Selle raamatu veergudelt rullub lugeja silmade ette kõigi aegade maailma rahvaste sõite ja seiklusi maailmameredel, nagu autor ise märgib, a. 5000 e. Kr. kuni a. 1935 p. Kr. Lugedes seda raamatut teeb lugeja kaasa huviküllase ekspeditsiooni meresõidu ja laeva arengulukku. Hendrik van Looni raamat toob meie silmade ette inimkonna tegevuse selle ala, millest eestlased on sajandite jooksul intensiivselt osa võtnud. Vaatamata sellele, et van Looni raamatu lehekülgedel ei silma me eestlaste nimesid, võib lugeja teada ja tunda, et nii omapäraselt ja meisterlikult kirjeldatud meresõitudest on ka eesti mees osa võtnud ja seda mitte olude sunnil, vaid seepärast, et tal on olnud selleks kalduvust ja huvi. Juhiksin lugejate tähelepanu eriti käesoleva raamatu kuuendale peatükile, kus käsitellakse viikingite laevu ja meresõite, mis annavad kujutluse ka meie esivanemate võimetest ja oskusest meresõidus ja laevaehituses. Olid ju meie esivanemad vanade viikingitega alalises nii kaubanduslikus kui ka sõjalises kokkupuutes, mispärast nende laevad ja meresõiduoskus ei võinud oluliselt erineda. (Kapten Evald Pasti eessõnast)
Selle raamatu veergudelt rullub lugeja silmade ette kõigi aegade maailma rahvaste sõite ja seiklusi maailmameredel, nagu autor ise märgib, a. 5000 e. Kr. kuni a. 1935 p. Kr. Lugedes seda raamatut teeb lugeja kaasa huviküllase ekspeditsiooni meresõidu ja laeva arengulukku. Hendrik van Looni raamat toob meie silmade ette inimkonna tegevuse selle ala, millest eestlased on sajandite jooksul intensiivselt osa võtnud. Vaatamata sellele, et van Looni raamatu lehekülgedel ei silma me eestlaste nimesid, võib lugeja teada ja tunda, et nii omapäraselt ja meisterlikult kirjeldatud meresõitudest on ka eesti mees osa võtnud ja seda mitte olude sunnil, vaid seepärast, et tal on olnud selleks kalduvust ja huvi. Juhiksin lugejate tähelepanu eriti käesoleva raamatu kuuendale peatükile, kus käsitellakse viikingite laevu ja meresõite, mis annavad kujutluse ka meie esivanemate võimetest ja oskusest meresõidus ja laevaehituses. Olid ju meie esivanemad vanade viikingitega alalises nii kaubanduslikus kui ka sõjalises kokkupuutes, mispärast nende laevad ja meresõiduoskus ei võinud oluliselt erineda. (Kapten Evald Pasti eessõnast)
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/mehed-ja-mered_1939_r0050786104309Mehed ja meredhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/m/e/mehed-ja-mered_1939_r0050786-786.webp00EUROutOfStock/ilukirjandus/seiklusjutud/ilukirjandus/esseistika, dokumentalistika53551210Selle raamatu veergudelt rullub lugeja silmade ette kõigi aegade maailma rahvaste sõite ja seiklusi maailmameredel, nagu autor ise märgib, a. 5000 e. Kr. kuni a. 1935 p. Kr. <br />Lugedes seda raamatut teeb lugeja kaasa huviküllase ekspeditsiooni meresõidu ja laeva arengulukku. <br />Hendrik van Looni raamat toob meie silmade ette inimkonna tegevuse selle ala, millest eestlased on sajandite jooksul intensiivselt osa võtnud. Vaatamata sellele, et van Looni raamatu lehekülgedel ei silma me eestlaste nimesid, võib lugeja teada ja tunda, et nii omapäraselt ja meisterlikult kirjeldatud meresõitudest on ka eesti mees osa võtnud ja seda mitte olude sunnil, vaid seepärast, et tal on olnud selleks kalduvust ja huvi. <br />Juhiksin lugejate tähelepanu eriti käesoleva raamatu kuuendale peatükile, kus käsitellakse viikingite laevu ja meresõite, mis annavad kujutluse ka meie esivanemate võimetest ja oskusest meresõidus ja laevaehituses. Olid ju meie esivanemad vanade viikingitega alalises nii kaubanduslikus kui ka sõjalises kokkupuutes, mispärast nende laevad ja meresõiduoskus ei võinud oluliselt erineda. <br />(Kapten Evald Pasti eessõnast) Selle raamatu veergudelt rullub lugeja silmade ette kõigi aegade maailma rahvaste sõite ja seiklusi maailmameredel, nagu autor ise märgib, a. 5000 e. Kr. kuni a. 1935 p. Kr. <br />Lugedes seda raamatut teeb lugeja kaasa huviküllase ekspeditsiooni meresõidu ja laeva arengulukku. <br />Hendrik van Looni raamat toob meie silmade ette inimkonna tegevuse selle ala, millest eestlased on sajandite jooksul intensiivselt osa võtnud. Vaatamata sellele, et van Looni raamatu lehekülgedel ei silma me eestlaste nimesid, võib lugeja teada ja tunda, et nii omapäraselt ja meisterlikult kirjeldatud meresõitudest on ka eesti mees osa võtnud ja seda mitte olude sunnil, vaid seepärast, et tal on olnud selleks kalduvust ja huvi. <br />Juhiksin lugejate tähelepanu eriti käesoleva raamatu kuuendale peatükile, kus käsitellakse viikingite laevu ja meresõite, mis annavad kujutluse ka meie esivanemate võimetest ja oskusest meresõidus ja laevaehituses. Olid ju meie esivanemad vanade viikingitega alalises nii kaubanduslikus kui ka sõjalises kokkupuutes, mispärast nende laevad ja meresõiduoskus ei võinud oluliselt erineda. <br />(Kapten Evald Pasti eessõnast)