Seitsme aasta eest 75-ndal eluaastal inimkonna hulgast lahkunud Poul Anderson liigitub tavakäsitluses ulmekirjanduse tugevaks keskmikuks. Hoolimata peamiselt pikema lühiproosa eest elu jooksul võidetud seitsmest Hugost ei saa teda nimetada ei ulmekirjanduse klassikuks (selle tiitli on endale reserveerinud poolteistkümmend aastat varem debüteerinud Asimov, Heinlein ja Clarke), miljonite lemmikuks (teoste tiraažid räägivad teist keelt) ega ka mitte kultusautoriks (tänaseni pole kirjanikul arvestatavat fännilehekülge internetis). Lähemal vaatlusel selgub siiski, et Andersoni varjujäämise võib suuresti taandada välistele põhjustele – tema loomingus puudub masse haarav keskne tähtteos või sari (ehkki võib-olla on mõnes alternatiivses universumis Murtud mõõk (1954) samasugune žanrit defineeriv teos nagu seda on samal aastal ilmunud Sõrmuste isand meie maailmas), samuti on ta looming sedavõrd mahukas, et sealt olulise väljasõelumine on töömahukas ettevõtmine isegi professionaalile. Andersoni pärandi osas on ka Eesti keeleruumis välja kujunenud tegelikkust moonutav olukord, kuna tema loomingust on tõlgitud kõik need romaanid, mis mingi nurga alt fantaasia (muinasfantastika) žanrisse kuuluvad, samal ajal on vaeslapse ossa jäänud niihästi Andersoni n.ö kodužanr (teaduslik fantastika) kui -formaat (jutustus). Käesoleva raamatu eesmärgiks ongi seda lünka täita ja tuua esile autori väljapaistvamad sooritused elemendis, milles ta kõige tugevam oli ja milles ta ühegi eelpoolmainitud kategooria suurusele alla ei jää, pigem vastupidi. Andri Riid
Seitsme aasta eest 75-ndal eluaastal inimkonna hulgast lahkunud Poul Anderson liigitub tavakäsitluses ulmekirjanduse tugevaks keskmikuks. Hoolimata peamiselt pikema lühiproosa eest elu jooksul võidetud seitsmest Hugost ei saa teda nimetada ei ulmekirjanduse klassikuks (selle tiitli on endale reserveerinud poolteistkümmend aastat varem debüteerinud Asimov, Heinlein ja Clarke), miljonite lemmikuks (teoste tiraažid räägivad teist keelt) ega ka mitte kultusautoriks (tänaseni pole kirjanikul arvestatavat fännilehekülge internetis). Lähemal vaatlusel selgub siiski, et Andersoni varjujäämise võib suuresti taandada välistele põhjustele – tema loomingus puudub masse haarav keskne tähtteos või sari (ehkki võib-olla on mõnes alternatiivses universumis Murtud mõõk (1954) samasugune žanrit defineeriv teos nagu seda on samal aastal ilmunud Sõrmuste isand meie maailmas), samuti on ta looming sedavõrd mahukas, et sealt olulise väljasõelumine on töömahukas ettevõtmine isegi professionaalile. Andersoni pärandi osas on ka Eesti keeleruumis välja kujunenud tegelikkust moonutav olukord, kuna tema loomingust on tõlgitud kõik need romaanid, mis mingi nurga alt fantaasia (muinasfantastika) žanrisse kuuluvad, samal ajal on vaeslapse ossa jäänud niihästi Andersoni n.ö kodužanr (teaduslik fantastika) kui -formaat (jutustus). Käesoleva raamatu eesmärgiks ongi seda lünka täita ja tuua esile autori väljapaistvamad sooritused elemendis, milles ta kõige tugevam oli ja milles ta ühegi eelpoolmainitud kategooria suurusele alla ei jää, pigem vastupidi. Andri Riid
