahvusvaheliste suhete, majanduse ja kultuurielu arengut ning muutusi inimeste eluolus viimase rohkem kui saja aasta jooksul. Peaeesmärgiks on olulisemate ajaloosündmuste põhjuste ning ajalooprotsesside omavaheliste seoste mõtestamine.
Lähiajalugu vaadeldakse teemavaldkondade kaupa. Iga teemavaldkonna puhul on toodud tähtsamate riikide näiteid, aga ka paralleele Eesti ajaloost. Lisaks põhipeatükkidele on õpikus ka lisatekstid, mis võimaldavad üksikutesse küsimustesse rohkem süveneda.
Märkimisväärseimaks muutuseks võrreldes samade autorite varasema õpikuga on suurem tähelepanu n-ö inimeste ajaloole. Õpik vaatleb, kuidas on erinevad sotsiaalsed ja majanduslikud protsessid mõjutanud inimeste igapäeva- ja kultuurielu, aga ka mõttemaailma. Sõdu ja poliitilisi protsesse käsitleb õpik mitte ainult globaalpoliitilisest, vaid ka tavainimese vaatevinklist. Taotlus on mitte lihtsalt õppida ajalugu, vaid õppida ajaloost, arendada ajalooõppe abil kriitilist mõtlemist, õpioskusi, loomingulisust.
Inimesekeskse ajaloo tähtsustamine peab juhtima tähelepanu ka sellele, et lähiajaloo tehnoloogiline areng on põhjalikult muutnud inimese elukeskkonda. Muutunud on töö iseloom, aga ka vaba aja mõiste. Inimese elukvaliteet ei piirdu enam ainult põhivajadustega (sh toit, riided, eluase), vaid siia on lisandunud ka nt kultuuri-, vaba aja veetmise vajadused jne.
Viimaste aastate tehnoloogia areng võimaldab rikastada ka ülesannete valikut. Lisaks traditsioonilistele kordamisküsimustele pakub õpik ülesandeid, mis eeldavad nt tehisintellekti kasutamist (sh ette antud teemal teksti koostamine TI abil ja seejärel selle teksti kriitiline analüüs). Õpikus on ka ülesandeid, mis eeldavad erinevate andmebaaside kasutamist (sh digiteeritud arhiivdokumendid Rahvusarhiivi virtuaalses uurimissaalis või ajakirjanduslikud materjalid Rahvusraamatukogu digitaalarhiivis DIGAR).
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/lähiajalugu_2025715495Lähiajalugu 1. osahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/l/a/lahiajalugu_2025.jpg3131EURInStock/ajalugu/Eesti ajalugu/ajalugu/maailma ajalugu/Kõik teemad/õpikud1718117127125Põhjalikult uuendatud ja ümbertöötatud väljaanne.<br /><br />Viimase aja sündmused (eelkõige sõda Ukrainas) sunnivad vaatama lähiajaloo sündmustele teravama pilguga, leidma sealt praeguse pingelise rahvusvahelise olukorra juuri ja lähteid.<br /><br />Õpik hõlmab ajavahemikku esimese maailmasõja lõpust kuni tänapäevani ning koosneb kahest osast. Esimeses osas käsitletakse maailma ja Eesti ajalugu kahe maailmasõja vahel ning teise maailmasõja sündmusi. Teine osa on pühendatud maailma ja Eesti ajaloolisele arengule alates teise maailmasõja lõpust tänapäevani.<br /><br />Õpik käsitleb rahvusvaheliste suhete, majanduse ja kultuurielu arengut ning muutusi inimeste eluolus viimase rohkem kui saja aasta jooksul. Peaeesmärgiks on olulisemate ajaloosündmuste põhjuste ning ajalooprotsesside omavaheliste seoste mõtestamine.<br /><br />Lähiajalugu vaadeldakse teemavaldkondade kaupa. Iga teemavaldkonna puhul on toodud tähtsamate riikide näiteid, aga ka paralleele Eesti ajaloost. Lisaks põhipeatükkidele on õpikus ka lisatekstid, mis võimaldavad üksikutesse küsimustesse rohkem süveneda.<br /><br />Märkimisväärseimaks muutuseks võrreldes samade autorite varasema õpikuga on suurem tähelepanu n-ö inimeste ajaloole. Õpik vaatleb, kuidas on erinevad sotsiaalsed ja majanduslikud protsessid mõjutanud inimeste igapäeva- ja kultuurielu, aga ka mõttemaailma. Sõdu ja poliitilisi protsesse käsitleb õpik mitte ainult globaalpoliitilisest, vaid ka tavainimese vaatevinklist. Taotlus on mitte lihtsalt õppida ajalugu, vaid õppida ajaloost, arendada ajalooõppe abil kriitilist mõtlemist, õpioskusi, loomingulisust.