The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Vähe on raamatuid, mis juba esimesel leheküljel lugeja endasse haaravad ja kaasa mõtlema sunnivad, tekitades vastupandamatu kiusatuse loetut viivitamatult praktikas proovida. Üheks selliseks teoseks on Richard Kochi «Strateegia käsiraamat». Pole ka ime, sest raamatu on kirjutanud mees, kelle teoste hulka kuulub muuhulgas ülipopulaarne «80:20»-triloogia ning kelle majanduse tulevikuprognoosid on temast teinud lisaks hinnatud kirjanikule ka eduka ettevõtja ja investori. Raamatu esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia. Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast. Kui teose kaks esimest osa on praktikas koheselt rakendatavad strateegia-loomise käsiraamatud, siis raamatu kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kelledelt on autori arvates kõige enam õppida. See osa annab kiire ülevaate gurude mõttekäikudest ning vajalikud põhiteadmised erinevatest suundadest. Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse. Raamatu viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele. Strateegia kasutamisel on alati võimalik ka selle väärkasutamine. Seepärast tuleb täpselt teada, mis see strateegia siiski on, milleks seda vaja läheb ja kuidas luua just enda ettevõttele sobiv strateegia. Kasulik on see nii äriüksuse tasemel kui ka kogu ettevõtet hõlmaval, korporatiivsel pinnal. Autori sõnul pole strateegiast kasu, kui üks rühm inimesi koostab plaani, teine rühm inimesi teeb soovitusi ja jälgib nende sooritamist. Uut strateegiat tuleb Kochi sõnul kohandada vastavalt tegelikele inimestevahelistele suhetele (töötajad, kliendid, tarnijad jne), seda tuleb järk-järgult tutvustada ning muuta vastavalt olude muutumisele. Strateegia aluseks olevate eelduste kehtivust peab pidevalt testima, tõestama ja ümber lükkama. See omakorda eeldab, et strateegia arengut peavad juhtima õiged inimesed. Äriüksuse strateegia peaks välja töötama iga strateegilise üksuse tegevjuht, korporatiivstrateegia aga juhataja ja tegevjuhid, kuid nende poolt loodut peaksid saama kontrollida ja mõjutada vaid parim osa üksuste juhtidest. Loomulikult, alati on äriühingul võimalik palgata omale strateegiakonsultant kes kogu töö ära teeb ja kallis teenus õigustab end peaaegu alati. Kuid on üks asi mida need konsultandid Richard Kochi sõnul mitte kunagi ei ütle. Nimelt seda, et nende meetodite põhjal saavutatud edu ja kasum on saavutatavad ka siis kui tegevjuhid ise oskaksid strateegiat välja töötada. Veelgi enam, tulemused oleksid siis isegi veel paremad.
Ettevõtte strateegia
aitab määratleda teie äritegevuse erinevaid osasid ja tegevusi, mida on vaja teha, et olla edukas näitab detailselt, kust tuleb põhiline kasum ja käive ning miks aitab mõista klientide perspektiivi ja seda, miks nad ostavad teilt või konkurentidelt näitab, kuhu kontsentreerida peamised jõupingutused ja raha aitab välja töötada võimalused, kuidas kasumit parandada aitab mõista, miks olete teatud valdkonnas või ettevõtmises edukas või mitteedukas toob esile puuduvad oskused aitab kindlaks teha tegevused või tooteliinid, millest loobuda või mida ära müüa näitab, millistesse klientidesse tasub kõige enam panustada ja kuidas kasvatada nende lojaalsust
Richard Koch on 18 tunnustatud raamatu autor, kaasa arvatud ülieduka «80:20»-triloogia looja. Lisaks loengutele ja majanduse tulevikuprognoosidele on Koch ka edukas ettevõtja ja investor. Tema ettevõtete hulka kuuluvad Filofax, Belgo, Plymouth Gin, Capstone ja Betfair. Ta on erinevate ettevõtete juhtkonnas, kaasa arvatud mitmed riskikapitali firmad Luksemburgis ja Suurbritannias. Hariduse on ta omandanud Pennsylvania ja Oxfordi ülikoolis.
