Käesolev kogumik on meelelahutuslik, kuid ühtlasi ka õpetlik ülesannete kogu igale õpilasele. Autori eesmärk on alati olnud noortes huvi äratamine loogiliste mõtlemisprotsesside vastu, juhtides neid sel moel matemaatiliste meetodite tundmaõppimise juurde. Nende meetodite varajane tundmine osutub edaspidistes õpingutes vägagi kasulikuks. Paljusid selle kogu ülesandeid olen oma pikaajalises õpetajatöös ikka ja jälle kasutanud, sest need on tekitanud pea alati õpilastes uudishimu ja huvi, pannud neid juurdlema ja arendanud neis analüüsivõimet.
Enamik ülesandeid selles kogus pole originaalsed – sageli on idee, vahel ka tekst laenatud teistes keeltes ilmunud ajakirjadest ja ülesannete kogudest. Üldise traditsiooni kohaselt algallikaid ülesannete juurde ei märgita, sest enamasti pole erinevate ilmumiskohtade tõttu vastava ülesande tegelikku autorit võimalik selgitada. Selliste meelelahutuslike ülesannete varieeruv lahendamine programmilistega toob vaheldust õppetöösse ja aitab vältida «papagoilikku õppimisviisi», mis sageli teeb tunnid igavaks ja peletab õpilased matemaatikast eemale. Kogus olevate ülesannete lahendamiseks piisab elementaarmatemaatika-alastest teadmistest.
Kõigi ülesannete vastused leiate raamatu lõpust, samuti lahenduskäigud või siis vihjed.
Käesolev kogumik on meelelahutuslik, kuid ühtlasi ka õpetlik ülesannete kogu igale õpilasele. Autori eesmärk on alati olnud noortes huvi äratamine loogiliste mõtlemisprotsesside vastu, juhtides neid sel moel matemaatiliste meetodite tundmaõppimise juurde. Nende meetodite varajane tundmine osutub edaspidistes õpingutes vägagi kasulikuks. Paljusid selle kogu ülesandeid olen oma pikaajalises õpetajatöös ikka ja jälle kasutanud, sest need on tekitanud pea alati õpilastes uudishimu ja huvi, pannud neid juurdlema ja arendanud neis analüüsivõimet.
Enamik ülesandeid selles kogus pole originaalsed – sageli on idee, vahel ka tekst laenatud teistes keeltes ilmunud ajakirjadest ja ülesannete kogudest. Üldise traditsiooni kohaselt algallikaid ülesannete juurde ei märgita, sest enamasti pole erinevate ilmumiskohtade tõttu vastava ülesande tegelikku autorit võimalik selgitada. Selliste meelelahutuslike ülesannete varieeruv lahendamine programmilistega toob vaheldust õppetöösse ja aitab vältida «papagoilikku õppimisviisi», mis sageli teeb tunnid igavaks ja peletab õpilased matemaatikast eemale. Kogus olevate ülesannete lahendamiseks piisab elementaarmatemaatika-alastest teadmistest.
Kõigi ülesannete vastused leiate raamatu lõpust, samuti lahenduskäigud või siis vihjed.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/murra-läbi19296Murra läbihttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985017180-644.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/filosoofia ja loogika/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus/Kõik teemad/õpikud/reaalained86951191212585117Käesolev kogumik on meelelahutuslik, kuid ühtlasi ka õpetlik ülesannete kogu igale õpilasele. Autori eesmärk on alati olnud noortes huvi äratamine loogiliste mõtlemisprotsesside vastu, juhtides neid sel moel matemaatiliste meetodite tundmaõppimise juurde. Nende meetodite varajane tundmine osutub edaspidistes õpingutes vägagi kasulikuks. Paljusid selle kogu ülesandeid olen oma pikaajalises õpetajatöös ikka ja jälle kasutanud, sest need on tekitanud pea alati õpilastes uudishimu ja huvi, pannud neid juurdlema ja arendanud neis analüüsivõimet. <br /> <br />Enamik ülesandeid selles kogus pole originaalsed – sageli on idee, vahel ka tekst laenatud teistes keeltes ilmunud ajakirjadest ja ülesannete kogudest. Üldise traditsiooni kohaselt algallikaid ülesannete juurde ei märgita, sest enamasti pole erinevate ilmumiskohtade tõttu vastava ülesande tegelikku autorit võimalik selgitada. Selliste meelelahutuslike ülesannete varieeruv lahendamine programmilistega toob vaheldust õppetöösse ja aitab vältida «papagoilikku õppimisviisi», mis sageli teeb tunnid igavaks ja peletab õpilased matemaatikast eemale. Kogus olevate ülesannete lahendamiseks piisab elementaarmatemaatika-alastest teadmistest. <br /> <br />Kõigi ülesannete vastused leiate raamatu lõpust, samuti lahenduskäigud või siis vihjed. Käesolev kogumik on meelelahutuslik, kuid ühtlasi ka õpetlik ülesannete kogu igale õpilasele. Autori eesmärk on alati olnud noortes huvi äratamine loogiliste mõtlemisprotsesside vastu, juhtides neid sel moel matemaatiliste meetodite tundmaõppimise juurde. Nende meetodite varajane tundmine osutub edaspidistes õpingutes vägagi kasulikuks. Paljusid selle kogu ülesandeid olen oma pikaajalises õpetajatöös ikka ja jälle kasutanud, sest need on tekitanud pea alati õpilastes uudishimu ja huvi, pannud neid juurdlema ja arendanud neis analüüsivõimet. <br /> <br />Enamik ülesandeid selles kogus pole originaalsed – sageli on idee, vahel ka tekst laenatud teistes keeltes ilmunud ajakirjadest ja ülesannete kogudest. Üldise traditsiooni kohaselt algallikaid ülesannete juurde ei märgita, sest enamasti pole erinevate ilmumiskohtade tõttu vastava ülesande tegelikku autorit võimalik selgitada. Selliste meelelahutuslike ülesannete varieeruv lahendamine programmilistega toob vaheldust õppetöösse ja aitab vältida «papagoilikku õppimisviisi», mis sageli teeb tunnid igavaks ja peletab õpilased matemaatikast eemale. Kogus olevate ülesannete lahendamiseks piisab elementaarmatemaatika-alastest teadmistest. <br /> <br />Kõigi ülesannete vastused leiate raamatu lõpust, samuti lahenduskäigud või siis vihjed.