The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
See raamat on koostatud ebatavaliselt: lehekülg-, lõik- ja ridahaaval on siia kogutud mõtteid V. Suhhomlinski (1918-1970) arvukatest raamatutest ja artiklitest. Lugejal on võimalus tutvuda tema seisukohtadega, mis puudutavad laste kasvatamist perekonnas ja koolis ning kommunistliku kõlbluse kujundamist. «Pedagoogikast peab saama teadus igaühele,» kirjutas V. Suhhomlinski. Lapsevanemad, õpetajad, kasvatajad - kõik, keda puudutavad kasvatusküsimused, leiavad sellest raamatust niihästi praktilisi nõuandeid kui ka teadlase mõtisklusi pedagoogika elulistest probleemidest.
«Mis on olnud peamine minu elus? Vastan kõhklematult - armastus laste vastu. Minu pedagoogiliste tõekspidamiste alfaks ja oomegaks on sügav usk sellesse, et inimene on säärane, nagu on tema kujutlus õnnest.» «Väikese inimese vaimset maailma ei tohi taandada õppimisele. Kui hakkame taotlema, et tunnid neelaksid lapse kogu vaimse jõu, muutuks tema elu talumatuks. Ta ei pea olema paljalt koolijüts, vaid eelkõige mitmekülgsete huvide, tarvete ja püüdlustega inimene.» «Hea õpetaja saab olla üksnes siis, kui ollakse hea kasvataja... Kasvatustööst osavõtuta pole õpetaja kogu pedagoogiline kultuur ega teadmised midagi muud, kui üksnes kasutu ballast.» «Minu arvates on sõna ja ilu kõige paremad noore hinge mõjutusvahendid. Õpetaja sõna on kasvandiku hinge mõjutamise asendamatu instrument. Kasvatuskunst tähendab eelkõige oskust kõnelda, oskust inimsüdame poole pöörduda. Olen kindlalt veendunud, et paljudel koolikonfliktidel, mis küllalt sageli lõpevad suure pahandusega, on üks algpõhjus - õpetaja oskamatus õpilastega rääkida.»
See raamat on koostatud ebatavaliselt: lehekülg-, lõik- ja ridahaaval on siia kogutud mõtteid V. Suhhomlinski (1918-1970) arvukatest raamatutest ja artiklitest. Lugejal on võimalus tutvuda tema seisukohtadega, mis puudutavad laste kasvatamist perekonnas ja koolis ning kommunistliku kõlbluse kujundamist. «Pedagoogikast peab saama teadus igaühele,» kirjutas V. Suhhomlinski. Lapsevanemad, õpetajad, kasvatajad - kõik, keda puudutavad kasvatusküsimused, leiavad sellest raamatust niihästi praktilisi nõuandeid kui ka teadlase mõtisklusi pedagoogika elulistest probleemidest.
«Mis on olnud peamine minu elus? Vastan kõhklematult - armastus laste vastu. Minu pedagoogiliste tõekspidamiste alfaks ja oomegaks on sügav usk sellesse, et inimene on säärane, nagu on tema kujutlus õnnest.» «Väikese inimese vaimset maailma ei tohi taandada õppimisele. Kui hakkame taotlema, et tunnid neelaksid lapse kogu vaimse jõu, muutuks tema elu talumatuks. Ta ei pea olema paljalt koolijüts, vaid eelkõige mitmekülgsete huvide, tarvete ja püüdlustega inimene.» «Hea õpetaja saab olla üksnes siis, kui ollakse hea kasvataja... Kasvatustööst osavõtuta pole õpetaja kogu pedagoogiline kultuur ega teadmised midagi muud, kui üksnes kasutu ballast.» «Minu arvates on sõna ja ilu kõige paremad noore hinge mõjutusvahendid. Õpetaja sõna on kasvandiku hinge mõjutamise asendamatu instrument. Kasvatuskunst tähendab eelkõige oskust kõnelda, oskust inimsüdame poole pöörduda. Olen kindlalt veendunud, et paljudel koolikonfliktidel, mis küllalt sageli lõpevad suure pahandusega, on üks algpõhjus - õpetaja oskamatus õpilastega rääkida.»
