The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Selle raamatu eesmärgiks on aidata sul, austatud lugeja, mõista nii konfliktide kui ka vastuolude olemust, anda sulle teadmisi konfliktide lahendamise võtetest. Võrreldes esmatrükiga (2010) on käesolevas raamatus mitmeid täiendusi. Juhtimiskäitumise peatükis räägitakse juhi käitumisviisidest korralduse andmisel, delegeerimisel ja tagasiside loomisel. Lisatud on organisatsioonikultuuri käsitlus ja peatükk probleemide lahendamisest. Esitatakse juhtimisstiilide analüüse ja näiteid. On ka muid väiksemaid täiendusi.
Raamatu autor Heiki Krips on töötanud õppejõuna suhtlemispsühholoogia valdkonnas üle 25 aasta. Alates 2001. aastast töötab autor Tartu ülikoolis, õpetades põhiliselt selliseid kursusi, nagu juhtimiskäitumine, pedagoogiline suhtlemine, läbirääkimised, esinemisoskus, enesekehtestamine, sotsiaalsed ja kommunikatiivsed oskused.
Selle raamatu eesmärgiks on aidata sul, austatud lugeja, mõista nii konfliktide kui ka vastuolude olemust, anda sulle teadmisi konfliktide lahendamise võtetest. Võrreldes esmatrükiga (2010) on käesolevas raamatus mitmeid täiendusi. Juhtimiskäitumise peatükis räägitakse juhi käitumisviisidest korralduse andmisel, delegeerimisel ja tagasiside loomisel. Lisatud on organisatsioonikultuuri käsitlus ja peatükk probleemide lahendamisest. Esitatakse juhtimisstiilide analüüse ja näiteid. On ka muid väiksemaid täiendusi.
Raamatu autor Heiki Krips on töötanud õppejõuna suhtlemispsühholoogia valdkonnas üle 25 aasta. Alates 2001. aastast töötab autor Tartu ülikoolis, õpetades põhiliselt selliseid kursusi, nagu juhtimiskäitumine, pedagoogiline suhtlemine, läbirääkimised, esinemisoskus, enesekehtestamine, sotsiaalsed ja kommunikatiivsed oskused.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/konfliktidest-ja-suhtlemisoskustest-õpetamisel-ning-juhtimisel_201948844Konfliktidest ja suhtlemisoskustest õpetamisel ning juhtimiselhttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/k/o/konfliktidest-ja-suhtlemisoskustest-opetamisel-ning-juhtimisel_2019.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/ettevõtted, organisatsioonid, asutused/Kõik teemad/tervis ja elustiil/suhted, käitumine/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus328395121251585Selle raamatu eesmärgiks on aidata sul, austatud lugeja, mõista nii konfliktide kui ka vastuolude olemust, anda sulle teadmisi konfliktide lahendamise võtetest. Võrreldes esmatrükiga (2010) on käesolevas raamatus mitmeid täiendusi. Juhtimiskäitumise peatükis räägitakse juhi käitumisviisidest korralduse andmisel, delegeerimisel ja tagasiside loomisel. Lisatud on organisatsioonikultuuri käsitlus ja peatükk probleemide lahendamisest. Esitatakse juhtimisstiilide analüüse ja näiteid. On ka muid väiksemaid täiendusi.<br /><br />Raamatu autor Heiki Krips on töötanud õppejõuna suhtlemispsühholoogia valdkonnas üle 25 aasta. Alates 2001. aastast töötab autor Tartu ülikoolis, õpetades põhiliselt selliseid kursusi, nagu juhtimiskäitumine, pedagoogiline suhtlemine, läbirääkimised, esinemisoskus, enesekehtestamine, sotsiaalsed ja kommunikatiivsed oskused. <br /> <br />Kolmas juurdetrükk. Selle raamatu eesmärgiks on aidata sul, austatud lugeja, mõista nii konfliktide kui ka vastuolude olemust, anda sulle teadmisi konfliktide lahendamise võtetest. Võrreldes esmatrükiga (2010) on käesolevas raamatus mitmeid täiendusi. Juhtimiskäitumise peatükis räägitakse juhi käitumisviisidest korralduse andmisel, delegeerimisel ja tagasiside loomisel. Lisatud on organisatsioonikultuuri käsitlus ja peatükk probleemide lahendamisest. Esitatakse juhtimisstiilide analüüse ja näiteid. On ka muid väiksemaid täiendusi.<br /><br />Raamatu autor Heiki Krips on töötanud õppejõuna suhtlemispsühholoogia valdkonnas üle 25 aasta. Alates 2001. aastast töötab autor Tartu ülikoolis, õpetades põhiliselt selliseid kursusi, nagu juhtimiskäitumine, pedagoogiline suhtlemine, läbirääkimised, esinemisoskus, enesekehtestamine, sotsiaalsed ja kommunikatiivsed oskused. <br /> <br />Kolmas juurdetrükk.