Reklaam on üks neist valdkondadest, mille kohta on kõigil arvamus ja milles kõik on «eksperdid». Kui tahad teada, kuidas reklaamitegemine käib, missugune näeb välja lavatagune maailm ning mida peaksid teadma, et reklaamimaailma mõista või seal sõna sekka öelda, haara raamat, asu lugema ja saad teada:
kuidas reklaamiagentuuri tööle saadamissugused on tüüpilised reklaamiagentuuride töötajad ja kliendidkuidas teha tõhusaid reklaamekuidas «panna maha» häid ideidmis on sagedasemad jamad, mis reklaamides juhtuvad ja mida sa enamasti ei märka
Raamatu autor Kent Raju ütleb enda kohta nii: «Olen reklaamialal töötanud Eesti nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta. Olen alustanud segaduses copywriter'ina ja lõpetanud loovjuhi ametis oma agentuuris. Ma olen näinud suuri kliente ja väikseid kliente. Suuri reklaamigeeniusi ja väikesi eneseupitajaid. Ma tean, kuidas reklaami tehakse.»
Lisainfo: Raamatus on rohkelt reklaamimaailmast pärinevaid jaburaid näiteid!
Reklaam on üks neist valdkondadest, mille kohta on kõigil arvamus ja milles kõik on «eksperdid». Kui tahad teada, kuidas reklaamitegemine käib, missugune näeb välja lavatagune maailm ning mida peaksid teadma, et reklaamimaailma mõista või seal sõna sekka öelda, haara raamat, asu lugema ja saad teada:
kuidas reklaamiagentuuri tööle saadamissugused on tüüpilised reklaamiagentuuride töötajad ja kliendidkuidas teha tõhusaid reklaamekuidas «panna maha» häid ideidmis on sagedasemad jamad, mis reklaamides juhtuvad ja mida sa enamasti ei märka
Raamatu autor Kent Raju ütleb enda kohta nii: «Olen reklaamialal töötanud Eesti nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta. Olen alustanud segaduses copywriter'ina ja lõpetanud loovjuhi ametis oma agentuuris. Ma olen näinud suuri kliente ja väikseid kliente. Suuri reklaamigeeniusi ja väikesi eneseupitajaid. Ma tean, kuidas reklaami tehakse.»
Lisainfo: Raamatus on rohkelt reklaamimaailmast pärinevaid jaburaid näiteid!
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/reklaamitrikk172092Reklaamitrikkhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949476466-685.webp00EUROutOfStock/Kõik teemad/majandus, äri/Kõik teemad/ühiskond3010012125Reklaam on üks neist valdkondadest, mille kohta on kõigil arvamus ja milles kõik on «eksperdid». Kui tahad teada, kuidas reklaamitegemine käib, missugune näeb välja lavatagune maailm ning mida peaksid teadma, et reklaamimaailma mõista või seal sõna sekka öelda, haara raamat, asu lugema ja saad teada:<ul><li/>kuidas reklaamiagentuuri tööle saada<li/>missugused on tüüpilised reklaamiagentuuride töötajad ja kliendid<li/>kuidas teha tõhusaid reklaame<li/>kuidas «panna maha» häid ideid<li/>mis on sagedasemad jamad, mis reklaamides juhtuvad ja mida sa enamasti ei märka</ul>Raamatu autor Kent Raju ütleb enda kohta nii: «Olen reklaamialal töötanud Eesti nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta. Olen alustanud segaduses copywriter'ina ja lõpetanud loovjuhi ametis oma agentuuris. Ma olen näinud suuri kliente ja väikseid kliente. Suuri reklaamigeeniusi ja väikesi eneseupitajaid. Ma tean, kuidas reklaami tehakse.» <br /> <br />Lisainfo: Raamatus on rohkelt reklaamimaailmast pärinevaid jaburaid näiteid! Reklaam on üks neist valdkondadest, mille kohta on kõigil arvamus ja milles kõik on «eksperdid». Kui tahad teada, kuidas reklaamitegemine käib, missugune näeb välja lavatagune maailm ning mida peaksid teadma, et reklaamimaailma mõista või seal sõna sekka öelda, haara raamat, asu lugema ja saad teada:<ul><li/>kuidas reklaamiagentuuri tööle saada<li/>missugused on tüüpilised reklaamiagentuuride töötajad ja kliendid<li/>kuidas teha tõhusaid reklaame<li/>kuidas «panna maha» häid ideid<li/>mis on sagedasemad jamad, mis reklaamides juhtuvad ja mida sa enamasti ei märka</ul>Raamatu autor Kent Raju ütleb enda kohta nii: «Olen reklaamialal töötanud Eesti nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta. Olen alustanud segaduses copywriter'ina ja lõpetanud loovjuhi ametis oma agentuuris. Ma olen näinud suuri kliente ja väikseid kliente. Suuri reklaamigeeniusi ja väikesi eneseupitajaid. Ma tean, kuidas reklaami tehakse.» <br /> <br />Lisainfo: Raamatus on rohkelt reklaamimaailmast pärinevaid jaburaid näiteid!