The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Õpetaja peab oskama vaadelda klassi mitte ühtse massina, vaid kollektiivina, mis koosneb paljudest eripalgelistest õpilastest; kasvatades kollektiivi, peab ta kasvatama iga üksikut õpilast. Õpilase põhjaliku tundmaõppimise kohustus lasub eeskätt klassijuhatajal. Kool peab senisest suuremal määral tegelema õpilaste kutsevalikuga. Käesolev töö on kirjutatud põhiliselt vanemast koolieast lähtudes. Siin käsitletakse õpilase tundmaõppimise ja tema kohta pedagoogiliste karakteristikate koostamise ajalugu; vaadeldakse, milliseid õpilase omadusi on vaja pedagoogilises töös tundma õppida; pühendutakse õpilase tundmaõppimise meetoditele ning käsitletakse pedagoogilise karakteristika koostamisega seoses olevaid küsimusi.
Õpetaja peab oskama vaadelda klassi mitte ühtse massina, vaid kollektiivina, mis koosneb paljudest eripalgelistest õpilastest; kasvatades kollektiivi, peab ta kasvatama iga üksikut õpilast. Õpilase põhjaliku tundmaõppimise kohustus lasub eeskätt klassijuhatajal. Kool peab senisest suuremal määral tegelema õpilaste kutsevalikuga. Käesolev töö on kirjutatud põhiliselt vanemast koolieast lähtudes. Siin käsitletakse õpilase tundmaõppimise ja tema kohta pedagoogiliste karakteristikate koostamise ajalugu; vaadeldakse, milliseid õpilase omadusi on vaja pedagoogilises töös tundma õppida; pühendutakse õpilase tundmaõppimise meetoditele ning käsitletakse pedagoogilise karakteristika koostamisega seoses olevaid küsimusi.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/õpilase-individuaalsus-ja-klassijuhataja104302Õpilase individuaalsus ja klassijuhatajahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/o/p/opilase-individuaalsus-ja-klassijuhataja.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus951212585Õpetaja peab oskama vaadelda klassi mitte ühtse massina, vaid kollektiivina, mis koosneb paljudest eripalgelistest õpilastest; kasvatades kollektiivi, peab ta kasvatama iga üksikut õpilast. Õpilase põhjaliku tundmaõppimise kohustus lasub eeskätt klassijuhatajal. Kool peab senisest suuremal määral tegelema õpilaste kutsevalikuga. <br />Käesolev töö on kirjutatud põhiliselt vanemast koolieast lähtudes. Siin käsitletakse õpilase tundmaõppimise ja tema kohta pedagoogiliste karakteristikate koostamise ajalugu; vaadeldakse, milliseid õpilase omadusi on vaja pedagoogilises töös tundma õppida; pühendutakse õpilase tundmaõppimise meetoditele ning käsitletakse pedagoogilise karakteristika koostamisega seoses olevaid küsimusi. Õpetaja peab oskama vaadelda klassi mitte ühtse massina, vaid kollektiivina, mis koosneb paljudest eripalgelistest õpilastest; kasvatades kollektiivi, peab ta kasvatama iga üksikut õpilast. Õpilase põhjaliku tundmaõppimise kohustus lasub eeskätt klassijuhatajal. Kool peab senisest suuremal määral tegelema õpilaste kutsevalikuga. <br />Käesolev töö on kirjutatud põhiliselt vanemast koolieast lähtudes. Siin käsitletakse õpilase tundmaõppimise ja tema kohta pedagoogiliste karakteristikate koostamise ajalugu; vaadeldakse, milliseid õpilase omadusi on vaja pedagoogilises töös tundma õppida; pühendutakse õpilase tundmaõppimise meetoditele ning käsitletakse pedagoogilise karakteristika koostamisega seoses olevaid küsimusi.