See teos on mõeldud kasvatusteaduste aluste õpikuks. Autorite taotlus oli visandada ülevaatlik pilt kasvatusest ja õpetusest ning neid uurivast teadusest. Raamatus vaadedakse teadust, mille nimi on kasvatusteadus, otsitakse selle tunnusjooni ja uurimisobjekte.
Sisukord I Sissejuhatus SISSEJUHATUS
II Kasvatuse lähtekohti ja põhimõisteid KASVATUST PUUDUTAVA MÕTLEMISE JA TEADMUSE OLEMUS Kasvatust puudutav argimõtlemine Teaduslikud teadmised ja teaduse tunnused
KASVUKESKKONNAD NING SOOME KASVATUS- JA HARIDUSSÜSTEEM Formaalne ja informaalne kasvatus Perekond kasvukeskkonnana Soome kasvatus- ja haridussüsteem Hariduse majandamine
KASVATUST PUUDUTAVAD PÕHIMÕISTED Kasvatus Kasvatus protsessi või tulemusena Kasvatus, õpetus ja koolitus Areng ja õppimine
KASVATAJA TEGEVUS Kes on kasvataja? Vanemlus kui psühholoogiline ja sotsiaalne nähtus Psühholoogiline vanemlus Kas ”head” vanemat on üldse olemas? Mille poolest on vanemad lapsele tähtsad Kasvatusteadvus
KASVATUSVÄÄRTUSED JA KASVATUSE EESMÄRGID Kasvatuse suhe väärtustega Inimkäsituse tähtsus Eetika, moraal ja kasvatus
KASVATUS JA TEADMISED Mida kujutavad endast teadmised? Teadmiste tähtsus ja roll
III Kasvatusteaduse ülesanded ja uurimisobjektid KASVATUSTEADUSE OLEMUS Kasvatusteadus ja selle mitmetahulisus Teaduse mõiste ja kasvatusteaduse ülesanded Teaduse mõiste Mõistete määratlemine Teaduslik traditsioon
KASVATUSTEADUSE SUHE LÄHITEADUSTEGA Teaduste liigitus ja liigitamise problemaatilisus Teaduste integratsioon
KASVATUSTEADUSE UURIMISOBJEKTID Mis on kõige tähtsam? Eesmärgid ja teadustöö ideoloogia Teadustöö eesmärgid Vajadus uurimuste järele Uurimisobjektid teaduse sisestruktuuri valguses Haridusuuringute valdkonnad Pereuuringute valdkonnad
TEADUS, VÄÄRTUSED JA EETIKAKÜSIMUSED Teaduse suhe väärtustega Uurimistöö eetika
IV Pedagoogilised suunad ja ajaloolised pealiinid KASVATUS JA ÜHISKONNA ARENG Primitiivsed ühiskonnad Agraar- ja feodaalühiskonnad Industriaalühiskonnad
MUUTUVAD ARUSAAMAD LAPSEPÕLVEST Lapsepõlve ajalugu Uuemad lapsepõlveuurimused
KASVATUS VANAAJAL NING KREEKA HUMANISM
UUSAJA KASVATUSIDEED JA PEDAGOOGILISED SUUNAD Pedagoogiline realism ja romantismi ajajärk Progressiivpedagoogika John Dewey ja probleemõpe Töökoolipedagoogika Vabaduspedagoogika ja Montessori-pedagoogika Steiner-pedagoogika Freinet-pedagoogika
SOOME KOOLIKASVATUSE JA KASVATUSTEADUSE PEALIINID Koolikasvatuse arenguetapid Kasvatusteaduse arenguetapid
V Kasvatusteaduslik uurimistöö UURIMISTÖÖ JA SELLE KÄIK Uurimistöö määratlused Uurimistöö tüüpilised etapid Uurimisaruanne
TEADUSUURINGU ÜLESANDED Kirjeldamine ja võrdlemine Seletamine ja ennustamine Mõistmine
KASVATUSTEADUSE UURIMISMEETODID Mõistete määratlemine Uurimisstrateegiad ja paradigmad
EKSPERIMENTAALNE UURIMISSTRATEEGIA Eksperimentaalse strateegia tunnused Klassikaline katseseade Eksperimentaalse uurimusega seotud mõisted Eksperimentaalse strateegiaga seotud probleemid
MÕJUTUS- JA EX POST FACTO -UURIMUSED Mõjutusuurimused Ex post facto -uurimused
See teos on mõeldud kasvatusteaduste aluste õpikuks. Autorite taotlus oli visandada ülevaatlik pilt kasvatusest ja õpetusest ning neid uurivast teadusest. Raamatus vaadedakse teadust, mille nimi on kasvatusteadus, otsitakse selle tunnusjooni ja uurimisobjekte.
