The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
I õpiku esimene peateema on «MINU RAHVUS«. Selles teemas käsitletakse Eestit ning Eesti naaberriike, pealinnu, põhirahvusi, keeli.
3. klassi õpiku teine peateema on « MINU IGAPÄEVAELU«, kus õpilane õpib rääkima tegevustest ja tarbeesemetest, mis teda igapäevaelus ümbritsevad. Õpilane õpib eesti keeles järgarve 1.–31.
Õpiku I osa algab ja lõpeb lauamänguga, kus korratakse õpitud materjali. Lisana on iga peateema juures ka kontrolltööd.
I poolaasta õpikus on tähelepanu pööratud järgmistele grammatikateemadele: tegusõna OLEMA kordamisele, millele lisandub NIMISÕNA ainsuse ja mitmuse vorm. Sealt edasi: kohakääne KUS?, tegusõna pööramine olevikus (jaatav ja eitav vorm), määrsõnad tihti, sageli…, küsimused KELLEL?, KELLELE?, järgarvsõnad 1.–31. Keele struktuuri õpitakse kontekstis, järk-järgult jõutakse grammatikareeglite teadliku omandamiseni.
I õpiku esimene peateema on «MINU RAHVUS«. Selles teemas käsitletakse Eestit ning Eesti naaberriike, pealinnu, põhirahvusi, keeli.
3. klassi õpiku teine peateema on « MINU IGAPÄEVAELU«, kus õpilane õpib rääkima tegevustest ja tarbeesemetest, mis teda igapäevaelus ümbritsevad. Õpilane õpib eesti keeles järgarve 1.–31.
Õpiku I osa algab ja lõpeb lauamänguga, kus korratakse õpitud materjali. Lisana on iga peateema juures ka kontrolltööd.
I poolaasta õpikus on tähelepanu pööratud järgmistele grammatikateemadele: tegusõna OLEMA kordamisele, millele lisandub NIMISÕNA ainsuse ja mitmuse vorm. Sealt edasi: kohakääne KUS?, tegusõna pööramine olevikus (jaatav ja eitav vorm), määrsõnad tihti, sageli…, küsimused KELLEL?, KELLELE?, järgarvsõnad 1.–31. Keele struktuuri õpitakse kontekstis, järk-järgult jõutakse grammatikareeglite teadliku omandamiseni.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/minu-eesti-keel_2017_r0287318387880Minu eesti keel 1. osahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/m/i/minu-eesti-keel_2021_r0287318_1.jpg15.515.5EURInStock/Kõik teemad/õpikud/eesti keel ja kirjandus11812125117I õpiku esimene peateema on «MINU RAHVUS«. Selles teemas käsitletakse Eestit ning Eesti naaberriike, pealinnu, põhirahvusi, keeli. <br /> <br />3. klassi õpiku teine peateema on « MINU IGAPÄEVAELU«, kus õpilane õpib rääkima tegevustest ja tarbeesemetest, mis teda igapäevaelus ümbritsevad. Õpilane õpib eesti keeles järgarve 1.–31. <br /> <br />Õpiku I osa algab ja lõpeb lauamänguga, kus korratakse õpitud materjali. Lisana on iga peateema juures ka kontrolltööd. <br /> <br />I poolaasta õpikus on tähelepanu pööratud järgmistele grammatikateemadele: tegusõna OLEMA kordamisele, millele lisandub NIMISÕNA ainsuse ja mitmuse vorm. Sealt edasi: kohakääne KUS?, tegusõna pööramine olevikus (jaatav ja eitav vorm), määrsõnad tihti, sageli…, küsimused KELLEL?, KELLELE?, järgarvsõnad 1.–31. Keele struktuuri õpitakse kontekstis, järk-järgult jõutakse grammatikareeglite teadliku omandamiseni. I õpiku esimene peateema on «MINU RAHVUS«. Selles teemas käsitletakse Eestit ning Eesti naaberriike, pealinnu, põhirahvusi, keeli. <br /> <br />3. klassi õpiku teine peateema on « MINU IGAPÄEVAELU«, kus õpilane õpib rääkima tegevustest ja tarbeesemetest, mis teda igapäevaelus ümbritsevad. Õpilane õpib eesti keeles järgarve 1.–31. <br /> <br />Õpiku I osa algab ja lõpeb lauamänguga, kus korratakse õpitud materjali. Lisana on iga peateema juures ka kontrolltööd. <br /> <br />I poolaasta õpikus on tähelepanu pööratud järgmistele grammatikateemadele: tegusõna OLEMA kordamisele, millele lisandub NIMISÕNA ainsuse ja mitmuse vorm. Sealt edasi: kohakääne KUS?, tegusõna pööramine olevikus (jaatav ja eitav vorm), määrsõnad tihti, sageli…, küsimused KELLEL?, KELLELE?, järgarvsõnad 1.–31. Keele struktuuri õpitakse kontekstis, järk-järgult jõutakse grammatikareeglite teadliku omandamiseni.