Raamatus käsitletakse orgaanilise keemia õpetamist üldhariduskoolis tervikliku protsessina – eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus, õpistandard, õpetamise strateegiad ja metoodika ning rohkelt illustreeritud õpikeskkond. Õpetajaraamat koosneb kolmest osast: I. Orgaaniline keemia kui õppeaine (õpetamise eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus nüüdisaja didaktika seisukohtade valguses, õpistandard, õpistrateegiad ja metoodika, õpikeskkond). II. Üksiktundide metodoloogia (üksik- või teatud tundide tsükli eesmärgid, kujundatavad mõisted, näit- ja laborikatsete metoodika ning didaktilist lisateavet). III. Tunnijaotuskavad orgaanilise keemia õpetamiseks lühendatud või süvendatud mahus (eesmärgid, soovitatavad õppemeetodid ja vahendid, kontrolli ja hindamise vahendid).
Raamatus käsitletakse orgaanilise keemia õpetamist üldhariduskoolis tervikliku protsessina – eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus, õpistandard, õpetamise strateegiad ja metoodika ning rohkelt illustreeritud õpikeskkond. Õpetajaraamat koosneb kolmest osast: I. Orgaaniline keemia kui õppeaine (õpetamise eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus nüüdisaja didaktika seisukohtade valguses, õpistandard, õpistrateegiad ja metoodika, õpikeskkond). II. Üksiktundide metodoloogia (üksik- või teatud tundide tsükli eesmärgid, kujundatavad mõisted, näit- ja laborikatsete metoodika ning didaktilist lisateavet). III. Tunnijaotuskavad orgaanilise keemia õpetamiseks lühendatud või süvendatud mahus (eesmärgid, soovitatavad õppemeetodid ja vahendid, kontrolli ja hindamise vahendid).
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/orgaaniline-keemia_2007151709Orgaaniline keemiahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985020814-849_1.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/reaalteadused/füüsika ja keemia/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus7095121251385Raamatus käsitletakse orgaanilise keemia õpetamist üldhariduskoolis tervikliku protsessina – eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus, õpistandard, õpetamise strateegiad ja metoodika ning rohkelt illustreeritud õpikeskkond. <br />Õpetajaraamat koosneb kolmest osast: I. Orgaaniline keemia kui õppeaine (õpetamise eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus nüüdisaja didaktika seisukohtade valguses, õpistandard, õpistrateegiad ja metoodika, õpikeskkond). II. Üksiktundide metodoloogia (üksik- või teatud tundide tsükli eesmärgid, kujundatavad mõisted, näit- ja laborikatsete metoodika ning didaktilist lisateavet). III. Tunnijaotuskavad orgaanilise keemia õpetamiseks lühendatud või süvendatud mahus (eesmärgid, soovitatavad õppemeetodid ja vahendid, kontrolli ja hindamise vahendid). Raamatus käsitletakse orgaanilise keemia õpetamist üldhariduskoolis tervikliku protsessina – eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus, õpistandard, õpetamise strateegiad ja metoodika ning rohkelt illustreeritud õpikeskkond. <br />Õpetajaraamat koosneb kolmest osast: I. Orgaaniline keemia kui õppeaine (õpetamise eesmärgid, õppematerjali valik ja ülesehitus nüüdisaja didaktika seisukohtade valguses, õpistandard, õpistrateegiad ja metoodika, õpikeskkond). II. Üksiktundide metodoloogia (üksik- või teatud tundide tsükli eesmärgid, kujundatavad mõisted, näit- ja laborikatsete metoodika ning didaktilist lisateavet). III. Tunnijaotuskavad orgaanilise keemia õpetamiseks lühendatud või süvendatud mahus (eesmärgid, soovitatavad õppemeetodid ja vahendid, kontrolli ja hindamise vahendid).