Vähe on raamatuid, mis juba esimesel leheküljel lugeja endasse haaravad ja kaasa mõtlema sunnivad, tekitades vastupandamatu kiusatuse loetut viivitamatult praktikas proovida. Üheks selliseks teoseks on Richard Kochi «Strateegia käsiraamat». Pole ka ime, sest raamatu on kirjutanud mees, kelle teoste hulka kuulub muuhulgas ülipopulaarne «80:20»-triloogia ning kelle majanduse tulevikuprognoosid on temast teinud lisaks hinnatud kirjanikule ka eduka ettevõtja ja investori. Raamatu esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia. Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast. Kui teose kaks esimest osa on praktikas koheselt rakendatavad strateegia-loomise käsiraamatud, siis raamatu kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kelledelt on autori arvates kõige enam õppida. See osa annab kiire ülevaate gurude mõttekäikudest ning vajalikud põhiteadmised erinevatest suundadest. Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse. Raamatu viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele. Strateegia kasutamisel on alati võimalik ka selle väärkasutamine. Seepärast tuleb täpselt teada, mis see strateegia siiski on, milleks seda vaja läheb ja kuidas luua just enda ettevõttele sobiv strateegia. Kasulik on see nii äriüksuse tasemel kui ka kogu ettevõtet hõlmaval, korporatiivsel pinnal. Autori sõnul pole strateegiast kasu, kui üks rühm inimesi koostab plaani, teine rühm inimesi teeb soovitusi ja jälgib nende sooritamist. Uut strateegiat tuleb Kochi sõnul kohandada vastavalt tegelikele inimestevahelistele suhetele (töötajad, kliendid, tarnijad jne), seda tuleb järk-järgult tutvustada ning muuta vastavalt olude muutumisele. Strateegia aluseks olevate eelduste kehtivust peab pidevalt testima, tõestama ja ümber lükkama. See omakorda eeldab, et strateegia arengut peavad juhtima õiged inimesed. Äriüksuse strateegia peaks välja töötama iga strateegilise üksuse tegevjuht, korporatiivstrateegia aga juhataja ja tegevjuhid, kuid nende poolt loodut peaksid saama kontrollida ja mõjutada vaid parim osa üksuste juhtidest. Loomulikult, alati on äriühingul võimalik palgata omale strateegiakonsultant kes kogu töö ära teeb ja kallis teenus õigustab end peaaegu alati. Kuid on üks asi mida need konsultandid Richard Kochi sõnul mitte kunagi ei ütle. Nimelt seda, et nende meetodite põhjal saavutatud edu ja kasum on saavutatavad ka siis kui tegevjuhid ise oskaksid strateegiat välja töötada. Veelgi enam, tulemused oleksid siis isegi veel paremad.
Ettevõtte strateegia
aitab määratleda teie äritegevuse erinevaid osasid ja tegevusi, mida on vaja teha, et olla edukas näitab detailselt, kust tuleb põhiline kasum ja käive ning miks aitab mõista klientide perspektiivi ja seda, miks nad ostavad teilt või konkurentidelt näitab, kuhu kontsentreerida peamised jõupingutused ja raha aitab välja töötada võimalused, kuidas kasumit parandada aitab mõista, miks olete teatud valdkonnas või ettevõtmises edukas või mitteedukas toob esile puuduvad oskused aitab kindlaks teha tegevused või tooteliinid, millest loobuda või mida ära müüa näitab, millistesse klientidesse tasub kõige enam panustada ja kuidas kasvatada nende lojaalsust
Richard Koch on 18 tunnustatud raamatu autor, kaasa arvatud ülieduka «80:20»-triloogia looja. Lisaks loengutele ja majanduse tulevikuprognoosidele on Koch ka edukas ettevõtja ja investor. Tema ettevõtete hulka kuuluvad Filofax, Belgo, Plymouth Gin, Capstone ja Betfair. Ta on erinevate ettevõtete juhtkonnas, kaasa arvatud mitmed riskikapitali firmad Luksemburgis ja Suurbritannias. Hariduse on ta omandanud Pennsylvania ja Oxfordi ülikoolis.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/strateegia-käsiraamat153235Strateegia käsiraamathttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/s/t/strateegia-kasiraamat.