The store will not work correctly when cookies are disabled.
Raamatukoi kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimimine, pakkuda paremat kasutajamugavust, mõõta e-poe külastatavust ning kuvada teile personaalseid pakkumisi ja reklaame. Klõpsates 'Nõustun', annate oma nõusoleku vajalike ja valikuliste küpsiste kasutamiseks.
Gümnaasiumi eesti keele kui teise keele õppekirjanduse sari koosneb kolmest õppekomplektist. Igasse õppekomplekti kuulub kaheosaline õpik ja töövihik.
Õppekomplektide sarja loomisel lähtutakse kommunikatiivse keeleõppe ja aktiivõppe põhimõtetest, eesti keele kui teise keele uuendatavast ainekavast ja Euroopa keeleõppe raamdokumendi tasemekirjeldustest. Õppekomplektid on loogilise ülesehitusega, muutudes järk-järgult nõudlikumaks. Esimene õppekomplekt on tasemel B2.1 ja aitab eri õppijate tasemeid ühtlustada. Teine õppekomplekt on tasemel B2.2 ja kolmas C1.1.
Õpikutes on eri tüüpi autentsed eakohaselt huvitavad lugemis- ja kuulamistekstid, mille juures on mitmekesised tekstimõistmisülesanded. Kuulamistekstide lingid on õpikus – õppijad saavad neid kasutades tekste igal ajal ise kuulata. Rääkimisharjutusteks on arutlus- ja vestlusülesanded, mis arendavad nii oma arvamuse väljendamise kui ka väitlus- ja esinemispädevust. Kirjutamisoskust harjutatakse eri tüüpi poolametlike ja mitteametlike tekstide loomise kaudu, esitatud on tekstinäidised ja nende juurde loodud ülesanded. Grammatikateemasid ja sõnavara käsitletakse tasemekohaselt ning läbitava teemaga seotult. Grammatikaharjutused arendavad õppijate keeleteadlikkust ja seovad grammatika osaoskuste arenguga. Sõnavaraharjutused laiendavad õppijate sõnavara ning õpetavad pöörama tähelepanu sobivale sõnavalikule.
Iga õpitav teema on tervik, mille võtab kokku projektülesanne. Õpikute harjutused on aktiivsed, motiveerivad ja loovad, kasutatakse ka mängulisuse ja improvisatsiooni põhimõtteid. Töövihikute harjutused kinnistavad õpikus käsitletut. Õppekomplektide järgi õppimine tõstab õppijate õpimotivatsiooni, arendab tõhusalt eesti keele oskust, võimaldab edukalt sooritada eksamid ning saada eesti keelega hakkama keelekeskkonnas.
Gümnaasiumi eesti keele kui teise keele õppekirjanduse sari koosneb kolmest õppekomplektist. Igasse õppekomplekti kuulub kaheosaline õpik ja töövihik.
Õppekomplektide sarja loomisel lähtutakse kommunikatiivse keeleõppe ja aktiivõppe põhimõtetest, eesti keele kui teise keele uuendatavast ainekavast ja Euroopa keeleõppe raamdokumendi tasemekirjeldustest. Õppekomplektid on loogilise ülesehitusega, muutudes järk-järgult nõudlikumaks. Esimene õppekomplekt on tasemel B2.1 ja aitab eri õppijate tasemeid ühtlustada. Teine õppekomplekt on tasemel B2.2 ja kolmas C1.1.
Õpikutes on eri tüüpi autentsed eakohaselt huvitavad lugemis- ja kuulamistekstid, mille juures on mitmekesised tekstimõistmisülesanded. Kuulamistekstide lingid on õpikus – õppijad saavad neid kasutades tekste igal ajal ise kuulata. Rääkimisharjutusteks on arutlus- ja vestlusülesanded, mis arendavad nii oma arvamuse väljendamise kui ka väitlus- ja esinemispädevust. Kirjutamisoskust harjutatakse eri tüüpi poolametlike ja mitteametlike tekstide loomise kaudu, esitatud on tekstinäidised ja nende juurde loodud ülesanded. Grammatikateemasid ja sõnavara käsitletakse tasemekohaselt ning läbitava teemaga seotult. Grammatikaharjutused arendavad õppijate keeleteadlikkust ja seovad grammatika osaoskuste arenguga. Sõnavaraharjutused laiendavad õppijate sõnavara ning õpetavad pöörama tähelepanu sobivale sõnavalikule.