Sisukord I Sissejuhatus SISSEJUHATUS
II Kasvatuse lähtekohti ja põhimõisteid KASVATUST PUUDUTAVA MÕTLEMISE JA TEADMUSE OLEMUS Kasvatust puudutav argimõtlemine Teaduslikud teadmised ja teaduse tunnused
KASVUKESKKONNAD NING SOOME KASVATUS- JA HARIDUSSÜSTEEM Formaalne ja informaalne kasvatus Perekond kasvukeskkonnana Soome kasvatus- ja haridussüsteem Hariduse majandamine
KASVATUST PUUDUTAVAD PÕHIMÕISTED Kasvatus Kasvatus protsessi või tulemusena Kasvatus, õpetus ja koolitus Areng ja õppimine
KASVATAJA TEGEVUS Kes on kasvataja? Vanemlus kui psühholoogiline ja sotsiaalne nähtus Psühholoogiline vanemlus Kas ”head” vanemat on üldse olemas? Mille poolest on vanemad lapsele tähtsad Kasvatusteadvus
KASVATUSVÄÄRTUSED JA KASVATUSE EESMÄRGID Kasvatuse suhe väärtustega Inimkäsituse tähtsus Eetika, moraal ja kasvatus
KASVATUS JA TEADMISED Mida kujutavad endast teadmised? Teadmiste tähtsus ja roll
III Kasvatusteaduse ülesanded ja uurimisobjektid KASVATUSTEADUSE OLEMUS Kasvatusteadus ja selle mitmetahulisus Teaduse mõiste ja kasvatusteaduse ülesanded Teaduse mõiste Mõistete määratlemine Teaduslik traditsioon
KASVATUSTEADUSE SUHE LÄHITEADUSTEGA Teaduste liigitus ja liigitamise problemaatilisus Teaduste integratsioon
KASVATUSTEADUSE UURIMISOBJEKTID Mis on kõige tähtsam? Eesmärgid ja teadustöö ideoloogia Teadustöö eesmärgid Vajadus uurimuste järele Uurimisobjektid teaduse sisestruktuuri valguses Haridusuuringute valdkonnad Pereuuringute valdkonnad
TEADUS, VÄÄRTUSED JA EETIKAKÜSIMUSED Teaduse suhe väärtustega Uurimistöö eetika
IV Pedagoogilised suunad ja ajaloolised pealiinid KASVATUS JA ÜHISKONNA ARENG Primitiivsed ühiskonnad Agraar- ja feodaalühiskonnad Industriaalühiskonnad
MUUTUVAD ARUSAAMAD LAPSEPÕLVEST Lapsepõlve ajalugu Uuemad lapsepõlveuurimused
KASVATUS VANAAJAL NING KREEKA HUMANISM
UUSAJA KASVATUSIDEED JA PEDAGOOGILISED SUUNAD Pedagoogiline realism ja romantismi ajajärk Progressiivpedagoogika John Dewey ja probleemõpe Töökoolipedagoogika Vabaduspedagoogika ja Montessori-pedagoogika Steiner-pedagoogika Freinet-pedagoogika
SOOME KOOLIKASVATUSE JA KASVATUSTEADUSE PEALIINID Koolikasvatuse arenguetapid Kasvatusteaduse arenguetapid
V Kasvatusteaduslik uurimistöö UURIMISTÖÖ JA SELLE KÄIK Uurimistöö määratlused Uurimistöö tüüpilised etapid Uurimisaruanne
TEADUSUURINGU ÜLESANDED Kirjeldamine ja võrdlemine Seletamine ja ennustamine Mõistmine
KASVATUSTEADUSE UURIMISMEETODID Mõistete määratlemine Uurimisstrateegiad ja paradigmad
EKSPERIMENTAALNE UURIMISSTRATEEGIA Eksperimentaalse strateegia tunnused Klassikaline katseseade Eksperimentaalse uurimusega seotud mõisted Eksperimentaalse strateegiaga seotud probleemid
MÕJUTUS- JA EX POST FACTO -UURIMUSED Mõjutusuurimused Ex post facto -uurimused