<br /><br />Inimesekeskse ajaloo tähtsustamine peab juhtima tähelepanu ka sellele, et lähiajaloo tehnoloogiline areng on põhjalikult muutnud inimese elukeskkonda. Muutunud on töö iseloom, aga ka vaba aja mõiste. Inimese elukvaliteet ei piirdu enam ainult põhivajadustega (sh toit, riided, eluase), vaid siia on lisandunud ka nt kultuuri-, vaba aja veetmise vajadused jne.<br /><br />Viimaste aastate tehnoloogia areng võimaldab rikastada ka ülesannete valikut. Lisaks traditsioonilistele kordamisküsimustele pakub õpik ülesandeid, mis eeldavad nt tehisintellekti kasutamist (sh ette antud teemal teksti koostamine TI abil ja seejärel selle teksti kriitiline analüüs). Õpikus on ka ülesandeid, mis eeldavad erinevate andmebaaside kasutamist (sh digiteeritud arhiivdokumendid Rahvusarhiivi virtuaalses uurimissaalis või ajakirjanduslikud materjalid Rahvusraamatukogu digitaalarhiivis DIGAR). Põhjalikult uuendatud ja ümbertöötatud väljaanne.<br /><br />Viimase aja sündmused (eelkõige sõda Ukrainas) sunnivad vaatama lähiajaloo sündmustele teravama pilguga, leidma sealt praeguse pingelise rahvusvahelise olukorra juuri ja lähteid.<br /><br />Õpik hõlmab ajavahemikku esimese maailmasõja lõpust kuni tänapäevani ning koosneb kahest osast. Esimeses osas käsitletakse maailma ja Eesti ajalugu kahe maailmasõja vahel ning teise maailmasõja sündmusi. Teine osa on pühendatud maailma ja Eesti ajaloolisele arengule alates teise maailmasõja lõpust tänapäevani.<br /><br />Õpik käsitleb rahvusvaheliste suhete, majanduse ja kultuurielu arengut ning muutusi inimeste eluolus viimase rohkem kui saja aasta jooksul. Peaeesmärgiks on olulisemate ajaloosündmuste põhjuste ning ajalooprotsesside omavaheliste seoste mõtestamine.<br /><br />Lähiajalugu vaadeldakse teemavaldkondade kaupa. Iga teemavaldkonna puhul on toodud tähtsamate riikide näiteid, aga ka paralleele Eesti ajaloost. Lisaks põhipeatükkidele on õpikus ka lisatekstid, mis võimaldavad üksikutesse küsimustesse rohkem süveneda.<br /><br />Märkimisväärseimaks muutuseks võrreldes samade autorite varasema õpikuga on suurem tähelepanu n-ö inimeste ajaloole. Õpik vaatleb, kuidas on erinevad sotsiaalsed ja majanduslikud protsessid mõjutanud inimeste igapäeva- ja kultuurielu, aga ka mõttemaailma. Sõdu ja poliitilisi protsesse käsitleb õpik mitte ainult globaalpoliitilisest, vaid ka tavainimese vaatevinklist. Taotlus on mitte lihtsalt õppida ajalugu, vaid õppida ajaloost, arendada ajalooõppe abil kriitilist mõtlemist, õpioskusi, loomingulisust.<br /><br />Inimesekeskse ajaloo tähtsustamine peab juhtima tähelepanu ka sellele, et lähiajaloo tehnoloogiline areng on põhjalikult muutnud inimese elukeskkonda. Muutunud on töö iseloom, aga ka vaba aja mõiste. Inimese elukvaliteet ei piirdu enam ainult põhivajadustega (sh toit, riided, eluase), vaid siia on lisandunud ka nt kultuuri-, vaba aja veetmise vajadused jne.<br /><br />Viimaste aastate tehnoloogia areng võimaldab rikastada ka ülesannete valikut. Lisaks traditsioonilistele kordamisküsimustele pakub õpik ülesandeid, mis eeldavad nt tehisintellekti kasutamist (sh ette antud teemal teksti koostamine TI abil ja seejärel selle teksti kriitiline analüüs). Õpikus on ka ülesandeid, mis eeldavad erinevate andmebaaside kasutamist (sh digiteeritud arhiivdokumendid Rahvusarhiivi virtuaalses uurimissaalis või ajakirjanduslikud materjalid Rahvusraamatukogu digitaalarhiivis DIGAR).