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/taevarahvas153320Taevarahvashttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949420735-004.webp00EUROutOfStock/ilukirjandus/maailma ilukirjandus/ilukirjandus/ulme, fantaasia, õudus43451210Seitsme aasta eest 75-ndal eluaastal inimkonna hulgast lahkunud Poul Anderson liigitub tavakäsitluses ulmekirjanduse tugevaks keskmikuks. Hoolimata peamiselt pikema lühiproosa eest elu jooksul võidetud seitsmest Hugost ei saa teda nimetada ei ulmekirjanduse klassikuks (selle tiitli on endale reserveerinud poolteistkümmend aastat varem debüteerinud Asimov, Heinlein ja Clarke), miljonite lemmikuks (teoste tiraažid räägivad teist keelt) ega ka mitte kultusautoriks (tänaseni pole kirjanikul arvestatavat fännilehekülge internetis). Lähemal vaatlusel selgub siiski, et Andersoni varjujäämise võib suuresti taandada välistele põhjustele – tema loomingus puudub masse haarav keskne tähtteos või sari (ehkki võib-olla on mõnes alternatiivses universumis <i>Murtud mõõk</i> (1954) samasugune žanrit defineeriv teos nagu seda on samal aastal ilmunud <i>Sõrmuste isand</i> meie maailmas), samuti on ta looming sedavõrd mahukas, et sealt olulise väljasõelumine on töömahukas ettevõtmine isegi professionaalile.<br />Andersoni pärandi osas on ka Eesti keeleruumis välja kujunenud tegelikkust moonutav olukord, kuna tema loomingust on tõlgitud kõik need romaanid, mis mingi nurga alt fantaasia (muinasfantastika) žanrisse kuuluvad, samal ajal on vaeslapse ossa jäänud niihästi Andersoni n.ö kodužanr (teaduslik fantastika) kui -formaat (jutustus). Käesoleva raamatu eesmärgiks ongi seda lünka täita ja tuua esile autori väljapaistvamad sooritused elemendis, milles ta kõige tugevam oli ja milles ta ühegi eelpoolmainitud kategooria suurusele alla ei jää, pigem vastupidi.<br /><i>Andri Riid</i> Seitsme aasta eest 75-ndal eluaastal inimkonna hulgast lahkunud Poul Anderson liigitub tavakäsitluses ulmekirjanduse tugevaks keskmikuks. Hoolimata peamiselt pikema lühiproosa eest elu jooksul võidetud seitsmest Hugost ei saa teda nimetada ei ulmekirjanduse klassikuks (selle tiitli on endale reserveerinud poolteistkümmend aastat varem debüteerinud Asimov, Heinlein ja Clarke), miljonite lemmikuks (teoste tiraažid räägivad teist keelt) ega ka mitte kultusautoriks (tänaseni pole kirjanikul arvestatavat fännilehekülge internetis). Lähemal vaatlusel selgub siiski, et Andersoni varjujäämise võib suuresti taandada välistele põhjustele – tema loomingus puudub masse haarav keskne tähtteos või sari (ehkki võib-olla on mõnes alternatiivses universumis <i>Murtud mõõk</i> (1954) samasugune žanrit defineeriv teos nagu seda on samal aastal ilmunud <i>Sõrmuste isand</i> meie maailmas), samuti on ta looming sedavõrd mahukas, et sealt olulise väljasõelumine on töömahukas ettevõtmine isegi professionaalile.<br />Andersoni pärandi osas on ka Eesti keeleruumis välja kujunenud tegelikkust moonutav olukord, kuna tema loomingust on tõlgitud kõik need romaanid, mis mingi nurga alt fantaasia (muinasfantastika) žanrisse kuuluvad, samal ajal on vaeslapse ossa jäänud niihästi Andersoni n.ö kodužanr (teaduslik fantastika) kui -formaat (jutustus). Käesoleva raamatu eesmärgiks ongi seda lünka täita ja tuua esile autori väljapaistvamad sooritused elemendis, milles ta kõige tugevam oli ja milles ta ühegi eelpoolmainitud kategooria suurusele alla ei jää, pigem vastupidi.<br /><i>Andri Riid</i>