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/sissejuhatus-kasvatusteadusse51108Sissejuhatus kasvatusteadussehttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/s/i/sissejuhatus-kasvatusteadusse.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus951212585See teos on mõeldud kasvatusteaduste aluste õpikuks. Autorite taotlus oli visandada ülevaatlik pilt kasvatusest ja õpetusest ning neid uurivast teadusest. Raamatus vaadedakse teadust, mille nimi on kasvatusteadus, otsitakse selle tunnusjooni ja uurimisobjekte. <br /> <br /> <b>Sisukord</b> <br />I Sissejuhatus <br />SISSEJUHATUS <br /> <br />II Kasvatuse lähtekohti ja põhimõisteid <br />KASVATUST PUUDUTAVA MÕTLEMISE JA TEADMUSE OLEMUS <br />Kasvatust puudutav argimõtlemine <br />Teaduslikud teadmised ja teaduse tunnused <br /> <br />KASVUKESKKONNAD NING SOOME KASVATUS- JA HARIDUSSÜSTEEM <br />Formaalne ja informaalne kasvatus <br />Perekond kasvukeskkonnana <br />Soome kasvatus- ja haridussüsteem <br />Hariduse majandamine <br /> <br />KASVATUST PUUDUTAVAD PÕHIMÕISTED <br />Kasvatus <br />Kasvatus protsessi või tulemusena <br />Kasvatus, õpetus ja koolitus <br />Areng ja õppimine <br /> <br />KASVATAJA TEGEVUS <br />Kes on kasvataja? <br />Vanemlus kui psühholoogiline ja sotsiaalne nähtus <br />Psühholoogiline vanemlus <br />Kas ”head” vanemat on üldse olemas? <br />Mille poolest on vanemad lapsele tähtsad <br />Kasvatusteadvus <br /> <br />KASVATUSVÄÄRTUSED JA KASVATUSE EESMÄRGID <br />Kasvatuse suhe väärtustega <br />Inimkäsituse tähtsus <br />Eetika, moraal ja kasvatus <br /> <br />KASVATUS JA TEADMISED <br />Mida kujutavad endast teadmised? <br />Teadmiste tähtsus ja roll <br /> <br />III Kasvatusteaduse ülesanded ja uurimisobjektid <br />KASVATUSTEADUSE OLEMUS <br />Kasvatusteadus ja selle mitmetahulisus <br />Teaduse mõiste ja kasvatusteaduse ülesanded <br />Teaduse mõiste <br />Mõistete määratlemine <br />Teaduslik traditsioon <br /> <br />KASVATUSTEADUSE SUHE LÄHITEADUSTEGA <br />Teaduste liigitus ja liigitamise problemaatilisus <br />Teaduste integratsioon <br /> <br />KASVATUSTEADUSE UURIMISOBJEKTID <br />Mis on kõige tähtsam? <br />Eesmärgid ja teadustöö ideoloogia <br />Teadustöö eesmärgid <br />Vajadus uurimuste järele <br />Uurimisobjektid teaduse sisestruktuuri valguses <br />Haridusuuringute valdkonnad <br />Pereuuringute valdkonnad <br /> <br />TEADUS, VÄÄRTUSED JA EETIKAKÜSIMUSED <br />Teaduse suhe väärtustega <br />Uurimistöö eetika <br /> <br />IV Pedagoogilised suunad ja ajaloolised pealiinid <br />KASVATUS JA ÜHISKONNA ARENG <br />Primitiivsed ühiskonnad <br />Agraar- ja feodaalühiskonnad <br />Industriaalühiskonnad <br /> <br />MUUTUVAD ARUSAAMAD LAPSEPÕLVEST <br />Lapsepõlve ajalugu <br />Uuemad lapsepõlveuurimused <br /> <br />KASVATUS VANAAJAL NING KREEKA HUMANISM <br /> <br />UUSAJA KASVATUSIDEED JA PEDAGOOGILISED SUUNAD <br />Pedagoogiline realism ja romantismi ajajärk <br />Progressiivpedagoogika <br />John Dewey ja probleemõpe <br />Töökoolipedagoogika <br />Vabaduspedagoogika ja Montessori-pedagoogika <br />Steiner-pedagoogika <br />Freinet-pedagoogika <br /> <br />SOOME KOOLIKASVATUSE JA KASVATUSTEADUSE PEALIINID <br />Koolikasvatuse arenguetapid <br />Kasvatusteaduse arenguetapid <br /> <br />V Kasvatusteaduslik uurimistöö <br />UURIMISTÖÖ JA SELLE KÄIK <br />Uurimistöö määratlused <br />Uurimistöö tüüpilised etapid <br />Uurimisaruanne <br /> <br />TEADUSUURINGU ÜLESANDED <br />Kirjeldamine ja võrdlemine <br />Seletamine ja ennustamine <br />Mõistmine <br /> <br />KASVATUSTEADUSE UURIMISMEETODID <br />Mõistete määratlemine <br />Uurimisstrateegiad ja paradigmad <br /> <br />EKSPERIMENTAALNE UURIMISSTRATEEGIA <br />Eksperimentaalse strateegia tunnused <br />Klassikaline katseseade <br />Eksperimentaalse uurimusega seotud mõisted <br />Eksperimentaalse strateegiaga seotud probleemid <br /> <br />MÕJUTUS- JA EX POST FACTO -UURIMUSED <br />Mõjutusuurimused <br />Ex post facto -uurimused <br /> <br />SURVEY-TÜÜPI UURIMUSED <br />KVALITATIIVSED UURIMISMEETODID <br /> <br />VI Kasvatuse tulevikuväljavaated <br />KOOLITUS JA ÜHISKONNA MUUTUMINE <br />Inimene tulevikku suundujana ja tuleviku kujundajana <br />Muutuste põhisuunad See teos on mõeldud kasvatusteaduste aluste õpikuks. Autorite taotlus oli visandada ülevaatlik pilt kasvatusest ja õpetusest ning neid uurivast teadusest. Raamatus vaadedakse teadust, mille nimi on kasvatusteadus, otsitakse selle tunnusjooni ja uurimisobjekte. <br /> <br /> <b>Sisukord</b> <br />I Sissejuhatus <br />SISSEJUHATUS <br /> <br />II Kasvatuse lähtekohti ja põhimõisteid <br />KASVATUST PUUDUTAVA MÕTLEMISE JA TEADMUSE OLEMUS <br />Kasvatust puudutav argimõtlemine <br />Teaduslikud teadmised ja teaduse tunnused <br /> <br />KASVUKESKKONNAD NING SOOME KASVATUS- JA HARIDUSSÜSTEEM <br />Formaalne ja informaalne kasvatus <br />Perekond kasvukeskkonnana <br />Soome kasvatus- ja haridussüsteem <br />Hariduse majandamine <br /> <br />KASVATUST PUUDUTAVAD PÕHIMÕISTED <br />Kasvatus <br />Kasvatus protsessi või tulemusena <br />Kasvatus, õpetus ja koolitus <br />Areng ja õppimine <br /> <br />KASVATAJA TEGEVUS <br />Kes on kasvataja? <br />Vanemlus kui psühholoogiline ja sotsiaalne nähtus <br />Psühholoogiline vanemlus <br />Kas ”head” vanemat on üldse olemas? <br />Mille poolest on vanemad lapsele tähtsad <br />Kasvatusteadvus <br /> <br />KASVATUSVÄÄRTUSED JA KASVATUSE EESMÄRGID <br />Kasvatuse