Iga õpitav teema on tervik, mille võtab kokku projektülesanne. Õpikute harjutused on aktiivsed, motiveerivad ja loovad, kasutatakse ka mängulisuse ja improvisatsiooni põhimõtteid. Töövihikute harjutused kinnistavad õpikus käsitletut. Õppekomplektide järgi õppimine tõstab õppijate õpimotivatsiooni, arendab tõhusalt eesti keele oskust, võimaldab edukalt sooritada eksamid ning saada eesti keelega hakkama keelekeskkonnas.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/sõnajalaõis_2019_r028187248758Sõnajalaõis 1. osahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/s/o/sonajalaois_2019_r0281872_1.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/õpikud/eesti keel ja kirjandus11812125117Gümnaasiumi eesti keele kui teise keele õppekirjanduse sari koosneb kolmest õppekomplektist. Igasse õppekomplekti kuulub kaheosaline õpik ja töövihik.<br /><br />Õppekomplektide sarja loomisel lähtutakse kommunikatiivse keeleõppe ja aktiivõppe põhimõtetest, eesti keele kui teise keele uuendatavast ainekavast ja Euroopa keeleõppe raamdokumendi tasemekirjeldustest. Õppekomplektid on loogilise ülesehitusega, muutudes järk-järgult nõudlikumaks. Esimene õppekomplekt on tasemel B2.1 ja aitab eri õppijate tasemeid ühtlustada. Teine õppekomplekt on tasemel B2.2 ja kolmas C1.1.<br /><br />Õpikutes on eri tüüpi autentsed eakohaselt huvitavad lugemis- ja kuulamistekstid, mille juures on mitmekesised tekstimõistmisülesanded. Kuulamistekstide lingid on õpikus – õppijad saavad neid kasutades tekste igal ajal ise kuulata. Rääkimisharjutusteks on arutlus- ja vestlusülesanded, mis arendavad nii oma arvamuse väljendamise kui ka väitlus- ja esinemispädevust. Kirjutamisoskust harjutatakse eri tüüpi poolametlike ja mitteametlike tekstide loomise kaudu, esitatud on tekstinäidised ja nende juurde loodud ülesanded. Grammatikateemasid ja sõnavara käsitletakse tasemekohaselt ning läbitava teemaga seotult. Grammatikaharjutused arendavad õppijate keeleteadlikkust ja seovad grammatika osaoskuste arenguga. Sõnavaraharjutused laiendavad õppijate sõnavara ning õpetavad pöörama tähelepanu sobivale sõnavalikule.<br /><br />Iga õpitav teema on tervik, mille võtab kokku projektülesanne. Õpikute harjutused on aktiivsed, motiveerivad ja loovad, kasutatakse ka mängulisuse ja improvisatsiooni põhimõtteid. Töövihikute harjutused kinnistavad õpikus käsitletut. Õppekomplektide järgi õppimine tõstab õppijate õpimotivatsiooni, arendab tõhusalt eesti keele oskust, võimaldab edukalt sooritada eksamid ning saada eesti keelega hakkama keelekeskkonnas. Gümnaasiumi eesti keele kui teise keele õppekirjanduse sari koosneb kolmest õppekomplektist. Igasse õppekomplekti kuulub kaheosaline õpik ja töövihik.<br /><br />Õppekomplektide sarja loomisel lähtutakse kommunikatiivse keeleõppe ja aktiivõppe põhimõtetest, eesti keele kui teise keele uuendatavast ainekavast ja Euroopa keeleõppe raamdokumendi tasemekirjeldustest. Õppekomplektid on loogilise ülesehitusega, muutudes järk-järgult nõudlikumaks. Esimene õppekomplekt on tasemel B2.1 ja aitab eri õppijate tasemeid ühtlustada. Teine õppekomplekt on tasemel B2.2 ja kolmas C1.1.<br /><br />Õpikutes on eri tüüpi autentsed eakohaselt huvitavad lugemis- ja kuulamistekstid, mille juures on mitmekesised tekstimõistmisülesanded. Kuulamistekstide lingid on õpikus – õppijad saavad neid kasutades tekste igal ajal ise kuulata. Rääkimisharjutusteks on arutlus- ja vestlusülesanded, mis arendavad nii oma arvamuse väljendamise kui ka väitlus- ja esinemispädevust. Kirjutamisoskust harjutatakse eri tüüpi poolametlike ja mitteametlike tekstide loomise kaudu, esitatud on tekstinäidised ja nende juurde loodud ülesanded. Grammatikateemasid ja sõnavara käsitletakse tasemekohaselt ning läbitava teemaga seotult. Grammatikaharjutused arendavad õppijate keeleteadlikkust ja seovad grammatika osaoskuste arenguga. Sõnavaraharjutused laiendavad õppijate sõnavara ning õpetavad pöörama tähelepanu sobivale sõnavalikule.<br /><br />Iga õpitav teema on tervik, mille võtab kokku projektülesanne. Õpikute harjutused on aktiivsed, motiveerivad ja loovad, kasutatakse ka mängulisuse ja improvisatsiooni põhimõtteid. Töövihikute harjutused kinnistavad õpikus käsitletut. Õppekomplektide järgi õppimine tõstab õppijate õpimotivatsiooni, arendab tõhusalt eesti keele oskust, võimaldab edukalt sooritada eksamid ning saada eesti keelega hakkama keelekeskkonnas.