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/vassili-suhhomlinski-mõtteid-kasvatusest128195Vassili Suhhomlinski mõtteid kasvatusesthttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/v/a/vassili-suhhomlinski-motteid-kasvatusest.jpg55EURInStock/Kõik teemad/perekond ja kodu/kasvatus/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus5995121251185See raamat on koostatud ebatavaliselt: lehekülg-, lõik- ja ridahaaval on siia kogutud mõtteid V. Suhhomlinski (1918-1970) arvukatest raamatutest ja artiklitest. Lugejal on võimalus tutvuda tema seisukohtadega, mis puudutavad laste kasvatamist perekonnas ja koolis ning kommunistliku kõlbluse kujundamist. <br />«Pedagoogikast peab saama teadus igaühele,» kirjutas V. Suhhomlinski. Lapsevanemad, õpetajad, kasvatajad - kõik, keda puudutavad kasvatusküsimused, leiavad sellest raamatust niihästi praktilisi nõuandeid kui ka teadlase mõtisklusi pedagoogika elulistest probleemidest. <br /> <br /> «Mis on olnud peamine minu elus? Vastan kõhklematult - <i>armastus laste vastu</i>. Minu pedagoogiliste tõekspidamiste alfaks ja oomegaks on sügav usk sellesse, et inimene on säärane, nagu on tema kujutlus õnnest.» <br />«Väikese inimese vaimset maailma ei tohi taandada õppimisele. Kui hakkame taotlema, et tunnid neelaksid lapse kogu vaimse jõu, muutuks tema elu talumatuks. Ta ei pea olema paljalt koolijüts, vaid eelkõige mitmekülgsete huvide, tarvete ja püüdlustega inimene.» <br /> «Hea õpetaja saab olla üksnes siis, kui ollakse hea kasvataja... Kasvatustööst osavõtuta pole õpetaja kogu pedagoogiline kultuur ega teadmised midagi muud, kui üksnes kasutu ballast.» <br />«Minu arvates on <i>sõna</i> ja <i>ilu</i> kõige paremad noore hinge mõjutusvahendid. Õpetaja sõna on kasvandiku hinge mõjutamise asendamatu instrument. Kasvatuskunst tähendab eelkõige oskust kõnelda, oskust inimsüdame poole pöörduda. Olen kindlalt veendunud, et paljudel koolikonfliktidel, mis küllalt sageli lõpevad suure pahandusega, on üks algpõhjus - õpetaja oskamatus õpilastega rääkida.» See raamat on koostatud ebatavaliselt: lehekülg-, lõik- ja ridahaaval on siia kogutud mõtteid V. Suhhomlinski (1918-1970) arvukatest raamatutest ja artiklitest. Lugejal on võimalus tutvuda tema seisukohtadega, mis puudutavad laste kasvatamist perekonnas ja koolis ning kommunistliku kõlbluse kujundamist. <br />«Pedagoogikast peab saama teadus igaühele,» kirjutas V. Suhhomlinski. Lapsevanemad, õpetajad, kasvatajad - kõik, keda puudutavad kasvatusküsimused, leiavad sellest raamatust niihästi praktilisi nõuandeid kui ka teadlase mõtisklusi pedagoogika elulistest probleemidest. <br /> <br /> «Mis on olnud peamine minu elus? Vastan kõhklematult - <i>armastus laste vastu</i>. Minu pedagoogiliste tõekspidamiste alfaks ja oomegaks on sügav usk sellesse, et inimene on säärane, nagu on tema kujutlus õnnest.» <br />«Väikese inimese vaimset maailma ei tohi taandada õppimisele. Kui hakkame taotlema, et tunnid neelaksid lapse kogu vaimse jõu, muutuks tema elu talumatuks. Ta ei pea olema paljalt koolijüts, vaid eelkõige mitmekülgsete huvide, tarvete ja püüdlustega inimene.» <br /> «Hea õpetaja saab olla üksnes siis, kui ollakse hea kasvataja... Kasvatustööst osavõtuta pole õpetaja kogu pedagoogiline kultuur ega teadmised midagi muud, kui üksnes kasutu ballast.» <br />«Minu arvates on <i>sõna</i> ja <i>ilu</i> kõige paremad noore hinge mõjutusvahendid. Õpetaja sõna on kasvandiku hinge mõjutamise asendamatu instrument. Kasvatuskunst tähendab eelkõige oskust kõnelda, oskust inimsüdame poole pöörduda. Olen kindlalt veendunud, et paljudel koolikonfliktidel, mis küllalt sageli lõpevad suure pahandusega, on üks algpõhjus - õpetaja oskamatus õpilastega rääkida.»