Paaril viimasel aastakümnel on Euroopas tähelepanukeskmesse tõusnud töökeskkonnas õppimine kui mehhanism, mis võimaldab töötajatel paremini kohaneda töönõuetega ning suurendada oma tööalast suutlikkust. Väitekirja probleemiasetus lähtub tõdemusest, et struktuursed muutused ja nendega kaasnevad töömuutused põhjustavad vastuolusid institutsioonide tasandil ja põhimõttelisi muutusi vajalikus tööalases suutlikkuses. See viib väitekirja keskse uurimisküsimuseni: kuidas toimub töötajate töökeskkonnas õppimine vastusena töömuutustele ning milliseid strateegiaid nad seejuures rakendavad? Esimene peatükk on pühendatud uurimisobjektile lähenemise metodoloogiliste põhimõtete selgitamisele, töö ülesannete ja rakendatud meetodite kirjeldamisele, kirjeldatakse empiirilise uuringu andmebaasi, andmetöötlusmeetodeid ja uuringu usaldusväärsuse tagamise vahendeid. Teises peatükis analüüsitakse üldiseid struktuurseid muutusi, mis avaldavad kas otsest või kaudset mõju töömuutustele ja töötajate tööalase suutlikkuse mustritele, analüüsitakse ka majanduse ja hariduse, eelkõige kutsehariduse seoseid ning Eesti kutsehariduse arengut Euroopa kutseharidussüsteemide taustal. Kolmas peatükk analüüsib tööalast suutlikkust kirjeldavaid kontseptsioone: inimkapital, oskused ja pädevused. Neljas peatükk on pühendatud empiirilisele analüüsile, milles juhindutakse kohanemise mudelist, rakendades kvalitatiivanalüüsi põhimõtteid ja mustrisobitamist teoreetilise mudeli ja empiiriliste mustrite sidumiseks, viiendas peatükis on kokkuvõtvalt esitatud töö peamised teoreetilised ja rakenduslikud tulemused. Ingliskeelne kokkuvõte.
Paaril viimasel aastakümnel on Euroopas tähelepanukeskmesse tõusnud töökeskkonnas õppimine kui mehhanism, mis võimaldab töötajatel paremini kohaneda töönõuetega ning suurendada oma tööalast suutlikkust. Väitekirja probleemiasetus lähtub tõdemusest, et struktuursed muutused ja nendega kaasnevad töömuutused põhjustavad vastuolusid institutsioonide tasandil ja põhimõttelisi muutusi vajalikus tööalases suutlikkuses. See viib väitekirja keskse uurimisküsimuseni: kuidas toimub töötajate töökeskkonnas õppimine vastusena töömuutustele ning milliseid strateegiaid nad seejuures rakendavad? Esimene peatükk on pühendatud uurimisobjektile lähenemise metodoloogiliste põhimõtete selgitamisele, töö ülesannete ja rakendatud meetodite kirjeldamisele, kirjeldatakse empiirilise uuringu andmebaasi, andmetöötlusmeetodeid ja uuringu usaldusväärsuse tagamise vahendeid. Teises peatükis analüüsitakse üldiseid struktuurseid muutusi, mis avaldavad kas otsest või kaudset mõju töömuutustele ja töötajate tööalase suutlikkuse mustritele, analüüsitakse ka majanduse ja hariduse, eelkõige kutsehariduse seoseid ning Eesti kutsehariduse arengut Euroopa kutseharidussüsteemide taustal. Kolmas peatükk analüüsib tööalast suutlikkust kirjeldavaid kontseptsioone: inimkapital, oskused ja pädevused. Neljas peatükk on pühendatud empiirilisele analüüsile, milles juhindutakse kohanemise mudelist, rakendades kvalitatiivanalüüsi põhimõtteid ja mustrisobitamist teoreetilise mudeli ja empiiriliste mustrite sidumiseks, viiendas peatükis on kokkuvõtvalt esitatud töö peamised teoreetilised ja rakenduslikud tulemused. Ingliskeelne kokkuvõte.