Denis McQuail on Amsterdami ülikooli professor emeritus massikommunikatsiooni alal ja külalisprofessor Southamptoni ülikoolis, paljude tuntud raamatute autor, mille hulgas tuleks lisaks käesolevale eriliselt esile tõsta järgmisi: Media Performance: Mass Communication and the Public Interest (Sage 1992); Communication Models(koos Sven Windahliga, 2. trükk Longman 1993); Audience Analysis (Sage, 1997); Media Policity: Convergence, Concentration and Commerce (koos Karen Siunega, Sage 1998); McQuail`s Reader in Mass Communication Theory (Sage 2002); Key Concepts in Communication (Sage 2003). 2003. a. sügiseks on välja kuulutatud veel järgmiste raamatute ilmumine: Introduction: The Euromedia Handbook (toimetaja koos Mary Kelly ja Gianpietro Mazzoleniga, 3. trükk, Sage); Media Accountability and Freedom of Publication (Oxford University Press). McQuaili raamatuid on tõlgitud paljudesse keeltesse ja neid kasutatakse õppevahendina üle kogu maailma. Kevadel 1998 pidas Denis McQuail loenguid auditooriumi uurimise alal ka Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonnas. Käesoleva raamatu 1. trükk ilmus 1983, 2. trükk 1987, 3. trükk 1994 ja 4. trükk 2000. Iga kord olnud tegemist täielikult läbi kirjutatud ja tugevasti täiendatud versiooniga. 1. trükist alates on see terviklik ja kõikehõlmav ülevaade kogu meedia valdkonnast olnud üks maailma kõige sagedamini kasutatud õppevahendeid massikommunikatsiooni sissejuhatavatel kursustel.
Denis McQuail on Amsterdami ülikooli professor emeritus massikommunikatsiooni alal ja külalisprofessor Southamptoni ülikoolis, paljude tuntud raamatute autor, mille hulgas tuleks lisaks käesolevale eriliselt esile tõsta järgmisi: Media Performance: Mass Communication and the Public Interest (Sage 1992); Communication Models(koos Sven Windahliga, 2. trükk Longman 1993); Audience Analysis (Sage, 1997); Media Policity: Convergence, Concentration and Commerce (koos Karen Siunega, Sage 1998); McQuail`s Reader in Mass Communication Theory (Sage 2002); Key Concepts in Communication (Sage 2003). 2003. a. sügiseks on välja kuulutatud veel järgmiste raamatute ilmumine: Introduction: The Euromedia Handbook (toimetaja koos Mary Kelly ja Gianpietro Mazzoleniga, 3. trükk, Sage); Media Accountability and Freedom of Publication (Oxford University Press). McQuaili raamatuid on tõlgitud paljudesse keeltesse ja neid kasutatakse õppevahendina üle kogu maailma. Kevadel 1998 pidas Denis McQuail loenguid auditooriumi uurimise alal ka Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonnas. Käesoleva raamatu 1. trükk ilmus 1983, 2. trükk 1987, 3. trükk 1994 ja 4. trükk 2000. Iga kord olnud tegemist täielikult läbi kirjutatud ja tugevasti täiendatud versiooniga. 1. trükist alates on see terviklik ja kõikehõlmav ülevaade kogu meedia valdkonnast olnud üks maailma kõige sagedamini kasutatud õppevahendeid massikommunikatsiooni sissejuhatavatel kursustel.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/mcquaili-massikommunikatsiooni-teooria29303McQuaili massikommunikatsiooni teooriahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985567784-875.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/sotsioloogia911212585Denis McQuail on Amsterdami ülikooli professor emeritus massikommunikatsiooni alal ja külalisprofessor Southamptoni ülikoolis, paljude tuntud raamatute autor, mille hulgas tuleks lisaks käesolevale eriliselt esile tõsta järgmisi: Media Performance: Mass Communication and the Public Interest (Sage 1992); Communication Models(koos Sven Windahliga, 2. trükk Longman 1993); Audience Analysis (Sage, 1997); Media Policity: Convergence, Concentration and Commerce (koos Karen Siunega, Sage 1998); McQuail`s Reader in Mass Communication Theory (Sage 2002); Key Concepts in Communication (Sage 2003). 2003. a. sügiseks on välja kuulutatud veel järgmiste raamatute ilmumine: Introduction: The Euromedia Handbook (toimetaja koos Mary Kelly ja Gianpietro Mazzoleniga, 3. trükk, Sage); Media Accountability and Freedom of Publication (Oxford University Press). McQuaili raamatuid on tõlgitud paljudesse keeltesse ja neid kasutatakse õppevahendina üle kogu maailma. Kevadel 1998 pidas Denis McQuail loenguid auditooriumi uurimise alal ka Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonnas. Käesoleva raamatu 1. trükk ilmus 1983, 2. trükk 1987, 3. trükk 1994 ja 4. trükk 2000. Iga kord olnud tegemist täielikult läbi kirjutatud ja tugevasti täiendatud versiooniga. 1. trükist alates on see terviklik ja kõikehõlmav ülevaade kogu meedia valdkonnast olnud üks maailma kõige sagedamini kasutatud õppevahendeid massikommunikatsiooni sissejuhatavatel kursustel. Denis McQuail on Amsterdami ülikooli professor emeritus massikommunikatsiooni alal ja külalisprofessor Southamptoni ülikoolis, paljude tuntud raamatute autor, mille hulgas tuleks lisaks käesolevale eriliselt esile tõsta järgmisi: Media Performance: Mass Communication and the Public Interest (Sage 1992); Communication Models(koos Sven Windahliga, 2. trükk Longman 1993); Audience Analysis (Sage, 1997); Media Policity: Convergence, Concentration and Commerce (koos Karen Siunega, Sage 1998); McQuail`s Reader in Mass Communication Theory (Sage 2002); Key Concepts in Communication (Sage 2003). 2003. a. sügiseks on välja kuulutatud veel järgmiste raamatute ilmumine: Introduction: The Euromedia Handbook (toimetaja koos Mary Kelly ja Gianpietro Mazzoleniga, 3. trükk, Sage); Media Accountability and Freedom of Publication (Oxford University Press). McQuaili raamatuid on tõlgitud paljudesse keeltesse ja neid kasutatakse õppevahendina üle kogu maailma. Kevadel 1998 pidas Denis McQuail loenguid auditooriumi uurimise alal ka Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonnas. Käesoleva raamatu 1. trükk ilmus 1983, 2. trükk 1987, 3. trükk 1994 ja 4. trükk 2000. Iga kord olnud tegemist täielikult läbi kirjutatud ja tugevasti täiendatud versiooniga. 1. trükist alates on see terviklik ja kõikehõlmav ülevaade kogu meedia valdkonnast olnud üks maailma kõige sagedamini kasutatud õppevahendeid massikommunikatsiooni sissejuhatavatel kursustel.