Inimene puutub iga päev kokku olukordadega, milles läheb vaja kõnelemis-, kirjutamis- või lugemisoskust: elektronkiri sõbrale, puhkuseavaldus juhatajale, ankeet dokumendi saamiseks või ootamatu sõnavõtt seminaril. Nendel hetkedel kurjustab ta iseenda või endise õpetajaga ja tõdeb, et seda oleks pidanud õppima koolis. Tekstiõpetuse aineraamat hõlmab valdkondi, millest igaüks vääriks ulatuslikumat käsitlust. Võrreldes eelkäijaga on õpik täienenud, juurde on tulnud kõneõpetuse teema, samas puudub siit ilukirjandusteksti käsitlus. Aineraamat on kogum üldtunnustatud teoreetilistest seisukohtadest, tekstinäidetest nii meistrite kui ka algajate sulest ja kinnistavatest ülesannetest. Olen veendunud, et noor inimene ei peaks õppima pelgalt kirjandit kirjutama, vaid erisuguseid tekste looma. Loomise lugu on keeruline ja väga individuaalne seega ei saa pakkuda üheülbalist ja ainuvõimalikku kirjutamisstrateegiat. Jäägu igaühele vabadus valida kõige sobilikum variant. Kõneõpetuse osa on üles ehitatud printsiibil lihtsalt keerulisele ja esialgu pole paberi ega sulepeaga midagi peale hakata. Elementaarse esinemisoskuse omandanud, võivad õpilased oma aega ja oskusi arvestades edasi liikuda retoorika kõrgematesse hoovustesse. Probleeme võivad tekitada tekstid, mille sisu ja vorm muutub koos ajaga, näiteks tarbetekstid. Tahes-tahtmata tuleks aastatetaguseid norme kontrollida ja mitte sattuda paanikasse, kui punkt on koma välja vahetanud. Rohkesti on viiteid sama teemat käsitlevatele allikatele, nende hulgas praegu kasutusel olevatele tekstiõpetuse õpikutele. Iga peatüki lõpus on just seda teemat puudutavate teoste loetelu, millest võib lisateavet leida nii õpetaja kui ka õpilane ja mida on oma töös kasutanud ka aineraamatu autor. Aineraamat pole mõeldud kaanest kaaneni valikuta läbitöötamiseks, vaid õigel ajal õiges kohas abiliseks, näiteks teatud tüüpi teksti põhitunnuseid ja ülesehitusprintsiipe analüüsides, vajalikke tekste otsides ja näidistöödega tutvudes. Viimati nimetatute paigutamise raamatusse tingis ühelt poolt õpilaste soov lugeda mõnd samalaadset tööd, et saada kinnitust oma ideele või juhinduda eeskujust, ja teiselt poolt autori soov näidata kirjutaja ja analüüsija lähedust.
Inimene puutub iga päev kokku olukordadega, milles läheb vaja kõnelemis-, kirjutamis- või lugemisoskust: elektronkiri sõbrale, puhkuseavaldus juhatajale, ankeet dokumendi saamiseks või ootamatu sõnavõtt seminaril. Nendel hetkedel kurjustab ta iseenda või endise õpetajaga ja tõdeb, et seda oleks pidanud õppima koolis. Tekstiõpetuse aineraamat hõlmab valdkondi, millest igaüks vääriks ulatuslikumat käsitlust. Võrreldes eelkäijaga on õpik täienenud, juurde on tulnud kõneõpetuse teema, samas puudub siit ilukirjandusteksti käsitlus. Aineraamat on kogum üldtunnustatud teoreetilistest seisukohtadest, tekstinäidetest nii meistrite kui ka algajate sulest ja kinnistavatest ülesannetest. Olen veendunud, et noor inimene ei peaks õppima pelgalt kirjandit kirjutama, vaid erisuguseid tekste looma. Loomise lugu on keeruline ja väga individuaalne seega ei saa pakkuda üheülbalist ja ainuvõimalikku kirjutamisstrateegiat. Jäägu igaühele vabadus valida kõige sobilikum variant. Kõneõpetuse osa on üles ehitatud printsiibil lihtsalt keerulisele ja esialgu pole paberi ega sulepeaga midagi peale hakata. Elementaarse esinemisoskuse omandanud, võivad õpilased oma aega ja oskusi arvestades edasi liikuda retoorika kõrgematesse hoovustesse. Probleeme võivad tekitada tekstid, mille sisu ja vorm muutub koos ajaga, näiteks tarbetekstid. Tahes-tahtmata tuleks aastatetaguseid norme kontrollida ja mitte sattuda paanikasse, kui punkt on koma välja vahetanud. Rohkesti on viiteid sama teemat käsitlevatele allikatele, nende hulgas praegu kasutusel olevatele tekstiõpetuse õpikutele. Iga peatüki lõpus on just seda teemat puudutavate teoste loetelu, millest võib lisateavet leida nii õpetaja kui ka õpilane ja mida on oma töös kasutanud ka aineraamatu autor. Aineraamat pole mõeldud kaanest kaaneni valikuta läbitöötamiseks, vaid õigel ajal õiges kohas abiliseks, näiteks teatud tüüpi teksti põhitunnuseid ja ülesehitusprintsiipe analüüsides, vajalikke tekste otsides ja näidistöödega tutvudes. Viimati nimetatute paigutamise raamatusse tingis ühelt poolt õpilaste soov lugeda mõnd samalaadset tööd, et saada kinnitust oma ideele või juhinduda eeskujust, ja teiselt poolt autori soov näidata kirjutaja ja analüüsija lähedust.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/teksti-ja-kõneõpetus_200374901Teksti- ja kõneõpetushttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/t/e/teksti-ja-koneopetus_2003.