suhe väärtustega <br />Inimkäsituse tähtsus <br />Eetika, moraal ja kasvatus <br /> <br />KASVATUS JA TEADMISED <br />Mida kujutavad endast teadmised? <br />Teadmiste tähtsus ja roll <br /> <br />III Kasvatusteaduse ülesanded ja uurimisobjektid <br />KASVATUSTEADUSE OLEMUS <br />Kasvatusteadus ja selle mitmetahulisus <br />Teaduse mõiste ja kasvatusteaduse ülesanded <br />Teaduse mõiste <br />Mõistete määratlemine <br />Teaduslik traditsioon <br /> <br />KASVATUSTEADUSE SUHE LÄHITEADUSTEGA <br />Teaduste liigitus ja liigitamise problemaatilisus <br />Teaduste integratsioon <br /> <br />KASVATUSTEADUSE UURIMISOBJEKTID <br />Mis on kõige tähtsam? <br />Eesmärgid ja teadustöö ideoloogia <br />Teadustöö eesmärgid <br />Vajadus uurimuste järele <br />Uurimisobjektid teaduse sisestruktuuri valguses <br />Haridusuuringute valdkonnad <br />Pereuuringute valdkonnad <br /> <br />TEADUS, VÄÄRTUSED JA EETIKAKÜSIMUSED <br />Teaduse suhe väärtustega <br />Uurimistöö eetika <br /> <br />IV Pedagoogilised suunad ja ajaloolised pealiinid <br />KASVATUS JA ÜHISKONNA ARENG <br />Primitiivsed ühiskonnad <br />Agraar- ja feodaalühiskonnad <br />Industriaalühiskonnad <br /> <br />MUUTUVAD ARUSAAMAD LAPSEPÕLVEST <br />Lapsepõlve ajalugu <br />Uuemad lapsepõlveuurimused <br /> <br />KASVATUS VANAAJAL NING KREEKA HUMANISM <br /> <br />UUSAJA KASVATUSIDEED JA PEDAGOOGILISED SUUNAD <br />Pedagoogiline realism ja romantismi ajajärk <br />Progressiivpedagoogika <br />John Dewey ja probleemõpe <br />Töökoolipedagoogika <br />Vabaduspedagoogika ja Montessori-pedagoogika <br />Steiner-pedagoogika <br />Freinet-pedagoogika <br /> <br />SOOME KOOLIKASVATUSE JA KASVATUSTEADUSE PEALIINID <br />Koolikasvatuse arenguetapid <br />Kasvatusteaduse arenguetapid <br /> <br />V Kasvatusteaduslik uurimistöö <br />UURIMISTÖÖ JA SELLE KÄIK <br />Uurimistöö määratlused <br />Uurimistöö tüüpilised etapid <br />Uurimisaruanne <br /> <br />TEADUSUURINGU ÜLESANDED <br />Kirjeldamine ja võrdlemine <br />Seletamine ja ennustamine <br />Mõistmine <br /> <br />KASVATUSTEADUSE UURIMISMEETODID <br />Mõistete määratlemine <br />Uurimisstrateegiad ja paradigmad <br /> <br />EKSPERIMENTAALNE UURIMISSTRATEEGIA <br />Eksperimentaalse strateegia tunnused <br />Klassikaline katseseade <br />Eksperimentaalse uurimusega seotud mõisted <br />Eksperimentaalse strateegiaga seotud probleemid <br /> <br />MÕJUTUS- JA EX POST FACTO -UURIMUSED <br />Mõjutusuurimused <br />Ex post facto -uurimused <br /> <br />SURVEY-TÜÜPI UURIMUSED <br />KVALITATIIVSED UURIMISMEETODID <br /> <br />VI Kasvatuse tulevikuväljavaated <br />KOOLITUS JA ÜHISKONNA MUUTUMINE <br />Inimene tulevikku suundujana ja tuleviku kujundajana <br />Muutuste põhisuunad