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/majandus, äri/Kõik teemad/eneseabi3011512125Vähe on raamatuid, mis juba esimesel leheküljel lugeja endasse haaravad ja kaasa mõtlema sunnivad, tekitades vastupandamatu kiusatuse loetut viivitamatult praktikas proovida. Üheks selliseks teoseks on Richard Kochi «Strateegia käsiraamat». Pole ka ime, sest raamatu on kirjutanud mees, kelle teoste hulka kuulub muuhulgas ülipopulaarne «80:20»-triloogia ning kelle majanduse tulevikuprognoosid on temast teinud lisaks hinnatud kirjanikule ka eduka ettevõtja ja investori. <br />Raamatu esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia. Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast. <br />Kui teose kaks esimest osa on praktikas koheselt rakendatavad strateegia-loomise käsiraamatud, siis raamatu kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kelledelt on autori arvates kõige enam õppida. See osa annab kiire ülevaate gurude mõttekäikudest ning vajalikud põhiteadmised erinevatest suundadest. Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse. Raamatu viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele. <br />Strateegia kasutamisel on alati võimalik ka selle väärkasutamine. Seepärast tuleb täpselt teada, mis see strateegia siiski on, milleks seda vaja läheb ja kuidas luua just enda ettevõttele sobiv strateegia. Kasulik on see nii äriüksuse tasemel kui ka kogu ettevõtet hõlmaval, korporatiivsel pinnal. Autori sõnul pole strateegiast kasu, kui üks rühm inimesi koostab plaani, teine rühm inimesi teeb soovitusi ja jälgib nende sooritamist. Uut strateegiat tuleb Kochi sõnul kohandada vastavalt tegelikele inimestevahelistele suhetele (töötajad, kliendid, tarnijad jne), seda tuleb järk-järgult tutvustada ning muuta vastavalt olude muutumisele. Strateegia aluseks olevate eelduste kehtivust peab pidevalt testima, tõestama ja ümber lükkama. See omakorda eeldab, et strateegia arengut peavad juhtima õiged inimesed. Äriüksuse strateegia peaks välja töötama iga strateegilise üksuse tegevjuht, korporatiivstrateegia aga juhataja ja tegevjuhid, kuid nende poolt loodut peaksid saama kontrollida ja mõjutada vaid parim osa üksuste juhtidest. <br />Loomulikult, alati on äriühingul võimalik palgata omale strateegiakonsultant kes kogu töö ära teeb ja kallis teenus õigustab end peaaegu alati. Kuid on üks asi mida need konsultandid Richard Kochi sõnul mitte kunagi ei ütle. Nimelt seda, et nende meetodite põhjal saavutatud edu ja kasum on saavutatavad ka siis kui tegevjuhid ise oskaksid strateegiat välja töötada. Veelgi enam, tulemused oleksid siis isegi veel paremad. <br /><br />Ettevõtte strateegia</b> <ul><li /> aitab määratleda teie äritegevuse erinevaid osasid ja tegevusi, mida on vaja teha, et olla edukas <li /> näitab detailselt, kust tuleb põhiline kasum ja käive ning miks <li /> aitab mõista klientide perspektiivi ja seda, miks nad ostavad teilt või konkurentidelt <li /> näitab, kuhu kontsentreerida peamised jõupingutused ja raha <li /> aitab välja töötada võimalused, kuidas kasumit parandada <li /> aitab mõista, miks olete teatud valdkonnas või ettevõtmises edukas või mitteedukas <li /> toob esile puuduvad oskused <li /> aitab kindlaks teha tegevused või tooteliinid, millest loobuda või mida ära müüa <li /> näitab, millistesse klientidesse tasub kõige enam panustada ja kuidas kasvatada nende lojaalsust </ul> <br /> <b>Richard Koch</b> on 18 tunnustatud raamatu autor, kaasa arvatud ülieduka «80:20»-triloogia looja. Lisaks loengutele ja majanduse tulevikuprognoosidele on Koch ka edukas ettevõtja ja investor. Tema ettevõtete hulka kuuluvad Filofax, Belgo, Plymouth Gin, Capstone ja Betfair. Ta on erinevate ettevõtete juhtkonnas, kaasa arvatud mitmed riskikapitali firmad Luksemburgis ja Suurbritannias. Hariduse