The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Raamat ei pretendeeri teaduslikkusele, tema eesmärk on ainuüksi praktiline ja püüab edasi anda seda, mida autorile on õpetanud tema kui näitleja, näitejuhi ja pedagoogi pikaajalised kogemused. Teatrikooli, millest autor raamatus kõneleb, ja inimesi, kes seal tegutsevad, tegelikkuses ei eksisteeri. Näitekunsti uurimisel ei tuginenud Stanislavski ainult oma isiklikele loomingulistele kogemustele. Tema «süsteem» üldistas teatrikunsti parimaid realistlikke traditsioone, mida järgisid Stanislavski suured eelkäijad ja kaasaegsed. Stanislavski «süsteemis» vaadeldakse näitleja vaimse ja füüsilise loomuse mitmesuguseid elemente ning samuti nende vastastikust seost ja mõju praktilise kunstilise tegevuse protsessis. Siin uuritakse ka loomingulise protsessi järjekindlust. See protsess hõlmab järgmisi vajalikke staadiume: analüüs ja süntees, loomingulise materjalie tajumine ja tunnetamine, loomingulise materjali kunstiline ümbertöötamine, lavakuju läbielamine ja kehastamine.
Raamat ei pretendeeri teaduslikkusele, tema eesmärk on ainuüksi praktiline ja püüab edasi anda seda, mida autorile on õpetanud tema kui näitleja, näitejuhi ja pedagoogi pikaajalised kogemused. Teatrikooli, millest autor raamatus kõneleb, ja inimesi, kes seal tegutsevad, tegelikkuses ei eksisteeri. Näitekunsti uurimisel ei tuginenud Stanislavski ainult oma isiklikele loomingulistele kogemustele. Tema «süsteem» üldistas teatrikunsti parimaid realistlikke traditsioone, mida järgisid Stanislavski suured eelkäijad ja kaasaegsed. Stanislavski «süsteemis» vaadeldakse näitleja vaimse ja füüsilise loomuse mitmesuguseid elemente ning samuti nende vastastikust seost ja mõju praktilise kunstilise tegevuse protsessis. Siin uuritakse ka loomingulise protsessi järjekindlust. See protsess hõlmab järgmisi vajalikke staadiume: analüüs ja süntees, loomingulise materjalie tajumine ja tunnetamine, loomingulise materjali kunstiline ümbertöötamine, lavakuju läbielamine ja kehastamine.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/näitleja-töö-endaga_1955107574Näitleja töö endagahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/n/a/naitleja-too-endaga_1955.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/teater, film, lavakunstid2412125Raamat ei pretendeeri teaduslikkusele, tema eesmärk on ainuüksi praktiline ja püüab edasi anda seda, mida autorile on õpetanud tema kui näitleja, näitejuhi ja pedagoogi pikaajalised kogemused. Teatrikooli, millest autor raamatus kõneleb, ja inimesi, kes seal tegutsevad, tegelikkuses ei eksisteeri. <br />Näitekunsti uurimisel ei tuginenud Stanislavski ainult oma isiklikele loomingulistele kogemustele. Tema «süsteem» üldistas teatrikunsti parimaid realistlikke traditsioone, mida järgisid Stanislavski suured eelkäijad ja kaasaegsed. <br />Stanislavski «süsteemis» vaadeldakse näitleja vaimse ja füüsilise loomuse mitmesuguseid elemente ning samuti nende vastastikust seost ja mõju praktilise kunstilise tegevuse protsessis. Siin uuritakse ka loomingulise protsessi järjekindlust. See protsess hõlmab järgmisi vajalikke staadiume: analüüs ja süntees, loomingulise materjalie tajumine ja tunnetamine, loomingulise materjali kunstiline ümbertöötamine, lavakuju läbielamine ja kehastamine. Raamat ei pretendeeri teaduslikkusele, tema eesmärk on ainuüksi praktiline ja püüab edasi anda seda, mida autorile on õpetanud tema kui näitleja, näitejuhi ja pedagoogi pikaajalised kogemused. Teatrikooli, millest autor raamatus kõneleb, ja inimesi, kes seal tegutsevad, tegelikkuses ei eksisteeri. <br />Näitekunsti uurimisel ei tuginenud Stanislavski ainult oma isiklikele loomingulistele kogemustele. Tema «süsteem» üldistas teatrikunsti parimaid realistlikke traditsioone, mida järgisid Stanislavski suured eelkäijad ja kaasaegsed. <br />Stanislavski «süsteemis» vaadeldakse näitleja vaimse ja füüsilise loomuse mitmesuguseid elemente ning samuti nende vastastikust seost ja mõju praktilise kunstilise tegevuse protsessis. Siin uuritakse ka loomingulise protsessi järjekindlust. See protsess hõlmab järgmisi vajalikke staadiume: analüüs ja süntees, loomingulise materjalie tajumine ja tunnetamine, loomingulise materjali kunstiline ümbertöötamine, lavakuju läbielamine ja kehastamine.