Kirjutamise-lugemise probleemidega väikese inimese areng, emotsionaalne, sotsiaalne, hariduslik ja hilisemas elus ühiskondlik heaolu ning toimetulek sõltuvad nii vanematest kui ka õpilase juhendajatest. Esmalt peab teadma abivajava lapse võimeid, vajadusi, tema iseärasusi, aga ka kõne ja keele kasutamise taset ning psühhomotoorseid oskusi. Seejärel saab tema arengut parimal viisil toetada. Teie käes ongi nüüd vihik just lugemise-kirjutamise probleemidega kimpus olevatele õpilastele. Materjal koosneb neljast vihikust. Autor on jaganud harjutused raskusastmete alusel kolme vihikusse ning üks vihik on veel selles komplektis lisana. Eesmärgiks on silma ja käe koostööd ning tunnetust arendada. Lisavihiku harjutusi võib ladusalt kasutada teiste ülesannete juurde või ka eraldi – ikka nii nagu kasutaja ehk juhendaja omi eesmärke seades soovib või lapse-õpilasega tegeledes õigemaks peab. Ka lõikamine ja kleepimine on lubatud, isegi vältimatult vajalikki mõne harjutuse juures. Ruumi kokkuhoiu tõttu on mõnel lehel mitu harjutust või on materjal esitatud kompaktsemalt.
Kirjutamise-lugemise probleemidega väikese inimese areng, emotsionaalne, sotsiaalne, hariduslik ja hilisemas elus ühiskondlik heaolu ning toimetulek sõltuvad nii vanematest kui ka õpilase juhendajatest. Esmalt peab teadma abivajava lapse võimeid, vajadusi, tema iseärasusi, aga ka kõne ja keele kasutamise taset ning psühhomotoorseid oskusi. Seejärel saab tema arengut parimal viisil toetada. Teie käes ongi nüüd vihik just lugemise-kirjutamise probleemidega kimpus olevatele õpilastele. Materjal koosneb neljast vihikust. Autor on jaganud harjutused raskusastmete alusel kolme vihikusse ning üks vihik on veel selles komplektis lisana. Eesmärgiks on silma ja käe koostööd ning tunnetust arendada. Lisavihiku harjutusi võib ladusalt kasutada teiste ülesannete juurde või ka eraldi – ikka nii nagu kasutaja ehk juhendaja omi eesmärke seades soovib või lapse-õpilasega tegeledes õigemaks peab. Ka lõikamine ja kleepimine on lubatud, isegi vältimatult vajalikki mõne harjutuse juures. Ruumi kokkuhoiu tõttu on mõnel lehel mitu harjutust või on materjal esitatud kompaktsemalt.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/mõtlemiseks-ja-mõistmiseks_200476619Mõtlemiseks ja mõistmisekshttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985575307-627_2.webp00EUROutOfStock/lasteraamatud/laste tegevusraamatud/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus/Kõik teemad/õpikud/eesti keel ja kirjandus6695118121212585117Kirjutamise-lugemise probleemidega väikese inimese areng, emotsionaalne, sotsiaalne, hariduslik ja hilisemas elus ühiskondlik heaolu ning toimetulek sõltuvad nii vanematest kui ka õpilase juhendajatest. Esmalt peab teadma abivajava lapse võimeid, vajadusi, tema iseärasusi, aga ka kõne ja keele kasutamise taset ning psühhomotoorseid oskusi. Seejärel saab tema arengut parimal viisil toetada. <br />Teie käes ongi nüüd vihik just lugemise-kirjutamise probleemidega kimpus olevatele õpilastele. <br />Materjal koosneb neljast vihikust. Autor on jaganud harjutused raskusastmete alusel kolme vihikusse ning üks vihik on veel selles komplektis lisana. Eesmärgiks on silma ja käe koostööd ning tunnetust arendada. Lisavihiku harjutusi võib ladusalt kasutada teiste ülesannete juurde või ka eraldi – ikka nii nagu kasutaja ehk juhendaja omi eesmärke seades soovib või lapse-õpilasega tegeledes õigemaks peab. Ka lõikamine ja kleepimine on lubatud, isegi vältimatult vajalikki mõne harjutuse juures. <br />Ruumi kokkuhoiu tõttu on mõnel lehel mitu harjutust või on materjal esitatud kompaktsemalt. Kirjutamise-lugemise probleemidega väikese inimese areng, emotsionaalne, sotsiaalne, hariduslik ja hilisemas elus ühiskondlik heaolu ning toimetulek sõltuvad nii vanematest kui ka õpilase juhendajatest. Esmalt peab teadma abivajava lapse võimeid, vajadusi, tema iseärasusi, aga ka kõne ja keele kasutamise taset ning psühhomotoorseid oskusi. Seejärel saab tema arengut parimal viisil toetada. <br />Teie käes ongi nüüd vihik just lugemise-kirjutamise probleemidega kimpus olevatele õpilastele. <br />Materjal koosneb neljast vihikust. Autor on jaganud harjutused raskusastmete alusel kolme vihikusse ning üks vihik on veel selles komplektis lisana. Eesmärgiks on silma ja käe koostööd ning tunnetust arendada. Lisavihiku harjutusi võib ladusalt kasutada teiste ülesannete juurde või ka eraldi – ikka nii nagu kasutaja ehk juhendaja omi eesmärke seades soovib või lapse-õpilasega tegeledes õigemaks peab. Ka lõikamine ja kleepimine on lubatud, isegi vältimatult vajalikki mõne harjutuse juures. <br />Ruumi kokkuhoiu tõttu on mõnel lehel mitu harjutust või on materjal esitatud kompaktsemalt.