on ta omandanud Pennsylvania ja Oxfordi ülikoolis. Vähe on raamatuid, mis juba esimesel leheküljel lugeja endasse haaravad ja kaasa mõtlema sunnivad, tekitades vastupandamatu kiusatuse loetut viivitamatult praktikas proovida. Üheks selliseks teoseks on Richard Kochi «Strateegia käsiraamat». Pole ka ime, sest raamatu on kirjutanud mees, kelle teoste hulka kuulub muuhulgas ülipopulaarne «80:20»-triloogia ning kelle majanduse tulevikuprognoosid on temast teinud lisaks hinnatud kirjanikule ka eduka ettevõtja ja investori. <br />Raamatu esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia. Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast. <br />Kui teose kaks esimest osa on praktikas koheselt rakendatavad strateegia-loomise käsiraamatud, siis raamatu kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kelledelt on autori arvates kõige enam õppida. See osa annab kiire ülevaate gurude mõttekäikudest ning vajalikud põhiteadmised erinevatest suundadest. Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse. Raamatu viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele. <br />Strateegia kasutamisel on alati võimalik ka selle väärkasutamine. Seepärast tuleb täpselt teada, mis see strateegia siiski on, milleks seda vaja läheb ja kuidas luua just enda ettevõttele sobiv strateegia. Kasulik on see nii äriüksuse tasemel kui ka kogu ettevõtet hõlmaval, korporatiivsel pinnal. Autori sõnul pole strateegiast kasu, kui üks rühm inimesi koostab plaani, teine rühm inimesi teeb soovitusi ja jälgib nende sooritamist. Uut strateegiat tuleb Kochi sõnul kohandada vastavalt tegelikele inimestevahelistele suhetele (töötajad, kliendid, tarnijad jne), seda tuleb järk-järgult tutvustada ning muuta vastavalt olude muutumisele. Strateegia aluseks olevate eelduste kehtivust peab pidevalt testima, tõestama ja ümber lükkama. See omakorda eeldab, et strateegia arengut peavad juhtima õiged inimesed. Äriüksuse strateegia peaks välja töötama iga strateegilise üksuse tegevjuht, korporatiivstrateegia aga juhataja ja tegevjuhid, kuid nende poolt loodut peaksid saama kontrollida ja mõjutada vaid parim osa üksuste juhtidest. <br />Loomulikult, alati on äriühingul võimalik palgata omale strateegiakonsultant kes kogu töö ära teeb ja kallis teenus õigustab end peaaegu alati. Kuid on üks asi mida need konsultandid Richard Kochi sõnul mitte kunagi ei ütle. Nimelt seda, et nende meetodite põhjal saavutatud edu ja kasum on saavutatavad ka siis kui tegevjuhid ise oskaksid strateegiat välja töötada. Veelgi enam, tulemused oleksid siis isegi veel paremad. <br /><br />Ettevõtte strateegia</b> <ul><li /> aitab määratleda teie äritegevuse erinevaid osasid ja tegevusi, mida on vaja teha, et olla edukas <li /> näitab detailselt, kust tuleb põhiline kasum ja käive ning miks <li /> aitab mõista klientide perspektiivi ja seda, miks nad ostavad teilt või konkurentidelt <li /> näitab, kuhu kontsentreerida peamised jõupingutused ja raha <li /> aitab välja töötada võimalused, kuidas kasumit parandada <li /> aitab mõista, miks olete teatud valdkonnas või ettevõtmises edukas või mitteedukas <li /> toob esile puuduvad oskused <li /> aitab kindlaks teha tegevused või tooteliinid, millest loobuda või mida ära müüa <li /> näitab, millistesse klientidesse tasub kõige enam panustada ja kuidas kasvatada nende lojaalsust </ul> <br /> <b>Richard Koch</b> on 18 tunnustatud raamatu autor, kaasa arvatud ülieduka «80:20»-triloogia looja. Lisaks loengutele ja majanduse tulevikuprognoosidele on Koch ka edukas ettevõtja ja investor. Tema ettevõtete hulka kuuluvad Filofax, Belgo, Plymouth Gin, Capstone ja Betfair. Ta on erinevate ettevõtete juhtkonnas, kaasa arvatud mitmed riskikapitali firmad Luksemburgis ja Suurbritannias. Hariduse on ta omandanud Pennsylvania ja Oxfordi ülikoolis.