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/õpikud11712125Inimene puutub iga päev kokku olukordadega, milles läheb vaja kõnelemis-, kirjutamis- või lugemisoskust: elektronkiri sõbrale, puhkuseavaldus juhatajale, ankeet dokumendi saamiseks või ootamatu sõnavõtt seminaril. Nendel hetkedel kurjustab ta iseenda või endise õpetajaga ja tõdeb, et seda oleks pidanud õppima koolis. <br />Tekstiõpetuse aineraamat hõlmab valdkondi, millest igaüks vääriks ulatuslikumat käsitlust. Võrreldes eelkäijaga on õpik täienenud, juurde on tulnud kõneõpetuse teema, samas puudub siit ilukirjandusteksti käsitlus. <br />Aineraamat on kogum üldtunnustatud teoreetilistest seisukohtadest, tekstinäidetest nii meistrite kui ka algajate sulest ja kinnistavatest ülesannetest. Olen veendunud, et noor inimene ei peaks õppima pelgalt kirjandit kirjutama, vaid erisuguseid tekste looma. Loomise lugu on keeruline ja väga individuaalne seega ei saa pakkuda üheülbalist ja ainuvõimalikku kirjutamisstrateegiat. Jäägu igaühele vabadus valida kõige sobilikum variant. <br />Kõneõpetuse osa on üles ehitatud printsiibil lihtsalt keerulisele ja esialgu pole paberi ega sulepeaga midagi peale hakata. Elementaarse esinemisoskuse omandanud, võivad õpilased oma aega ja oskusi arvestades edasi liikuda retoorika kõrgematesse hoovustesse. <br />Probleeme võivad tekitada tekstid, mille sisu ja vorm muutub koos ajaga, näiteks tarbetekstid. Tahes-tahtmata tuleks aastatetaguseid norme kontrollida ja mitte sattuda paanikasse, kui punkt on koma välja vahetanud. <br />Rohkesti on viiteid sama teemat käsitlevatele allikatele, nende hulgas praegu kasutusel olevatele tekstiõpetuse õpikutele. Iga peatüki lõpus on just seda teemat puudutavate teoste loetelu, millest võib lisateavet leida nii õpetaja kui ka õpilane ja mida on oma töös kasutanud ka aineraamatu autor. <br />Aineraamat pole mõeldud kaanest kaaneni valikuta läbitöötamiseks, vaid õigel ajal õiges kohas abiliseks, näiteks teatud tüüpi teksti põhitunnuseid ja ülesehitusprintsiipe analüüsides, vajalikke tekste otsides ja näidistöödega tutvudes. Viimati nimetatute paigutamise raamatusse tingis ühelt poolt õpilaste soov lugeda mõnd samalaadset tööd, et saada kinnitust oma ideele või juhinduda eeskujust, ja teiselt poolt autori soov näidata kirjutaja ja analüüsija lähedust. Inimene puutub iga päev kokku olukordadega, milles läheb vaja kõnelemis-, kirjutamis- või lugemisoskust: elektronkiri sõbrale, puhkuseavaldus juhatajale, ankeet dokumendi saamiseks või ootamatu sõnavõtt seminaril. Nendel hetkedel kurjustab ta iseenda või endise õpetajaga ja tõdeb, et seda oleks pidanud õppima koolis. <br />Tekstiõpetuse aineraamat hõlmab valdkondi, millest igaüks vääriks ulatuslikumat käsitlust. Võrreldes eelkäijaga on õpik täienenud, juurde on tulnud kõneõpetuse teema, samas puudub siit ilukirjandusteksti käsitlus. <br />Aineraamat on kogum üldtunnustatud teoreetilistest seisukohtadest, tekstinäidetest nii meistrite kui ka algajate sulest ja kinnistavatest ülesannetest. Olen veendunud, et noor inimene ei peaks õppima pelgalt kirjandit kirjutama, vaid erisuguseid tekste looma. Loomise lugu on keeruline ja väga individuaalne seega ei saa pakkuda üheülbalist ja ainuvõimalikku kirjutamisstrateegiat. Jäägu igaühele vabadus valida kõige sobilikum variant. <br />Kõneõpetuse osa on üles ehitatud printsiibil lihtsalt keerulisele ja esialgu pole paberi ega sulepeaga midagi peale hakata. Elementaarse esinemisoskuse omandanud, võivad õpilased oma aega ja oskusi arvestades edasi liikuda retoorika kõrgematesse hoovustesse. <br />Probleeme võivad tekitada tekstid, mille sisu ja vorm muutub koos ajaga, näiteks tarbetekstid. Tahes-tahtmata tuleks aastatetaguseid norme kontrollida ja mitte sattuda paanikasse, kui punkt on koma välja vahetanud. <br />Rohkesti on viiteid sama teemat käsitlevatele allikatele, nende hulgas praegu kasutusel olevatele tekstiõpetuse õpikutele. Iga peatüki lõpus on just seda teemat puudutavate teoste loetelu, millest võib lisateavet leida nii õpetaja kui ka õpilane ja mida on oma töös kasutanud ka aineraamatu autor. <br />Aineraamat pole mõeldud kaanest kaaneni valikuta läbitöötamiseks, vaid õigel ajal õiges kohas abiliseks, näiteks teatud tüüpi teksti põhitunnuseid ja ülesehitusprintsiipe analüüsides, vajalikke tekste otsides ja näidistöödega tutvudes. Viimati nimetatute paigutamise raamatusse tingis ühelt poolt õpilaste soov lugeda mõnd samalaadset tööd, et saada kinnitust oma ideele või juhinduda eeskujust, ja teiselt poolt autori soov näidata kirjutaja ja analüüsija lähedust.