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://raamatukoi.ee/töökeskkonnas-õppimise-tähendus-töötajate-kohanemisel-töömuutustega77801Töökeskkonnas õppimise tähendus töötajate kohanemisel töömuutustegahttps://raamatukoi.ee/media/catalog/product/t/o/tookeskkonnas-oppimise-tahendus-tootajate-kohanemisel-toomuutustega.jpg00EUROutOfStock/Kõik teemad/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus951212585Paaril viimasel aastakümnel on Euroopas tähelepanukeskmesse tõusnud töökeskkonnas õppimine kui mehhanism, mis võimaldab töötajatel paremini kohaneda töönõuetega ning suurendada oma tööalast suutlikkust. Väitekirja probleemiasetus lähtub tõdemusest, et struktuursed muutused ja nendega kaasnevad töömuutused põhjustavad vastuolusid institutsioonide tasandil ja põhimõttelisi muutusi vajalikus tööalases suutlikkuses. See viib väitekirja keskse uurimisküsimuseni: kuidas toimub töötajate töökeskkonnas õppimine vastusena töömuutustele ning milliseid strateegiaid nad seejuures rakendavad? Esimene peatükk on pühendatud uurimisobjektile lähenemise metodoloogiliste põhimõtete selgitamisele, töö ülesannete ja rakendatud meetodite kirjeldamisele, kirjeldatakse empiirilise uuringu andmebaasi, andmetöötlusmeetodeid ja uuringu usaldusväärsuse tagamise vahendeid. Teises peatükis analüüsitakse üldiseid struktuurseid muutusi, mis avaldavad kas otsest või kaudset mõju töömuutustele ja töötajate tööalase suutlikkuse mustritele, analüüsitakse ka majanduse ja hariduse, eelkõige kutsehariduse seoseid ning Eesti kutsehariduse arengut Euroopa kutseharidussüsteemide taustal. Kolmas peatükk analüüsib tööalast suutlikkust kirjeldavaid kontseptsioone: inimkapital, oskused ja pädevused. Neljas peatükk on pühendatud empiirilisele analüüsile, milles juhindutakse kohanemise mudelist, rakendades kvalitatiivanalüüsi põhimõtteid ja mustrisobitamist teoreetilise mudeli ja empiiriliste mustrite sidumiseks, viiendas peatükis on kokkuvõtvalt esitatud töö peamised teoreetilised ja rakenduslikud tulemused. Ingliskeelne kokkuvõte. Paaril viimasel aastakümnel on Euroopas tähelepanukeskmesse tõusnud töökeskkonnas õppimine kui mehhanism, mis võimaldab töötajatel paremini kohaneda töönõuetega ning suurendada oma tööalast suutlikkust. Väitekirja probleemiasetus lähtub tõdemusest, et struktuursed muutused ja nendega kaasnevad töömuutused põhjustavad vastuolusid institutsioonide tasandil ja põhimõttelisi muutusi vajalikus tööalases suutlikkuses. See viib väitekirja keskse uurimisküsimuseni: kuidas toimub töötajate töökeskkonnas õppimine vastusena töömuutustele ning milliseid strateegiaid nad seejuures rakendavad? Esimene peatükk on pühendatud uurimisobjektile lähenemise metodoloogiliste põhimõtete selgitamisele, töö ülesannete ja rakendatud meetodite kirjeldamisele, kirjeldatakse empiirilise uuringu andmebaasi, andmetöötlusmeetodeid ja uuringu usaldusväärsuse tagamise vahendeid. Teises peatükis analüüsitakse üldiseid struktuurseid muutusi, mis avaldavad kas otsest või kaudset mõju töömuutustele ja töötajate tööalase suutlikkuse mustritele, analüüsitakse ka majanduse ja hariduse, eelkõige kutsehariduse seoseid ning Eesti kutsehariduse arengut Euroopa kutseharidussüsteemide taustal. Kolmas peatükk analüüsib tööalast suutlikkust kirjeldavaid kontseptsioone: inimkapital, oskused ja pädevused. Neljas peatükk on pühendatud empiirilisele analüüsile, milles juhindutakse kohanemise mudelist, rakendades kvalitatiivanalüüsi põhimõtteid ja mustrisobitamist teoreetilise mudeli ja empiiriliste mustrite sidumiseks, viiendas peatükis on kokkuvõtvalt esitatud töö peamised teoreetilised ja rakenduslikud tulemused. Ingliskeelne kokkuvõte.